Web Analytics Made Easy - Statcounter

آقای اسدی گفت: شیر ماده غذایی با پروتئین‌های مختلف است که شرایط و محل نگهداری این ماده مهم است که هرچه بهداشت در این شرایط افزایش یابد میکروب‌های کمتری وارد این ماده غذایی می‌شود.

شیرخام یک موضوع فرابخشی است و خاص یک سازمان خاص نیست جهادکشاورزی به عنوان دستگاه مادر و دستگاه‌های دیگر مانند دامپزشکی، صنعت معدن و تجارت، اتاق اصناف و اتحادیه‌ها، مدیر صنایع تبدیلی و معاونت‌های دیگر به عنوان عضو در این کمیته هستند و وظیفه نظارت بر کیفیت شیر در زنجیره تولید را دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید

تولید سالانه ۲۷۰ هزار تن شیر در چهارمحال و بختیاری

هر دستگاه در جایگاه خود بر روند تولید نظارت می‌کند و اگر مواردی با ضوابط مغایرت داشت برخورد قضایی و قانونی انجام می‌شود و در مرحله اول تذکرات ارائه می‌شود و در صورت عدم رفع به مقام قضایی معرفی می‌شوند تا در صورت اثبات جرم با تخلف صورت گرفته برخورد شود.

این روال نظارتی تا کنون در حال اجرا بوده، اما امسال نظارت بر بهبود شرایط مطرح است تا میزان تولید افزایش یابد چراکه افزایش کیفیت بهداشتی شیر در زنجیره تولید سبب تولید ثروت و بهبود روند صادرات می‌شود.

تب مالت، سل، تب کیو، بیماری‌های انگلی و بیماری‌های گوارشی که عمدتا با باکتری ایجاد می‌شوند از جمله بیماری‌هایی هستند که اگر بهداشت در زنجیره تولید شیر رعایت نشود به انسان منتقل می‌شود و سلامت جامعه را به خطر می‌اندازد.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دامپزشکی چهارمحال و بختیاری ماده غذایی تشدید نظارت ها زنجیره تولید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۸۷۲۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید اکسل خودرو در شرکت دانش بنیان چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، معاون امور صنایع صمت استان گفت: شرکتی دانش بنیان در شهرکرد با تولید انبوه توانسته نیاز کشور به محور چرخ خودرو یا همان اکسل را به روش دانش بنیان تأمین کند.
بهنام خسروی افزود: این شرکت با درجه دانش بنیان یک، سالانه ۴۰۰ هزار اکسل گروه خودرو‌های پژو را برای شرکت ایران خودرو تولید می‌کند.
وی با اشاره به اینکه دستگاه هیدرو فورمیک هم در همین شرکت ساخته شده گفت: در این روش قطعه‌های فلزی با فشار سیال تغییر حالت می‌دهند.
خسروی افزود: برای این طرح نزدیک به ۲۰۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری شده است. معاون امور صنایع صمت استان گفت: پس از تحریم ها، شرکت پژو فرانسه از تحویل مستقیم این قطعه خودداری کرد که صنعتگران شهرکرد با کمک دانشگاه صنعتی اصفهان، طی سه سال تحقیق و توسعه موفق به کسب دانش هیدرو فورمیک شدند.
استفاده از مواد اولیه داخلی، ایجاد ارزش افزوده، قیمت به صرفه و کیفیت همتراز اروپا از مزیت‌های اکسل ایرانی است که سالانه مانع خروج حدود ۳۰ میلیون دلار ارز از کشور می‌شود. در دنیا این دانش نوین در صنایع هوا فضا و موشکی هم کاربرد بسیاری دارد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • ۹۷ درصد مردم چهارمحال و بختیاری با سواد هستند
  • آماده‌ باش دستگاه‌ های امدادی و خدمات‌ رسان در چهارمحال و بختیاری
  • معرفی فراورده‌های صادراتی در غرفه چهارمحال و بختیاری
  • آماده‌باش دستگاه‌های امدادی و خدمات‌رسان در چهارمحال و بختیاری
  • نقشه راه سرمایه‌گذاری در چهارمحال و بختیاری تدوین شده است
  • آماده‌باش دستگاه‌های امدادی و خدمات‌رسان چهارمحال و بختیاری در پی صدور هشدار هواشناسی
  • تولید گوشت مرغ در چهارمحال و بختیاری ۳۰ درصد رشد کرد
  • تولید سالانه ۴۰۰ هزار اکسل خودرو پژو در چهارمحال و بختیاری + فیلم
  • تولید اکسل خودرو در شرکت دانش بنیان چهارمحال و بختیاری
  • احداث ۱۳ مجتمع دامپروری در چهارمحال و بختیاری