Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-26@12:54:28 GMT

خرید مسکن مهر پردیس چقدر بودجه لازم دارد؟

تاریخ انتشار: ۴ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۸۷۹۷۳

خرید مسکن مهر پردیس چقدر بودجه لازم دارد؟

فرارو- خرید مسکن مهر پردیس در چهار فاز این شهر انجام می‌شود؛ فاز‌های پنج، هشت، ۹ و ۱۱. فاز پنج به‌خاطر نزدیک بودن به مرکز شهر و دسترسی به امکانات رفاهی بیشتر، در سال‌های گذشته ارزش بیشتری در بازار مسکن داشت، اما الان با رونق گرفتن سایر مناطق، فاصله قیمت مسکن مهر پردیس در این فاز‌ها کاهش پیدا کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش فرارو، برخی از آن‌هایی که از یک دهه پیش سراغ خرید مسکن مهر پردیس در فاز ۱۱ رفتند، تا الان آپارتمانی تحویل نگرفتند و گفته می‌شود هنوز ۴۰ درصد از واحد‌های مسکن مهر پردیس تکمیل نشده است. در این نوشته سراغ واحد‌های تکمیل شده مسکن مهر پردیس رفتیم. بررسی‌ها نشان می‌دهد خرید مسکن مهر پردیس در اولین روز‌های مرداد امسال حداقل یک میلیارد تومان تمام می‌شود و گران‌ترین خانه‌ها را تقریبا متری ۲۰ میلیون تومان می‌فروشند. رقمی که با متوسط قیمت مسکن در برخی مناطق تهران برابری می‌کند.

خرید مسکن مهر پردیس در فاز پنج

خرید مسکن مهر پردیس در فاز پنج ظرف سال‌های گذشته به‌خاطر امکانات خدماتی و رفاهی بهتر درقیاس با فاز‌های هشت، ۹ و ۱۱، بیشتر تمام می‌شد. حالا با افزایش ساکنان اختلاف قیمت واحد‌های مسکن مهر بین فاز‌های مختلف تاحدودی از بین رفته است. آپارتمان ۸۶ متری در فاز پنج پردیس یک میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان آگهی شده است. یعنی متری ۱۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان. فروشنده این واحد مدعی شده سند ملک مشکلی ندارد و واحد بدون پارکینگ فروخته می‌شود. واحد ۸۵ متری دیگری در فاز پنج پردیس در طبقه چهاردهم یک میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان فروخته می‌شود. فروشنده به تسویه شدن عرصه این واحد اشاره کرده و انباری، پارکینگ و آسانسور جزو مهمترین امکانات این واحد به‌شمار می‌رود. یکی از گران‌ترین واحد‌های مسکن مهر در فاز پنج پردیس تقریبا متری ۱۹ میلیون تومان فروخته می‌شود. این آپارتمان ۸۵ متری با قیمت یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان به‌فروش می‌رسد و آسانسور، پارکینگ و انباری دارد.

خرید مسکن مهر پردیس در فاز هشت

خرید مسکن مهر پردیس در فاز هشت به‌خاطر نزدیک بودن به تهران برای خریداران اهمیت دارد. فاز هشت پردیس درقیاس با تمام فاز‌های مسکونی این شهر به تهران نزدیک‌تر است و فاصله آن تقریبا به ۲۰ کیلومتر می‌رسد. فازی که سال ۹۵ افتتاح شد و الان آپارتمان ۱۰۰ متری را در این محدوده یک میلیارد و ۲۸۰ میلیون تومان آگهی کرده‌اند. یعنی متری ۱۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان. مالک دیگری در ازای یک میلیارد و ۳۶۰ میلیون تومان حاضر به فروش واحد ۱۰۵ متری است. همچنین آپارتمان ۱۰۵ متری دیگری که جزو پروژه‌های مسکن مهر پردیس به‌شمار می‌رود، یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان فروخته می‌شود. مالک این واحد به تسویه شدن عرصه اشاره کرده و واحد طبقه پنجم قرار دارد.

خرید مسکن مهر پردیس در فاز ۹

خرید مسکن مهر پردیس در فاز ۹ دست‌کم یک میلیارد تومان بودجه لازم دارد. آپارتمان ۸۷ متری را در این فاز دقیقا با این قیمت آگهی کرده‌اند که باید ارزش هر متر آن را معادل ۱۱ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان بدانیم. این واحد بدون پارکینگ آگهی شده، اما آسانسور و انباری دارد. این ارقام درحالی برای ارزان‌ترین آپارتمان‌های مسکن مهر پردیس در فاز ۹ اعلام می‌شود که گاهی خرید مسکن مهر پردیس در این فاز حدود ۱.۵ میلیارد تومان تمام می‌شود. مثل واحدی ۸۷ متری که سه سال از سن بنا آن می‌گذرد، در طبقه پنجم قرار دارد و ارزش هر متر آن را باید حدود ۱۷ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان بدانیم.

