Web Analytics Made Easy - Statcounter

دادستان عمومی و انقلاب قزوین گفت: تمامی عوارض پرداختی خودرو‌های پلاک قزوین که از سال ۱۳۹۹ تاکنون در آزادراه قزوین-کرج تردد کرده‌اند، بخشیده خواهد شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، حسین رجبی پیش از ظهر امروز در بازدید از محل نصب دوربین‌های عوارضی آزادراه قزوین-کرج در جمع خبرنگاران اظهار داشت: شورای تأمین استان قزوین 2 سال پیش مصوب کرد که دوربین‌های عوارضی قزوین-کرج به چند کیلومتر جلوتر به سمت کرج انتقال پیدا کنند تا اهالی مهرگان و محمدیه مجبور نباشند در آزادراه عوارض بپردازند که این مصوبه اجرا نشده باقی مانده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه ساکنان محمدیه و مهرگان مسیر جایگزین دیگری ندارند، دستور دادیم که محل استقرار دوربین‌های عوارضی مطابق مصوبه شورای تأمین جابه‌جا شود که از طرف مسئولان اعلام شد این کار به دلیل هزینه سنگینی که دارد، به سرعت قابل اجرا نیست و به همین خاطر دستور داده شد که همه دوربین‌های عوارضی خاموش شوند.

رجبی ادامه داد: طبق دستور دادستانی برق دوربین‌های اخذ عوارض قطع شده و این دوربین‌ها دیگر ثبت عوارض نمی‌کنند. به این ترتیب مشکل 10 ساله اهالی شهرهای محمدیه و مهرگان برطرف شد. در ضمن تمامی عوارض پرداختی خودرو‌های پلاک قزوین که از سال 1399 تاکنون در در آزادراه قزوین-کرج تردد کرده‌اند، بخشیده خواهد شد.

وی یادآور شد: خودروهای پلاک قزوین که از آزادراه قزوین-کرج تردد می‌کنند، معاف از پرداخت عوارض شده‌اند و در این زمینه با پلیس راه هماهنگی‌های لازم را انجام دادیم که با دستور دادستانی هیچ عوارضی از این خودروها دریافت نشود.

دادستان مرکز استان با بیان اینکه رسالت دستگاه قضایی ورود سریع به موضوعات احیای حقوق عامه است، گفت: اخذ عوارضی از ساکنان محمدیه و مهرگان هم مصداق نقض حقوق عامه بود و به همین خاطر دادستانی قزوین به عنوان متولی اصلی حفظ و احیای حقوق عامه به سرعت به موضوع ورود کرد و به ترک فعل 2 ساله در این حوزه پایان داد.

شگرد جدید دولت برای اخذ فوری عوارض آزادراهعوارض آزادراه‌های کشور 20 تا 40 درصد گران شد + جدولافتتاح آزادراه غدیر طی امروز/ عوارض آزادراه 25 هزار تومان

رجبی افزود: چنانچه شهروندان قزوینی موارد دیگری از نقض حقوق عامه را مشاهده کنند، می‌توانند موارد را از طریق سامانه سجام و درگاه‌های ارتباطی دیگر به اطلاع دادستانی برسانند تا هر چه زودتر نسبت به احیای حقوق تضییع‌شده دستورات لازم صادر شود.

انتهای پیام/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استانداری قزوین قوه قضائیه استانداری قزوین قوه قضائیه آزادراه قزوین کرج دوربین های عوارضی پلاک قزوین حقوق عامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۸۸۱۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر به روستای گردشگری توآباد از لنز دوربین شهروند خبرنگار

روستای توآباد در شهرستان آوج استان قزوین واقع شده و به شکل دره بین کوه‌های ینگجه محصور شده است. این روستا به دلیل آب و هوای مساعدی که دارد گردشگران بسیاری به سوی خود جلب کرده است. در این روز‌های بهاری که فصل شکوفایی گل‌ها و گیاهان است. طبیعت این روستا چشم نوازی می‌کند.

شهروندخبرنگار ما فیلم و تصاویری را به نمایش گذاشت که مشاهده می‌کنید.

منبع: شهروندخبرنگار- قزوین

بیشتر بخوانید:

سفری به یادماندنی به طبیعت روستای نیاکان در قالب تصاویر

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • ۲۰ دوربین پلاک خوان برای نخستین بار در زابل نصب می‌شود
  • ارزش افزوده‌ پرداختی به شهرداری‌های لرستان ناچیز است
  • نصب ۲۰ دوربین پلاک‌خوان برای اولین‌بار در شهرستان زابل
  • سفر به روستای گردشگری توآباد از لنز دوربین شهروند خبرنگار
  • انتقاد امام جمعه تبریز از عوارضی آزادراه سهند - تبریز
  • انتقاد امام جمعه تبریز از عوارضی آزادراه سهند-تبریز
  • تمدید تخفیف ۵۰ درصدی عوارض آزادراه تبریز- سهند برای ساکنان شهر جدید سهند 
  • تفاوت چشمگیر میزان دریافتی بازنشستگان تامین اجتماعی با پرداختی سایر بازنشستگان
  • یک کشته در سانحه رانندگی در آزادراه قزوین - زنجان
  • یک کشته در سانحه رانندگی در آزادراه قزوین- زنجان