Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-28@09:19:48 GMT

بازی عقاب و قلم ورزش در روز ملی خلبان

تاریخ انتشار: ۴ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۸۷۹۳۵

دو تیم فوتسال در روز ملی خلبان به مصاف هم می روند

تیم های فوتسال عقاب و قلم ورزش، فردا به میدان می روند.

به گزارش طرفداری، به دعوت‌ تربیت بدنی نهاجا و در سالروز شهادت شهید خلبان "عباس دوران" و "روز ملی خلبان"، تیم های فوتسال عقاب و قلم ورزش(خبرنگاران و عکاسان ورزشی)، مسابقه  دوستانه سالنی را فردا(چهارشنبه) برگزار می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این دیدار در آستانه ماه محرم و به منظور تکریم و تجلیل از مقام شهدای والا مقام نیروی هوایی و سالگرد عملیات مرصاد، در راستای اهداف فرهنگی ورزشی تیم قلم ورزش و همکاری تنگاتنگ و نزدیک با نهاجا، ساعت ۱۹ فردا در سالن ورزشی پادگان‌ نیروی هوایی انجام می شود. 

مدیر تربیت بدنی نهاجا با اشاره به حضور فرماندهان و تماشاگران در این مسابقه گفت:

در تقویم سالیانه کشور، یک هفته به بزرگداشت رشادت‌های زنان و مردان این مرز و بوم در سال‌های حماسه و خون اختصاص دارد، ولی در تقویم نهاجا، هر روز و هر لحظه عطرآگین به یاد و خاطره شهدای جنگ به ویژه عقابان خونین بال نیروی هوایی است.

سرهنگ خلبان محمد بیاتانی افزود:

توجه و عنایت ما به پیشکسوتان عرصه نبرد و شهادت، فقط معطوف به یک هفته در سال با عنوان هفته دفاع مقدس نیست، بلکه در تمامی ایام سال، تقدیر و تجلیل از مدافعان این مرز و بوم و گرامیداشت دلاوری‌ها و رشادت‌های جنگ تحمیلی، بخش عمده‌ای از برنامه‌های ورزشی نیروی هوایی را به خود اختصاص داده است.

گفتنی است، تیم قلم ورزش طی سال های گذشته دو بازی سالنی و یک بازی در زمین‌چمن با تیم عقاب برگزار کرده و همواره در گرامیداشت یاد شهدای نیروی هوایی پیشقدم بوده است.

اخبار داغ 

حسن یزدانی رکورددار تاریخ کشتی ایران می شود؟ شرط عجیب باشگاه استقلال برای بازیکنان لیست مازاد ریکاردو ساپینتو انصراف چلسی از خرید ژول کونده به دلیل قد کوتاه او! مصدومیت پل پوگبا از ناحیه مینیسک خارجی زانو

منبع: طرفداری

کلیدواژه: نیروی هوایی قلم ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۸۷۹۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رکورد شکنی ورزشکار کردستانی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان حسین کریمیان مددجوی ندامتگاه سنندج موفق شد در مدت ۶ ساعت و ۸ دقیقه و ۳۴ ثانیه تعداد ۳ هزار و ۳۰۰ حرکت صحیح را انجام دهد.

بهمنی رئیس زندان مرکزی سنندج گفت: با شناسایی علایق و استعداد ایشان در زمینه ورزش زورخانه‌ای بخصوص شنوی پهلوانی و میل گیری امکاناتی برای تمرین روزانه برای ایشان فراهم نمودیم.

مجتبی محمدی افزود: با دعوت از اداره ورزش وجوانان، هیئت‌های ورزشی وادارات مجموعه ثبت رکورد‌های ورزشی استان وتمامی شرایط را برای حضور اقای کریمیان در ثبت این رکورد فراهم کردیم.

حسین کریمیان در مدت حبس با شرکت در کلاس‌ها ودوره‌های آموزشی توانست ۲۳ بار قرآن کریم را ختم کند.

دیگر خبرها

  • همه‌چیز درباره سردردهای بعد از ورزش؛ چگونه درمانش کنیم؟
  • حضور فرمانده نیروی هوایی ارتش در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • همایش پیاده‌روی میمند
  • این سردردها نشانه چیست؟
  • آمریکا "هواپیمای روز قیامت" جدید می‌سازد
  • اولین خلبانان اوکراینی برای آموزش اف-۱۶ وارد فرانسه شدند
  • آمریکا "هواپیمای روز قیامت" جدید می سازد
  • در هوای بهاری چطور ورزش کنیم؟
  • تکذیبه تشکیل و اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان
  • رکورد شکنی ورزشکار کردستانی