خرید مسکن مهر پردیس در فاز ۱۱

خرید مسکن مهر پردیس در فاز ۱۱ گاهی به‌اندازه ارزان‌ترین مناطق تهران آب می‌خورد. مالک آپارتمان ۸۷ متری در فاز ۱۱ پردیس قیمت را یک میلیارد و ۶۷۰ میلیون تومان درنظر گرفته است. یعنی متری ۱۹ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان که این رقم معادل متوسط قیمت مسکن در منطقه ۱۸ تهران به‌عنوان ارزان‌ترین نقطه بازار مسکن پایتخت است. مالک دیگری در فاز ۱۱ پردیس که آپارتمان ۸۷ او در زون دو قرار دارد، قیمت را یک میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان اعلام کرده است. به آسانسور، انباری و پارکینگ جزو امکانات این واحد به‌شمار می‌رود. فروشنده دیگری قیمت واحد ۸۷ متری را یک میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان درنظر گرفته است.

مشخصات آپارتمان‌های مسکن مهر پردیس

فاز

متراژ

امکانات

قیمت

پنج

۸۶ متر

آسانسور، انباری و پارکینگ

یک میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان

پنج

۸۵ متر

آسانسور، انباری و پارکینگ

یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان

هشت

۱۰۵ متر

آسانسور، انباری و پارکینگ

یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان

هشت

۱۰۰ متر

آسانسور، انباری و پارکینگ

یک میلیارد و ۲۸۰ میلیون تومان

۹

۸۷ متر

آسانسور و انباری

یک میلیارد تومان

۹

۸۷ متر

آسانسور، انباری و پارکینگ

یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان

۱۱ زون یک

۸۷ متر

آسانسور، انباری و پارکینگ

یک میلیارد و ۶۷۰ میلیون تومان

۱۱ زون چهار

۸۷ متر

آسانسور، انباری و پارکینگ

یک میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان

منبع: فرارو

کلیدواژه: قیمت مسکن یک میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان خرید مسکن مهر پردیس در فاز مسکن مهر پردیس انباری و پارکینگ میلیارد تومان فروخته می شود هزار تومان فاز پنج فاز ۱۱ ۸۷ متری ۸۷ متر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۸۷۹۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجلس ، بودجه سازمان بهزیستی را افزایش دهد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، رییس سازمان بهزیستی کشوردر شیراز گفت: با توجه به اینکه هر ساله به تعداد مددجویان بهزیستی به خاطر تصادفات اضافه می شود لازم است مجلس شورای اسلامی در افزایش بودجه این سازمان برای خدمات رسانی بهتر به مددجویان همتی مضاعف داشته باشد.
قادری افزود: در حال حاضر در کشور ۱۴۸ هزار نفر در نوبت دریافت حق پرستاری معلولان تحت پوشش بهزیستی هستند که لازم است مجلس برای رفع این مشکل هم مساعدت داشته باشد.
در این جلسه نمایندگان فعلی و منتخبان مجلس دوازدهم مشکلاتی چون کم بودن خدمات به مددجویان از جمله مبلغ حق مددکاری ، حق پرستاری ، خدمات درمانی و پزشکی را مطرح کردند و خواهان برگزاری جلسات ویژه برای ارایه طرح های مورد نیاز برای کمک به بهزیستی شدند.

دیگر خبرها

  •  ساخت ۳۰ هزار مسکن در حریم ریلی منطقه ۱۷ تهران
  • امکان ساخت ۳۰ هزار مسکن در حریم ریلی منطقه ۱۷ تهران
  • مجلس ، بودجه سازمان بهزیستی را افزایش دهد
  • ۷۱ هزار نفر در استان قم صاحب خانه می‌شوند
  • تاثیر سفر‌های نوروزی در بازار مسکن شمال
  • خرید تضمینی محصول گندم کشاورزان استان از اوایل خرداد ماه
  • با ۷ میلیارد تومان چندمتر خانه می‌توان خرید؟
  • قیمت خرید مسکن در منطقه ۱۸ تهران +جدول
  • اختلال محسوس قیمت مسکن در تبریز و تهران؛ آپارتمان ۹۰ تا ۱۵۰ متری چند؟
  • در این منطقه از تهران می‌توان با ۲۰۰ میلیون تومان خانه رهن کرد