Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/قزوین فرمانده سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین گفت: پروژه الموت به تنکابن نیازمند اعتبار است هرچند که در سفر رئیس‌جمهور به استان، اعتباری برای آن در نظر گرفته‌شده اما اعتبار مصوب پاسخگوی تکمیل پروژه نیست. بنابراین تکمیل آن نیازمند هم‌افزایی دستگاه‌های اجرایی استان است

سردار رستمعلی رفیعی‌آتانی روز سه‌شنبه ۴ مرداد ۱۴۰۱ در جلسه هماهنگی و پشتیبانی اجرای مأموریت‌های قرارگاه بسیج سازندگی و محرومیت زایی استان و اقتصاد مقاومتی که با حضور سردار حزنی دبیر قرارگاه محرومیت‌زدایی کل سپاه پاسداران در محل قرارگاه خاتم‌الانبیا سپاه پاسداران برگزار شد، اظهار کرد: خدمات ارائه شده از سوی قرارگاه خاتم الانبیا (ص)، باعث افتخار همه ماست و آنچه افتخارآمیزتر است بالا بودن پرچم قرارگاه مزین به نام سپاه پاسداران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنابر اعلام روابط عمومی سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین، وی افزود: هر کجا سخنی از پیشرفت و آبادانی در عرصه‌های توسعه و محرومیت‌زدایی است، نام پرافتخار قرارگاه خاتم‌الانبیا (ص) می‌درخشد و خدمات گسترده قرارگاه خاتم‌الانبیا برای مردم امیدآفرین است.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین اظهار کرد: امروز همه به سپاه امید دارند و با نگاهی به خدمات ارائه شده در جامعه این مصداق وجود دارد که سپاه برای خدمت به مردم آمده و این باور در مردم شکل گرفته است.

سردارآتانی با اشاره به اینکه، افتخار ما این است که سپاه کارهای بر زمین مانده را به خوبی به سرانجام می‌رساند، اظهار کرد: امروز خدمات گسترده بسیج سازندگی استان قزوین به‌گونه‌ای است که مجموعه مدیریت استان با یقین به این خدمات و رفع محرومیت‌های استان، برای همراهی صددرصدی با ما اعلام آمادگی کرده و درخواست‌های بسیج سازندگی با اولویت از سوی مدیران دستگاه‌ها رفع می‌شود.

وی افزود: امروز نگاه سپاه و بسیج سازندگی ارائه خدمات باکیفیت در کمترین زمان ممکن به جامعه هدف است و گواه این سخن، فعالیت جهادگران بسیجی در پروژه بزرگ مجتمع‌های آب‌رسانی استان است که اتمام این پروژه پیش از موعد مقرر با بالاترین کیفیت خواهد بود و برای این منظور تمام ظرفیت سپاه استان به همراه دستگاه‌ ذی‌ربط پای‌کار آمده است.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین در ادامه خاطرنشان کرد: سپاه برای تزریق امید و نشاط‌آفرینی در جامعه تلاش می‌کند و برای خدمت بی‌منت به ولی‌نعمتان خود، از هیچ ظرفیت و کوششی دریغ نمی‌کند.

سردار آتانی با اشاره به دغدغه‌های موجود در بحث ساخت جاده الموت به تنکابن یادآور شد: پروژه الموت به تنکابن نیازمند اعتبار است هرچند که در سفر رئیس‌جمهور به استان، اعتباری برای آن در نظر گرفته‌شده اما اعتبار مصوب پاسخگوی تکمیل پروژه نیست.

وی ادامه داد: ما به‌عنوان نیروهای کف میدان آمادگی ادامه این پروژه را داریم و فقط نیازمند طرح موضوع دراین‌باره هستیم.

دیدار کارکنان سپاه ناحیه البرز از خانواده شهید مدافع

در پایان این جلسه، سرهنگ محمد اسماعیل طاهرخانی فرمانده سپاه ناحیه امام رضا (ع) و حجت‌الاسلام محمد عدالتی مسئول نمایندگی ولی‌فقیه ناحیه امام رضا (ع)، از خانواده شهید مدافع سلامت شرف‌خواه دیدار کردند.

