Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-05@16:31:09 GMT

بازار استیل ایران کجاست؟ بازاراستیل تهران

تاریخ انتشار: ۴ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۸۸۱۴۸

بازار استیل ایران کجاست؟ بازاراستیل تهران

استیل از پرفروش‌ترین و مهم‌ترین محصولات بازار است. انواع ورق استیل کاربردهای زیادی دارند و برای همین هم افراد از صنایع مختلف به ‌دنبال بازارهایی مطمئن و مناسب برای تهیه آن هستند. اما بازار استیل ایران کجاست و باید این محصولات را از کجا تهیه کنید؟ از میان بازارهای موجود، کدام‌یک مناسب‌تر است و می‌تواند به شما در خریدی مقرون‌به‌صرفه و باکیفیت کمک کند؟‌ 

ورق استیل و محبوبیت در بازار

انواع ورق استیل ضدزنگ به‌واسطه ویژگی‌های فیزیکی‌شان کاربردهای زیادی دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به‌عبارت دقیق‌‌تر، به آلیاژهای مبتنی بر گروه آهن، استیل می‌گویند. وجود عنصر کروم هم به ورق های استیل و فرآورده‌های دیگری از این جنس خاصیت مقاومت به زنگ‌زدن می‌دهد. این ویژگی در کنار ضدلک‌بودن باعث می‌شود که ورق های استیل محبوب باشند و در صنایع مختلف مورداستفاده قرار بگیرند. این ورق‌ها شکل‌پذیری خوبی دارند، نرخ تولیدشان بالا است و به‌همین دلیل از پرفروش‌ترین‌های بازار به‌شمار می‌روند. 

کابردهای ورق استیل

برای انتخاب ورق استیل مناسب باید آشنایی خوبی با بازارهای مختلف داشته باشید. کاربردهای این ورق‌ها بسیار متنوع است. برای مثال، به موارد زیر دقت کنید:

در ساخت و تولید تجهیزات مختلف؛ برای ساخت‌وساز پل‌ها؛ ساخت لوازم خانگی و آشپزخانه؛ در دستگاه‌های مختلف صنعتی.

برای خرید ورق باید بازار استیل ایران را خوب بشناسید و بدانید که با خرید از کدام بخش‌ها می‌توانید بهینه‌تر به خواسته‌هایتان برسید. 

خرید و قیمت ورق استیل

باید خرید ورق استیل با برنامه و آگاهی صورت بگیرد. چون همان‌طور که پیش‌تر هم گفته شد، تقاضا برای خرید آن در بازار استیل ایران بسیار زیاد است. بنابراین، اگر دستی بر تهیه محصولات این‌چنینی در صنایع مختلف دارید، لازم است که از چندوچون بازار باخبر باشید. برای همین است که باید بدانید، قیمت این محصول تحت‌تأثیر چه عواملی قرار دارد. قیمت ورق‌های استیل تاحد زیادی در گروی نوسانات ارز است. با تغییر قیمت دلار، قیمت انواع محصولات استیل هم تغییر می‌کند. 

عوامل متعدد دیگری هم در شکل‌گیری قیمت‌ها اثرگذار هستند. برای مثال، عرضه و تقاضا می‌توانند نوساناتی را به بازار استیل تحمیل کنند. اینکه چه تصمیمات اقتصادی در کشور گرفته می‌شود و وضعیت رونق یا رکود صنایع چگونه است، روی عرضه و تقاضا اثرگذار هستند.

برای مثال، مقوله تورم می‌تواند بازارهای مختلف از جمله بازار استیل را تحت‌تأثیر قرار بدهد. نرخ مواد خام، هزینه حمل‌ونقل و عوامل متعدد دیگر هم بازار را تحت‌الشعاع قرار می‌دهند. از همین روی، باید بتوانید در زمینه استعلام قیمت‌ها خود را به‌روز نگه دارید. 

بازارهای مختلف برای خرید استیل

بازارهای سنتی خریدوفروش آهن و مقاطع فولادی که از قدیم بوده‌اند و مکانی برای معامله این محصولات در اختیار همه قرار می‌دهند. بازارهایی مانند آهن‌مکان و بازار آهن شادآباد در تهران از معروف‌ترین پایگاه‌های خریدوفروش محصولات فلزی و فولادی‌اند. با خرید از بازارهای سنتی می‌توانید به محصولات موردنظرتان برای پروژه‌های گوناگون برسید.

از جمله بازارهای فعال برای معامله انواع ورق استیل می‌توان به موارد زیر هم اشاره کرد:

بازار استیل پارس غدیر؛ مرکز تجارت استیل؛ مرکز فولاد استیل ایران؛ بازار استیل تهران؛ بازار استیل پارس امیر. 

