Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-06@23:28:26 GMT

تکمیل ساخت کتابخانه معلم شهر خرم‌آباد

تاریخ انتشار: ۴ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۸۷۹۲۱

تکمیل ساخت کتابخانه معلم شهر خرم‌آباد

شهردار خرم‌آباد در دیدار با مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان لرستان از تکمیل پروژه ساخت کتابخانه معلم شهر در آینده نزدیک توسط شهرداری خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سعید فتوحی در دیدار با مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان لرستان، با بیان اینکه کتابخانه‌های عمومی مهم‌ترین رکن فرهنگی شهر هستند و در راستای توسعه این مکان‌های فرهنگی نباید از هیچ کوششی دریغ کرد، اظهار کرد: شهرداری و کتابخانه‌ها دو دستگاه همسو هستند که هدف آن‌ها خدمت به عموم مردم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: لازم است این دو نهاد عمومی در مقوله فرهنگ به ویژه ترویج کتاب و کتابخوانی در میان اقشار مختلف جامعه با یکدیگر نهایت همکاری را داشته باشند.

شهردار خرم‌آباد خاطرنشان کرد: تغییرات گسترده‌ای در سیستم مالی شهرداری انجام شده است که با این روند به‌زودی سهم نیم درصد کتابخانه‌های عمومی به صورت سیستمی پرداخت و بعضی از مشکلات ایجاد شده در پرداخت این حق قانونی برطرف می‌شود.

فتوحی به تکمیل ساختمان کتابخانه معلم اشاره و تصریح کرد: با پیگیری‌های انجام شده منبع مالی جهت تکمیل پروژه کتابخانه معلم شهر خرم‌آباد مشخص شده و در آینده نزدیک این ساختمان تکمیل و براساس توافقات قبلی جهت راه‌اندازی به اداره کل کتابخانه‌های عمومی لرستان واگذار می‌شود.

کد خبر 590993

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهردار خرم آباد سعید فتوحی شهردار خرم آباد شهرداری خرم آباد شهرهاي ايران خرم آباد شهر مدیریت شهری برنامه ریزی شهری شهرداری شهرداری ها پروژه های شهری پروژه هاي عمراني کتابخانه های عمومی کتابخانه فرهنگ فرهنگ شهری حقوق شهروندی شهر خرم آباد شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق کتابخانه های عمومی کتابخانه معلم خرم آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۸۷۹۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش آموزش متمرکز زائران حج تمتع در خرم آباد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان لرستان؛مدیر حج و زیارت استان لرستان گفت:امسال یک هزار و ۲۱۰ زائر لرستانی  در قالب هشت کاروان برای مناسک حج تمتع به سرزمین وحی اعزام می‌شوند. 
مصطفایی با اشاره به اجرای برنامه های مختلف برای آموزش زائران افزود:همایش متمرکز زائزان شهرستانهای خرم آباد و کوهدشت برگزار شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

 

دیگر خبرها

  • سازمان اسناد ملی ایران به کتابخانه‌های آذربایجان‌غربی کتاب هدیه کرد
  • معرفی کتاب‌های شهید مطهری به کودکان
  • شست‌وشوی عقل به واسطه کتاب انجام می‌شود
  • همایش آموزش متمرکز زائران حج تمتع در خرم آباد
  • افتتاح کتابخانه در روستای بیوران شهرستان سردشت
  • ۵۰۰ جلد کتاب به کتابخانه سیار بهاباد اهدا شد
  • تالار افلاک خرم آباد به علت تیراندازی‌ در مجالس عروسی پلمب شد
  • پلمپ تالاری که باعث لغو پروازهای یک فرودگاه در ایران شد!
  • پلمپ تالاری که باعث لغو پروازهای یک فرودگاه در ایران شد! + جزئیات
  • غیرمترقبه‌ترین اتفاق سال ؛ تیراندازی در عروسی پروازهای فرودگاه خرم‌آباد را لغو کرد