Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-01@12:36:52 GMT

معرفی برگزیدگان دوازدهمین جشنواره مالک اشتر سپاه

تاریخ انتشار: ۴ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۸۷۵۳۲

معرفی برگزیدگان دوازدهمین جشنواره مالک اشتر سپاه

دوازدهمین جشنواره مالک اشتر سپاه که به همت دبیرخانه اشراف فرماندهی کل سپاه برگزار شد، با معرفی فرماندهان، مسئولین و رده‌های برتر سپاه به کار خود پایان داد.

به گزارش مشرق، در دوازدهمین جشنواره مالک اشتر سپاه که با هدف شناسایی، معرفی و تقدیر از فرماندهان، مسئولین و مدیران برتر و با حضور سردار سرلشکر پاسدار «حسین سلامی» فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صورت گرفت، در بخش رقابتی نیروی دریایی سپاه بعنوان نیروی برتر، قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) به‌عنوان برترین رده ماموریتی عمده، سپاه ولی عصر (عج) خوزستان، سپاه انصارالمهدی (عج) زنجان، سپاه جوادالائمه (ع) خراسان شمالی و سپاه شهدا آذربایجان غربی به‌عنوان برترین استان‌ها معرفی و از فرماندهان آنان تقدیر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین سپاه عاشورا آذربایجان شرقی به‌عنوان سپاه دارای بیشترین رشد مستمر پنج ساله شناسایی و معرفی شد.

لشکر ۲۲ بیت‌المقدس کردستان و تیپ ۵۷ حضرت ابوالفضل (ع) لرستان نیز به‌عنوان برترین یگان‌های رزمی مردم‌پایه شناخته شدند.

در بخش ویژه از نیروی زمینی سپاه به‌ خاطر امنیت مرزها و خدمات محرومیت‌زدایی، نیروی هوافضا به‌خاطر پرتاب موفق ماهواره نور ۲ و سازمان بسیج مستضعفین به دلیل نقش‌آفرینی موفق در مقابله با کرونا تقدیر شد.

همچنین از سپاه محمد رسول الله (ص) به خاطر خدمات اجتماعی و کمک‌های مومنانه، دانشگاه امام حسین (ع) به خاطر تحول در نظامات دانشگاه، معاونت برنامه و بودجه سپاه به خاطر مدیریت صحیح منابع در شرایط مضیقه بودجه‌ای و معاونت سلامت بسیج به خاطر طرح ضدکرونا شهید سلیمانی تقدیر به عمل آمد.

در بخش رقابتی ستادی از نمایندگان برتر نیروی زمینی سپاه، نیروی هوافضا سپاه، نیروی دریایی سپاه، سپاه امیرالمومنین (ع) ایلام، سپاه سیدالشهدا (ع) استان تهران، سپاه شهدا آذربایجان غربی، سپاه فجر فارس، سپاه قائم آل محمد (عج) سمنان، سپاه نبی اکرم (ص) کرمانشاه، سپاه نینوا گلستان، سپاه ولی عصر (عج) خوزستان، سپاه الغدیر یزد، بنیاد تعاون سپاه، فرماندهی حفاظت سپاه، دانشگاه امام حسین (ع)، قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) معرفی و تقدیر شدند.

در بخش غیر رقابتی معاونت‌های ستاد فرماندهی کل نیز معاونت‌های نیروی انسانی؛ مهندسی و پدافند غیرعامل، آماد و پشتیبانی و عملیات حائز تراز عملکردی خیلی خوب شدند.

منبع: دفاع پرس

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو تحولات اوکراین قیمت جشنواره مالک اشتر سپاه آذربایجان شرقی کردستان لرستان نیروی زمینی سپاه سپاه سیدالشهدا خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۸۷۵۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از برگزیدگان جشنواره قرآنی «پله‌های آسمانی» در تبریز

در مراسم پایانی این جشنواره که عصر امروز در بوستان قرآن تبریز برگزار شد، از ۹۳ نفر از منتخبان بخش حضوری و ۷۶ نفر از منتخبان بخش مجازی قدردانی شد.

دبیر اجرایی این جشنواره گفت: بخش حضوری این جشنواره به صورت استانی و با ۸۰۰ شرکت کننده از شهر‌های مختلف آذربایجان شرقی در دو بخش حفظ و قرائت و برای سه گروه سنی ۷ تا ۱۲ سال، ۱۲ تا ۱۷ سال و ۱۸ تا ۲۴ سال برگزار شد.

قربانی افزود: در بخش مجازی جشنواره نیز در بخش‌های نقاشی، عکس نوشته، دل گویه، اینفوگرافی و کلیپ پنج‌هزار و ۴۳۰ اثر از شرکت کنندگان گروه‌های سنی مختلف ۷ تا ۲۵ سال به صورت کشوری شرکت داشتند.

وی نهادینه کردن سبک زندگی قرآنی در جامعه به‌ویژه در بین کودکان، نوجوانان و جوانان و زمینه‌سازی برای حل معضلات اجتماعی با استفاده از آموزه‌های قرآنی را اهداف اصلی برگزاری این جشنواره قرآنی اعلام کرد.

جشنواره قرآنی «پله‌های آسمان»، یادبود زنده یاد قاری نوجوان سامان پور بیرامی در محور‌های اقامه نماز، قصه‌های قرآنی، امانت داری، حجاب و عفاف، احترام به بزرگترها، ادب و خوشرفتاری، انفاق و کمک به دیگران، بررسی صحت اخبار برگزار شد.

این جشنواره با موضوع سبک زندگی در قرآن کریم ویژه خواهران و برادران و در رده سنی کودک، نوجوان و جوان با مشارکت شهرداری منطقه ۷ تبریز ترتیب یافت.

 

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • فرمان امام علی (ع) به مالک اشتر با ترجمه سید مهدی شجاعی به چاپ ششم رسید
  • جشنواره طنز و رسانه برگزیدگانش را شناخت
  • معرفی نفرات برتر جشنواره کیش بهشت خانواده
  • معرفی برگزیدگان هشتمین جشنواره ملی طنز و رسانه
  • برگزیدگان ششمین دوره کنگره ملی شعر خلیج فارس معرفی شدند
  • زمان برگزاری نخستین جشنواره پایان‌نامه برتر حقوقی
  • تجلیل از برگزیدگان جشنواره قرآنی «پله‌های آسمانی» در تبریز
  • برگزیدگان جشنواره عروسک خونه معرفی شدند
  • برگزاری جشنواره مالک اشتر در چهارمحال و بختیاری
  • معرفی جوانان برتر همدان در جشنواره جوانان برتر ایران زمین