Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم بجنورد، مانه، سملقان، جاجرم، گرمه، راز و جرگلان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه اجرای قانون رتبه‌بندی فرهنگیان پس از گذشت چندین ماه از تصویب آن اکنون به یک آرزوی رویایی برای معلمان تبدیل شده است، اظهار کرد: آیین‌نامه اجرایی رتبه‌بندی تصویب شده با خواسته به حق و شایسته فرهنگیان عزیز فاصله دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایران اکونومیست، سیدمحمد پاک مهر نماینده مردم بجنورد، مانه، سملقان، جاجرم، گرمه، راز و جرگلان و نایب رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی در جلسه روز سه‌شنبه ۴ مرداد ۱۴۰۱ مجلس در تذکری به وزیر آموزش و پرورش گفت: گناه تعداد کثیری از معلمان خدمت‌گزاران نهضتی، شرکتی، قراردادی، خرید خدمت، مهدکودک و پیش دبستانی که سال‌ها عمر و جوانی خود را در مناطق محروم و دورافتاده کشور صرف نظام آموزش تعلیم و تربیت کردند چیست؟ چرا این نیروها بلاتکلیف هستند؟

 وی با بیان اینکه «اجرای قانون رتبه‌بندی فرهنگیان پس از گذشت چندین ماه از تصویب آن اکنون به یک آرزوی رویایی برای معلمان تبدیل شده است»، افزود: آیین‌نامه اجرایی رتبه‌بندی تصویب شده با خواسته به حق و شایسته فرهنگیان عزیز فاصله دارد.

این نماینده مجلس در تذکر دیگری به وزیر جهاد کشاورزی گفت: اوضاع دام، دامدار و کشاورز مساعد نیست، اوضاع معیشتی و نهاده‌های دامی دامداران به هیچ عنوان خوب نیست و دامدار و کشاورز از عدم پرداخت به موقع مطالبه خود گلایه دارند؛ این شرایط مدیریت و نظارت به همراه اقدام عاجل را می‌طلبد.

 

منبع: خبرگزاری ایسنا برچسب ها: مجلس شورای اسلامی ، محمد پاک‌مهر ، نظام رتبه‌بندی معلمان ، آموزش و پرورش

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی نظام رتبه بندی معلمان آموزش و پرورش رتبه بندی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۸۷۰۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهارت آموزی معلمان در دستور کار آموزش و پرورش باشد

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام مرتضی مطیعی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سمنان در مصلای این شهر ضمن گرامی داشت روز معلم، تاکید کرد: در دین مبین اسلام بر مقام معلم، تاکید بسیاری شده است لذا معلمان تأثیر بسزایی در جامعه و تبیین نسل جوان دارند.

وی معلمان را تربیت کننده نسل آتیه ساز ایران اسلامی دانست و ابراز کرد: معلمان در واقع افسران عرصه دانش در جامعه ما محسوب می‌شوند.

امام جمعه سمنان با بیان اینکه تمام پیشرفت‌های امروز کشورمان مدیون مجاهدت‌های معلمان است، ابراز کرد: معلم از دیدگاه قرآن کریم جایگاه بسیار والایی دارد لذا دولتمردان هم باید این جایگاه را قدر دانسته و مشکلات فرهنگیان را رفع کنند.

مطیعی خواستار ارتقای آموزش مهارت‌های تقویتی برای معلمان به خصوص معلمان تازه استخدام شده شد و گفت: مهارت آموزی معلمان در دستور کار آموزش و پرورش استان سمنان باشد.

وی در ادامه ضمن گرامی داشت هفته کار و کارگر به سخنرانی رهبر معظم انقلاب اسلامی در جمع کارگران اشاره داشت و افزود: ایشان در سخنرانی خود نکات مهمی را بیان کردند که از جمله آنها می‌توان به رویکردهای تحقق رونق اقتصادی و نقش کارگران و کارفرمایان در آن اشاره کرد.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان بر چیده‌شدن فقر از جامعه را یکی از راهبردهای مد نظر رهبر معظم انقلاب اسلامی دانست و گفت: رونق اجتماعی و رسیدن به رفاه نسبی دیگر نکات راهبردی مد نظر معلم له در تحقق رونق اقتصادی کشور است.

کد خبر 6089163

دیگر خبرها

  • افت ۴ پله‌ای رتبه علمی ایران
  • تأکید امام‌جمعه سمنان بر آموزش معلمان جدید‌الورود
  • مهارت آموزی معلمان در دستور کار آموزش و پرورش باشد
  • اصلاح احکام رتبه بندی ۱۰۰ معلم بازنشسته سال‌های ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۲
  • بزرگداشت مقام معلم با اجرای صدها برنامه
  • واکنش صحرایی به گزارش مهر/ ۱۰ امتیاز در رتبه بندی دانشجو معملمان
  • ۱۰ امتیاز برای دانشجومعلمان در مرحله ارتقای رتبه‌بندی
  • تشکر وزیر دفاع از مجلس بابت تصویب تشکیل «سپند»
  • تشکر وزیر دفاع از مجلس بابت تصویب تشکیل «سپند»
  • اختصاص ۱۰ امتیاز رتبه‌بندی به ۵۷۰۹ دانشجو معلم دانشگاه فرهنگیان