حجت‌الاسلام عدالتی در حاشیه این دیدار بیان کرد: مدافعان سلامت، جان خود را برای منفعت عمومی به خطر انداختند و در مسیر پیشگیری و مبارزه با ویروس کرونا، با تمام خطرات روبه‌رو شدند.

وی ادامه داد: بسیاری از پزشکان و پرستاران مدت‌های بسیاری در بیمارستان‌ها برای سلامت آحاد جامعه جان‌فشانی کردند. امروز که جامعه تقریباً به آرامش نسبی علیه این بیماری رسیده است، تقدیر و تجلیل از مدافعان سلامت و مخصوصاً خانواده شهدای مدافع سلامت یک وظیفه شرعی است.

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی قزوين قرارگاه خاتم الانبیا سپاه صاحب الامر بسیج سازندگی فرمانده سپاه استان قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۸۸۳۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۹۶ درصد از مصوبات سفر رئیس‌جمهور به ایلام

استاندار ایلام گفت: ۹۶ درصد از مصوبات سفر رئیس جمهور به استان ایلام اجرایی شده است و پیگیری مصوبات تا تکمیل همه طرح‌ها ادامه دارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام، حسن بهرام‌نیا امروز - شنبه هشتم اردیبهشت‌- در نشست مصوبات رئیس جمهوری به استان ایلام اظهار کرد: از مجموع ۱۴۵ مصوبه سفر رئیس جمهوری به استان ایلام ۹۶ درصد از مصوبات اجرایی شد.

وی افزود: این مصوبات شامل ۳۰۱ پروژه است که ۹۸ درصد اجرایی شده است.

استاندار ایلام ادامه داد: برای مصوبات سفر اول ریاست‌جمهوری ۶,۱۸۷ میلیارد تومان مصوب شده است که میزان ۴,۶۲۹ میلیارد تومان در قالب اعتبارات عمرانی، و تسهیلات معادل ۷۵ درصد تخصیص داده شد.

بهرام‌نیا با بیان اینکه پیگیری مصوبات سفر رئیس‌جمهور تا تکمیل همه طرح‌ها ادامه دارد، افزود: مدیران ادارات در جذب اعتبار برای تکمیل پروژه‌ها اهتمام جدی داشته باشند.

وی اضافه کرد: پروژه مصوب سفر رئیس‌جمهور در حوزه نوسازی و تجهیز مدارس استان بیش از ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و تا ۴۵ روز آینده به بهره‌برداری خواهند رسید، پایگاه اورژانس انجیره با ۶۰ درصد پیشرفت باید سریع‌تر تکمیل شود.

استاندار ایلام افزود: از ۲۳ پروژه دانشگاه علوم پزشکی ۱۸ پروژه به بهره‌برداری رسیده است و مابقی تا خردادماه باید تکمیل شود.

کد خبر 748514

دیگر خبرها

  • اجرای ۹۶ درصد از مصوبات سفر رئیس‌جمهور به ایلام
  • جلوگیری از تخلفات ساختمانی نیازمند هم‌افزایی دستگاه‌های مسئول است
  • ۹۶ درصد از مصوبات سفر ریاست جمهوری به ایلام اجرایی شد
  • جلوگیری از تخلفات ساختمانی نیازمند هم افزایی دستگاه‌های مسئول است
  • تکمیل راه آهن دورود - خرم آباد از منابع مختلف پیگیری می شود
  • پروژه قزوین- الموت در تابستان امسال به بهره برداری می‌رسد
  • بهره برداری از پروژه قزوین - الموت در اوایل تابستان امسال
  • تکمیل راه‌آهن دورود - خرم‌آباد از منابع مختلف پیگیری می‌شود
  • تکمیل راه‌ دورود - خرم‌آباد مطالبه جدی مردم است
  • پروژه قزوین-رحیم آباد-کلاچای می‌تواند پیشران توسعه باشد