Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس فدراسیون والیبال در دیدار با کاردار سفارت اسلوونی در تهران گفت: رابطه بسیار خوبی با کشورهای والیبالی قاره اروپا داریم و در تلاش هستیم که این روند رو به ‌رشد را ادامه دهیم.

به گزارش خبرگزاری برنا، محمدرضا داورزنی امروز (سه‌شنبه چهارم مرداد) با اسویت سنکوویچ کاردار سفارت اسلوونی در تهران دیدار و درباره راه‌های توسعه روابط دو کشور به ویژه در زمنیه والیبال گفت وگو کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس فدراسیون والیبال با ابراز خرسندی از این ملاقات به دیپلماسی والیبال ایران برای افزایش همکاری جمهوری اسلامی ایران با کشورهای اروپایی اشاره کرد و گفت: تیم‌های ملی والیبال ایران در 15 سال اخیر سفرهای متعددی به کشورهای اروپایی داشتند و خوشبختانه تاکنون فدراسیون والیبال هیچ مشکلی در اعزام‌ها نداشته است.

دکتر محمدرضا داورزنی به مسابقات والیبال قهرمانی مردان جهان به میزبانی لهستان و اسلوونی اشاره کرد و گفت: والیبال ایران در رتبه هشتم جهان قرار دارد و تیم ملی ایران یکی از قدرتمندترین تیم‌های جهان در این رشته ورزشی است که در مرحله مقدماتی در کشور اسلوونی به میدان خواهد رفت.

وی در ادامه با یادآوری این‌که بازیکنان و کادر فنی تیم ملی والیبال ایران برای حضور در رقابت‌های جهانی مشکل ویزا ندارد، گفت: برای حضور تیم ملی ایران در لیگ ملت‌ها ویزای مولتی شینگن برای بازیکنان و اعضای کادر فنی از سفارت لهستان دریافت کردیم تا دغدغه از نظر ورود و خروج به کشورهای مختلف اروپا در مدت برگزاری لیگ ملت‌ها نداشته باشیم و این ویزاها تا پایان شهریورماه اعتبار دارد.

رئیس فدراسیون والیبال تصریح کرد: البته اگر با نظر سرمربی تیم ملی والیبال ایران برای حضور در قهرمانی مردان جهان نیاز به تغییراتی در تیم ملی باشد، باید از طریق سفارت اسلوونی برای دریافت ویزا اقدام شود که با توجه به فرصت کم باقی مانده تا شروع مسابقات، انتظار همکاری بیشتری در این زمینه از سفارت اسلوونی داریم.

وی در ادامه به علاقمندی خانواده‌های ایرانی به ورزش والیبال اشاره کرد و گفت: والیبال محبوبترین ورزش بین خانواده‌های ایرانی است و اکنون با توجه به عملکرد مناسب تیم ملی در لیگ ملت‌ها تب والیبال در ایران داغ است. بنابراین طبیعی است که برخی از خانواده‌ها علاقمند به حضور در مسابقات قهرمانی مردان جهان به عنوان تماشاگر باشند که این افراد از طریق آژانس مسافرتی طرف قرارداد فدراسیون به سفارت اسلوونی معرفی خواهند شد تا بر اساس قوانین و مقررات ویزا برای آنان صادر شود.

داورزنی در ادامه به روابط بسیار خوب و تنگاتنگ فدراسیون والیبال ایران با فدراسیون کشورهای صربستان، بلغارستان، لهستان، اسلوونی اشاره کرد و گفت: رابطه بسیار خوبی با کشورهای والیبالی قاره اروپا داریم و در تلاش هستیم که این روند رو به توسعه را ادامه دهیم.

کاردار سفارت اسلوونی در تهران نیز در این دیدار ضمن تمجید از والیبال ایران و عملکرد تیم‌های ملی ایران در سال‌های اخیر، گفت: ورزش نقش مهمی در نزدیکی مردم جهان به یکدیگر دارد و پذیرش میزبانی مسابقات والیبال قهرمانی جهان از سوی اسلوونی نیز در همین راستا انجام شده است.

سنکوویچ با اشاره به حضور بازیکنان ایرانی در لیگ‌های این کشور تصریح کرد: والیبال ایران و اسلوونی در سال‌های اخیر همکاری‌های خوبی با هم داشتند و سفارت  اسلوونی در تهران از افزایش این همکاری‌ها استقبال می‌کند، بنابر این آماده همکاری با فدراسیون والیبال هستیم.

