Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- جلسه بررسی مشكلات واحدهای تولیدی شهرك صنعتی مرزن آباد چالوس با حضور كریمی دادستان مركز استان، امینی مدیرعامل شركت شهركهای صنعتی، كاویان مدیركل حفاظت محیط زیست، دادستان، نمایندگان بانكهای عامل و جمعی از مسئولین دستگاههای اجرایی و انتظامی شهرستان، برگزار شد.       
به گزارش خبرنگارآریادفترمازندران درساری، كریمی دادستان مركز استان در این نشست با تأكید بر لزوم تكمیل زیرساختهای شهرك صنعتی مرزن آباد گفت: همه دستگاههای اجرایی باید تلاش كنند تا هیچ واحد تولیدی تعطیل نشود و در سال تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرین، موانع و مشكلات بخش صنعت رفع شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

      
مدیرعامل شركت شهركهای صنعتی مازندران نیز در این جلسه، گزارش مبسوطی از انجام پروژه های اجرایی در یك سال گذشته اظهار داشت: در سال جاری در شهرك صنعتی مرزن آباد چالوس تعداد 4 پروژه با صرف هزینه 23 میلیارد ریال به اتمام رسیده و تعداد 3 پروژه با تخصیص اعتبار 39 میلیارد ریال در دست اجرا بوده و تعداد یك پروژه نیز با پیش بینی اعتبار 4 میلیارد ریال در دست مناقصه قراردارد كه براساس برنامه مدون، زمان بندی و اعتبارات لازم، نسبت به اجرای پروژه ها در این شهرك صنعتی اقدام خواهد شد. 
لازم به توضیح است، در این جلسه درخصوص برخی موارد نظیر اخذ سند تفكیكی، رفع مشكل آب فاز2 شهرك و محدودیت تردد در محورهای مواصلاتی، مطالبی توسط اعضاء هیئت مدیره شركت خدماتی شهرك صنعتی مرزن آباد چالوس مطرح و در پایان نیز مقرر گردید با تشكیل كمیته فرعی ستاد تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان به ریاست دادستان چالوس، مشكلات مطروحه احصاء شده و پیشنهادات به ستاد تسهیل استان ارجاع تا در اسرع وقت به مشكلات تولیدكنندگان رسیدگی و موانع موجود در امر تولید مرتفع شود

 

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: همه دستگاههای اجرایی باید تلاش كنند تا هیچ واحد تولیدی تعطیل شهرک صنعتی مرزن آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۸۷۳۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از هنرمندان نمونه فعال در واحدهای تولیدی فعال صنایع دستی


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ محمدرضا قربانی گفت: در شهرستان برخوار دو منطقه صنعتی دولت آباد و حبیب آباد و یک ناحیه صنعتی در کمشچه فعال است که بیش از ۲۱ هزار کارگر بیمه شده دارد و در صنایع کوچک و بزرگ، واحد‌های تولیدی و کارگاهی فعال هستند.


وی افزود: شهرستان برخوار رتبه اول اشتغال از لحاظ کمترین نرخ بیکاری را دارد و پارسال بیش از دو هزار و ۴۰۰ فرصت شغلی جدید در سامانه رصد توسط دستگاه را ثبت کرده است.


در این بازدید فرماندار برخوار از صنایع دستی قالی بافی، نقشه کشی، خیاطی، نقاشی روی مس، نقاشی روی کاشی و سفال، مینا کاری و فیروزه کوبی در مجموعه هنری درنا بازدید

دیگر خبرها

  • رفع موانع صادرات واحدهای تولیدی در استان تهران پیگیری شود
  • تجلیل از هنرمندان نمونه فعال در واحدهای تولیدی فعال صنایع دستی
  • بهسازی معابر شهرک‌های صنعتی اردبیل با اعتباری بالغ بر ۶۰۰ میلیارد ریال
  • ممنوعیت خرید و فروش اراضی شهرک‌های صنعتی قبل از اخذ پایان‌کار
  • کارخانجات و واحد‌های تولیدی تعطیل و نیمه تعطیل شناسایی شود
  • محدوده شهری مرزن آباد اندک است/ شهر اکسیژن در محاصره معادن
  • محدوده شهری مرزن آباد اندک است/ شهر اکسیژه در محاصره معادن
  • آتش‌سوزی گسترده در یک شهرک صنعتی در جنوب تهران
  • ممنوعیت هرگونه خرید و فروش اراضی شهرک‌های صنعتی
  • بهره‌برداری از پروژه فروسیلیس منگنز ازنا در چند ماه آینده