Web Analytics Made Easy - Statcounter

شرکت پاراگراف با همکاری چند مرکز تحقیقاتی مختلف و با استفاده از گرنت۵۵۰،۰۰۰ پوندی بنیاد نوآوری بریتانیا به دنبال توسعه کیت تشخیصی برای شناسایی نیاز آنتی‌بیوتیکی بیماران است.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، شرکت پاراگراف با همکاری چند مرکز تحقیقاتی مختلف و با استفاده از گرنت۵۵۰،۰۰۰ پوندی بنیاد نوآوری بریتانیا به دنبال توسعه کیت تشخیصی برای شناسایی نیاز آنتی‌بیوتیکی بیماران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



شرکت پاراگراف (Paragraf) موفق به دریافت گرنت بیومدیکال کاتالیست بنیاد نوآوری بریتانیا شد. این گرنت برای توسعه کیت آزمایش تشخیصی مبتنی بر گرافن برای شناسایی فوری بیمارانی که نیاز به درمان آنتی‌بیوتیکی دارند، به این شرکت اعطاء می‌شود.

این محصول مقرون به صرفه، قابل حمل، با استفاده آسان و مبتنی بر گرافن خواهد بود. پاراگراف، شرکتی است که رویکردی مقیاس‌پذیر برای تولید دستگاه‌های الکترونیکی مبتنی بر گرافن ارائه می‌کند.

این شرکت برنامه‌ای برای توسعه نسل جدیدی از محصولات تشخیصی مبتنی بر گرافن دارد، تجهیزاتی که در عرض چند دقیقه نتایج را ارائه می‌دهد.

این شرکت مستقر در کمبریج در حال شروع برنامه‌ای دو ساله برای توسعه یک آزمایش ترکیبی PCT (پروکلسی تونین) و CRP (پروتئین واکنشی C) اثبات مفهوم بر روی یک پانل است. این پروژه از حمایت مالی گرنت ۵۵۰،۰۰۰ پوندی بیومدیکال کاتالیست بنیاد نوآوری بریتانیا، استفاده می‌کند.

اواسط سال ۲۰۲۳ یک مطالعه بالینی روی آزمایش ترکیبی PCT/CRP در شتابدهنده تشخیص و فناوری MFT (DiTA) انجام خواهد شد. هدف DiTA رسیدگی به نیاز‌های برآورده نشده و بهبود کارایی درمان با تسهیل ترجمه سریع و پذیرش نوآوری‌های جدید در سیستم بهداشت و مراقبت است. انتظار می‌رود این پروژه تا پایان ماه می ۲۰۲۴ تکمیل شود.

پل دارک، پروفسور پزشکی مراقبت‌های ویژه در دانشگاه منچستر که در این پروژه مشارکت دارد اظهار داشت: «دانشمندان برنده جایزه نوبل در دانشگاه منچستر برای اولین بار در سال ۲۰۰۴ گرافن را ارائه کردند. این شهر می‌تواند ادعا کند که مهد صنعت گرافن است. امروز مفتخریم اعلام کنیم که با پاراگراف برای توسعه این ابزار تشخیص مبتنی بر گرافن اثبات مفهوم کار خواهیم کرد.»

دارک گفت: «ما انتظار داریم که تست نشانگر التهاب حاد پیشنهادی ما بتواند نتایج دقیقی را برای مراقبت‌های اورژانسی بیمار در عرض چند دقیقه، از یک نمونه کوچک خون ارائه دهد. دقت این آزمایش حداقل با آزمایش‌های ایمونواسی (آنتی‌بادی) آزمایشگاه‌های بیمارستانی قابل مقایسه است که می‌تواند ساعت‌ها طول بکشد تا نتایج را به خدمات اورژانسی ارائه دهد.»

مالکوم استوارت، مدیر توسعه کسب و کار تشخیصی پاراگراف، گفت: «انتظار می‌رود این آزمایش تشخیصی مبتنی بر گرافن در مدت زمان ۱۵ دقیقه به پزشکان توانایی شناسایی بیمارانی را دهد که نیاز به درمان آنتی بیوتیکی دارند.»

پاراگراف در ادامه مجموعه‌ای از تست‌های با حساسیت بالا و سریع برای نشانگر‌های زیستی بیماری در زمینه‌هایی از جمله بیماری‌های قلبی عروقی، انکولوژی و بیماری‌های عفونی ارائه خواهد کرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: کیت تشخیصی بنیاد نوآوری بیمار آنتی بیوتیک مبتنی بر گرافن آنتی بیوتیکی برای توسعه توسعه کیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۸۷۵۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه مدیریت در نظام سلامت مبتنی بر جوان‌گرایی


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، دکتر بهروز خاطرنشان کرد: در دولت مردمی تا کنون ۱۱۹ طرح آموزشی، کمک‌آموزشی و رفاهی تکمیل، تحویل و افتتاح شده است.
وی افتتاح ۷۲ طرح خوابگاه متأهلی و مجردی را از دیگر اقدامات وزارت بهداشت برای تقویت حوزه آموزش و توجه به قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت دانست و از تکمیل ۲۴۳ طرح مسکن ویژه متخصصان و اقامتگاه پزشکان با اولویت مناطق محروم خبر داد و گفت: در دولت مردمی درمجموع، بیش از ۱۰۰ هزار نفر در وزارت بهداشت استخدام و تبدیل وضعیت شدند.
دکتر رحیمی با اشاره به تحولات پیرامون سازمان‌ها، وجود نظام مدیریت عملکرد را اجتناب‌ناپذیر عنوان کرد و با تاکید بر نقش جوانان در پیشرفت جوامع، گفت: خصوصیات بی‌بدیل جوانان در سطح مدیریت موجب افزایش توان و ظرفیت سازمان می‌شود.
معاون وزیر بهداشت، توسعه مدیریت در نظام سلامت مبتنی بر جوان‌گرایی را راهبردی مهم در نوآوری و خلاقیت عنوان و تصریح کرد: جوانان امروزی با توجه به رشد فضای مجازی و رسانه‌ها، اطلاعات و سواد اجتماعی بالایی دارند و از جهتی نیز با توجه به شور جوانی، پویایی فعالی در زمینه‌های مورد تخصص خود دارند.

دیگر خبرها

  • ایران به توسعه اقتصادی مبتنی بر منافع کشورهای منطقه اهتمام دارد
  • آزمایش خون ممکن است ام‌اس زودرس را تشخیص دهد
  • ام‌ اس زودرس قابل تشخیص است؟
  • امکان تشخیص ام‌اس زودرس با آزمایش خون
  • توسعه مدیریت در نظام سلامت مبتنی بر جوان‌گرایی
  • توسعه شهری و روستایی باید مبتنی بر سامانه‌های مدیریتی باشد
  • ملزم بودن رعایت پرهیز‌های دارویی آنتی بیوتیکی طیور زنده قبل از ارسال به کشتارگاه‌ها
  • زلفی گل: افزایش ۳ برابری مبلغ قرارداد‌های استادان با صنایع/ میزان اختصاص گرنت به رساله‌های دکتری و طرح‌های تحقیقاتی اعلام شد 
  • اپل دوباره با اوپن‌ای‌آی سر میز مذاکره نشست
  • نقش آزمایشگاه‌های پزشکی هوشمند در تشخیص بیماری‌ها