وی به پرسه 15 روزه دریافت ویزا از سفارت اسلوونی اشاره کرد و گفت: در صورت تکمیل پرونده‌ها بر اساس قوانین و مقررات آماده صدور ویزا در کوتاه‌ترین زمان ممکن هستیم.

کاردار سفارت اسلوونی در تهران در ادامه گفت: در نظر داریم مسابقات والیبال بین سفارت‌خانه‌ها را برگزار کنیم و امیدوارم فدراسیون والیبال ایران در زمینه سخت‌افزاری برای برگزاری این تورنمنت کمک و در صورت امکان شرایط برای حضور تماشاگران را نیز مهیا کند.

رئیس فدراسیون والیبال نیز در پایان با اعلام آمادگی برای کمک به برگزاری مسابقات والیبال سفارت‌‌خانه‌ها، به رشد والیبال دو کشور ایران و اسلوونی در سال‌های اخیر اشاره کرد و گفت: والیبال ایران با پیام صلح و دوستی در میادین مختلف جهان حاضر می‌شود و فدراسیون والیبال نیز از هیچ کمکی برای توسعه روابط دو کشور کوتاهی نخواهد کرد.

وی تصریح کرد: سفارت جمهوری اسلامی ایران در اسلوونی نیز آماده همکاری در زمینه صدور ویزا برای علاقمندان سفر به ایران است.

انتهای پیام//

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: داورزنی رئیس فدراسیون والیبال مسابقات والیبال اشاره کرد و گفت والیبال ایران برای حضور تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۸۸۰۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

 میزبانی یزدی‌ها برای باشگاه‌های مردان آسیا قطعی شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فدراسیون والیبال، با دعوت مسئولان باشگاه شهداب یزد، سید میلاد تقوی رئیس فدراسیون والیبال ایران به همراه مرادی و مهدی اسلامی نایب رئیس و خزنه‌دار فدراسیون والیبال صبح امروز (سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت) با استقبال رسمی مدیران ورزش استان از طریق فرودگاه بین‌المللی شهید صدوقی (ره) وارد شهر یزد شد.

در این سفر یک روزه مسئولان فدراسیون والیبال از شرایط و امکانات این استان برای میزبانی از بیست و چهارمین دوره رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا بازدید کردند و سپس سید میلاد تقوی در جلسه‌ای با دکتر فاطمی استاندار یزد به بررسی شرایط و موراد مربوط به میزبانی این رقابت‌ها پرداخت.

در این جلسه علاوه بر مرادی و اسلامی، امیر شرافت مدیرعامل باشگاه شهداب با استاندار و مدیرکل ورزش و جوانان یزد نیز حضور داشتند و در نهایت مقرر شد با توجه به توافقات نهایی فدراسیون والیبال، شهر یزد و باشگاه شهداب به عنوان میزبان رقابت‌های والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا به کنفدراسیون والیبال آسیا و والیبال ورلد معرفی شود.

مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های آسیا از پنجم شهریور ماه به میزبانی شهر یزد برگزار خواهد شد که بر اساس توافق‌های صورت گرفته تیم فولاد سیرجان ایرانیان به عنوان قهرمان ایران در این مسابقات شرکت می‌کند و شهداب یزد نیز به عنوان میزبان مسابقات، دیگر نماینده ایران در این رقابت‌ها خواهد بود.

کد خبر 6093338

دیگر خبرها

  • یزد میزبان والیبال باشگاه‌های مردان آسیا شد
  • میزبانی یزدی‌ها برای باشگاه‌های آسیا قطعی شد
  •  میزبانی یزدی‌ها برای باشگاه‌های مردان آسیا قطعی شد
  • رسمی: میزبانی جام باشگاه‌های آسیا به ایران رسید
  • سفارت آمریکا در بغداد مرکز گسترش انحرافات اخلاقی است
  • گزینه‌های خارجی هدایت تیم ملی بسکتبال
  • بردیا سعادت لیگ ملت‌ها را از دست داد
  • شوک به تیم ملی: ستاره ایران VNL را از دست داد
  • پائز و یک سورپرایز غیر والیبالی! (عکس)‌
  • سرمربی تیم ملی والیبال: هیچ قولی نمی دهم؛ باور نمی کنم سفارش شده باشم