بازار استیل پارس غدیر از معروف‌ترین‌های ایران و تهران است. با مراجعه به آن می‌توانید انواع مقاطع استیل را خریداری کنید. مرکز تجارت استیل هم گزینه دیگری است که نسبت به پارس‌غدیر کوچک‌تر به‌شمار می‌آید اما محصولات استیل دکوراتیو فراوانی در آن وجود دارند. دقت کنید که اقلام صنعتی موجود در مرکز تجارت استیل نسبت به بازارهای دیگر کمتر است. در مرکز فولاد استیل ایران هم می‌توانید انواع محصولات از جمله ورق استیل دکوراتیو را پیدا کنید. این بازار که در دهه ۹۰ احداث شده است در نزدیکی بازار پارس‌غدیر قرار دارد. 

بازار استیل تهران هم همان بازار شادآباد است و با نام دیگرِ بازار ۱۷ شهریور هم شناخته می‌شود. این بازار متشکل از چندین و چند فروشگاه کوچک و چند مجتمع تجاری بزرگ است. پارس‌امیر هم یکی از قدیمی‌ترین بازارها برای تهیه محصولات استیل است که البته محصولات غیرآهنی فراوانی هم در آن به‌فروش می‌رسند. با مراجعه به بازارهای سنتی نمی‌توانید قیمت‌ها را به‌طور دقیق رصد کنید. برای مثال، در حوزه تأمین و تهیه مقاطع فولادی مختلف نمی‌توانید به‌روز باشید. فرض کنید که بخواهید قیمت ورق شیروانی را استعلام بگیرید. این کار نیاز به تماس‌های تلفنی متعدد و مراجعات حضوری دارد. چنین روندی با وجود روش‌های تازه و آنلاین کنار می‌رود. در ادامه درباره روش‌های تازه بیشتر می‌خوانید. 

روش‌های نوین برای دسترسی به بازار استیل ایران

فروشگاه‌های محصولات و مصالح ساختمانی هم مکا‌ن‌هایی برای مراجعه و خرید استیل هستند. البته این‌ها تنها راهی نیستند که امکان خرید را فراهم می‌کنند. روز و روزگار تازه، به روش‌های جدید هم برای مدیریت خریدها و هزینه‌ها نیاز دارد.

شاید برایتان جالب باشد که بدانید، امکان خرید آنلاین انواع ورق استیل و مقاطع فولادی و فلزی مختلف هم وجود دارد. با فراهم‌شدن شرایط خرید آنلاین استیل و محصولات مختلف بازاری به وسعت تمام کشور در مقابل خریداران قرار می‌گیرد. پای واسطه‌ها از معاملات حذف می‌شود و زنجیره تأمین و عرضه استیل و محصولات گوناگون کوتاه‌تر و بهینه‌تر به مسیر خود ادامه می‌دهد. خرید آنلاین محدودیت‌های مکانی و زمانی را از میان برمی‌دارد و خریدی را ممکن می‌کند که فرایندی کوتاه، امن و سریع دارد. 

در آخر

یکی از شرکت‌هایی که خدمات آنلاین فروش استیل و مقاطع فلزی و فولادی مختلف را فراهم می‌کند، آیرومارت است. شرکت آیرومارت (پیشروصنعت نفت آسیا) از آن شرکت‌های خوش‌نامی است که با ارائه خدمات آنلاین فروش استیل و محصولات دیگر توانسته جای خود را درمیان دست‌اندرکاران تأمین در پروژه‌های ساخت و صنایع مختلف باز کند. آیرومارت به شما کمک می‌کند که با رصد و استعلام‌گیری قیمت‌ها، از نرخ به‌روز بازار باخبر شوید. خدمات این شرکت به همین‌جا ختم نمی‌شود بلکه تحلیل‌هایی هم درباره نوسانات قیمت‌ها عرضه می‌کند. آیرومارت در زمینه تأمین و بازرگانی مقاطع فولادی مختلف فعال است و راهی ساده‌ و آسان برای آگاهی از قیمت‌ها و خرید استیل در اختیارتان قرار می‌دهد. برای مثال، با مراجعه به آن می‌توانید قیمت روز لوله مانیسمان را استعلام بگیرید و اقدام به خرید آنلاین آن کنید. امکان خرید انواع ورق استیل هم از این شرکت وجود دارد.

راه‌های ارتباطی با شرکت متنوع‌اند:

با شماره تلفن ۰۲۱۴۵۳۰۶ تماس بگیرید. به وبسایت iromart.com مراجعه کنید.

اگر در صنایع مختلف یا ساخت‌وساز مشغول به فعالیت هستید، حتما آیرومارت را به‌خاطر بسپارید. 

