Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه موسوم به «دیده بان حقوق بشر سوریه» مدعی کشته شدن یکی از فرماندهان نیروهای دمکراتیک سوریه (قسد) در حمله پهپادی ترکیه شد.

به گزارش امروز (سه شنبه) ایران اکونومیست به نقل از تارنمای این گروه مخالف دولت بشار اسد، یکی از فرماندهان نیروهای دموکراتیک سوریه (قسد) در نتیجه حمله پهپادی دیروز ترکیه به حومه «تل ابیض» در شمال سوریه کشته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این گروه همچنین ادعا کرد که گروه‌های «الفتح المبین» (وفادار به آنکارا) مواضع نیروهای بشار اسد را در «الدارة الکبیرة» و «الملاجة» در جنوب ادلب و «عین الحمام» در شمال لاذقیه هدف گلوله باران خود قرار دادند.
در پاسخ به حملات گروه های وابسته به ترکیه، نیروهای اسد هم مواضع ارتش ترکیه در شهرک «کفر جنة» در حومه عفرین در شمال حلب را با پنج موشک هدایت شونده مورد هدف قرار دادند.
بنابر این گزارش، نیروهای ارتش ترکیه بار دیگر شهر القامشلی در شمال شرقی سوریه را گلوله باران کردند.
منابع محلی سوریه گفتند: نیروهای ترکیه و گروه های مسلح مورد حمایت این کشور چندین خمپاره شلیک کردند که به خانه‌های مسکونی در محله الحمقیه در شهر القامشلی اصابت کرد.
این گلوله باران خسارت‌های مادی برجای گذاشت و باعث آواره شدن دهها خانواده سوری شد.
نیروهای ارتش ترکیه دیروز نیز با واحدهای توپخانه شهرک‌ها و روستاهای منطقه ابو راسین در ریف شمال غربی الحسکه را هدف قرار دادند که خسارت‌های مالی به خانه‌های شهروندان و دارایی آنها وارد شد.
حملات توپخانه‌ای ارتش ترکیه و گروه‌های تروریستی تحت حمایت آنکارا در حالی شدت یافته که «رجب طیب اردوغان» رئیس جمهور اوایل خرداد گذشته اعلام کرد که کشورش به زودی عملیاتی را برای ایحاد منطقه امن در عمق ۳۰ کیلومتری خاک سوریه آغاز خواهد کرد.
در مقابل سوریه نیز تاکید کرد که «تهدیدهای ترکیه برای عملیات موسوم به منطقه امن در شمال سوریه با نتایج و خروجی‌های نشست آستانه در تضاد است».

  منبع: خبرگزاری ایرنا برچسب ها: سوریه

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: سوریه ارتش ترکیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۸۷۵۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله پهپادی به میدان گازی کورمور در شمال عراق

منابع خبری از حمله پهپادی به میدان گازی کورمور در استان سلیمانیه اقلیم کردستان عراق خبر دادند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از میدل ایست نیوز، میدان گازی کورمور اقلیم کردستان مورد حمله قرار گرفت.

یک مسئول امنیتی در میدان گازی کورمور اعلام کرد که این میدان گازی بدون در پی داشتن تلفات جانی، مورد حمله قرار گرفت.

مسئول امنیتی ضمن تاکید بر تداوم تولید بدون وقفه میدان گازی کورمور، اعلام کرد خسارت وارده در پی این حمله، مادی و جزئی است.

همچنین رمک رمضان فرماندار منطقه چمچمال گفت این حمله با پهپاد صورت گرفته است.

کورمور یکی از روستاهای توابع منطقه «قادر کرم» در استان سلیمانیه اقلیم کردستان است و این میدان گازی یکی از غنی‌ترین مناطق از لحاظ منابع طبیعی به ویژه گاز به شمار می‌آید.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تولید میدان گازی بزرگ عراق پس از حمله پهپادی متوقف شد
  • ناتوانی ترکیه در مهار درگیری گروه‌های تروریستی در شمال سوریه
  • ترکیه: ۱۵ تروریست در شمال عراق از پای درآمدند
  • ناتوانی ترکیه در مهار درگیری گروه های تروریستی در شمال سوریه
  • لحظه اصابت و سرنگونی جنگنده پیشرفته آمریکا توسط انصارالله یمن+ ویدئو/ اعلام سفر رئیس موساد به عربستان/ طرح بلندپروازانه ترکیه برای ساخت ناو هواپیمابر/  حمله عناصر «پ.ک.ک» به نیروهای ارتش ترکیه
  • نیروهای ارتش ترکیه مورد حمله عناصر «پ.ک.ک» قرار گرفتند
  • روز ۲۰۴ طوفان‌الاقصی| حمله پهپادی به حیفا
  • شهادت دو تن از فرماندهان جماعت اسلامی لبنان در حمله ارتش صهیونیستی
  • کشته شدن ۲ نفر از فرماندهان جماعت اسلامی لبنان در حمله اسرائیل
  • حمله پهپادی به میدان گازی کورمور در شمال عراق