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

منبع: تابناک

کلیدواژه: اسکوچیچ حمید نوری مذاکرات آستانه دریاچه ارومیه افسانه حسامی فرد استهبان بازار استیل ورق استیل ورق شیروانی لوله مانیسمان رپرتاژ آگهی اسکوچیچ حمید نوری مذاکرات آستانه دریاچه ارومیه افسانه حسامی فرد استهبان بازار استیل ایران انواع ورق استیل مقاطع فولادی صنایع مختلف خرید آنلاین پارس غدیر برای مثال قیمت ها خرید آن ورق ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۸۸۱۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طی یک سال؛ صادرات ۹۰ درصدی محصولات خام پتروشیمی ایران به چین

به گزارش خبرگزاری مهر، مجیدرضا حریری رئیس اتاق مشترک ایران و چین، گفت: به طور کلی و در سال‌های گذشته بیش از ۳۳ درصد صادرات غیرنفتی به چین داشتیم، بزرگترین بازار کالای صادراتی ما چین است البته ترکیب صادراتی ما به همه کشورها بر اساس آمار گمرک بیش از ۸۰ درصد کالا بر اساس مواد نفتی و معدنی و خام فروشی است؛ به غیر از صادرات ما به به عراق و افغانستان که تولیدی بوده است.

رئیس اتاق مشترک ایران و چین در یک گفت‌وگوی رادیویی، تاکید کرد: ۹۱ درصد کالای صادراتی ما به چین از فراورده‌های نفتی است که اصولاً در ترکیب صادرات مشکل داریم. در بازارهای بین‌المللی کیفیت و قیمت اهمیت دارد؛ پسته و زعفران ما از نظر کیفی رقیب ندارد که بازار دست ایران است.

وی با بیان اینکه ۱۸ سال پیش با برگزاری سمینار فرصت‌ها و چالش‌های صادرات به چین را بررسی کردیم، خاطرنشان کرد: حدود ۵ سال پیش بر کالاهای ساخته شده با رفع موانع و اشکالات صادرات به چین کارهایی انجام شد تا با گرفتن مجوزها میگو و ماهی، انجیر، سیب و مرکبات، فرش و صنایع دستی، سفال همدان، لبنیات، پای مرغ و زعفران به عنوان کالای غذایی صادرات انجام شد.

این مسؤول افزود: میزان صادرات کشورمان به چین در طول یکسال اخیر ۹۰ درصد محصولات خام پتروشیمی و معدنی بوده که در سال‌های اخیر با پیدا کردن بازارهای متنوع در این کشور به سمت صادرات غیرنفتی پیش رفتیم.

حریری لیست کالای صادراتی ایران به چین را بسیار متنوع دانست و بیان کرد: سال گذشته ماشین آلات الیاف نانو و هایتک به چین صادر کردیم و درصدد پیدا کردن بازاری برای اقلام جدیدی مثل آبمیوه‌ها، کفش دست سوز و شیرینی و شکلات، در حوزه ظروف آشپزخانه پلیمری که تولیدات به روزی هم داریم، فروش پوشاک مردانه با برندهای معتبر متمرکز شدیم.

رئیس اتاق مشترک ایران و چین در پایان تصریح کرد: همه کالاهای تولید کشور که در فرایند تولید میزان ارز آن کمتر از ۲۵ درصد هزینه کالا را داشته باشد و میزان رقابت بزرگی در بازار خواهد داشت را برای صادرات آماده کنیم.

کد خبر 6097279 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • کاربرد ها و راهنمای خرید لوله استیل مانیسمان
  • طی یک سال؛ صادرات ۹۰ درصدی محصولات خام پتروشیمی ایران به چین
  • صادرات ۹۰ درصدی محصولات خام پتروشیمی ایران به چین
  • داغ شدن زمزمه‌های ورود اژدهای سرخ برای مهار ایران؛ اهرم فشار پکن کجاست؟
  • لوتوس حافظه؛ دریافت نمایندگی فلش مموری در ایران
  • (عکس) قبرستان ممنوعه تهران، کجاست و مدیریت آن با چه کسانی است؟
  • «قبرستان ممنوعه تهران» کجاست و مدیریت آن با چه کسانی است؟ (+عکس‌)
  • (تصاویر) «قبرستان ممنوعه تهران» کجاست و مدیریت آن با کیست؟
  • (تصاویر) «قبرستان ممنوعه تهران» کجاست و مدیریت آن با چه کسانی است؟
  • تهران قدیم | «قبرستان ممنوعه تهران» کجاست و مدیریت آن با چه کسانی است؟ / عکس‌