Web Analytics Made Easy - Statcounter

سینا کلهر معاون وزارت ورزش و جوانان در خصوص بلیت فروشی برای جام جهانی 2022 قطر صحبت هایی کرد

سینا کلهر اعلام کرد برای تیم ملی یاران در جام جهانی 8 هزار شعار پیشنهاد شده است.

به گزارش طرفداری، سینا کلهر در مورد هزینه اقامت و اعزام تماشاگران برای حضور مسابقات جام جهانی قطر اظهار داشت:

روز گذشته با برخی فعالان کیش جلسه داشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دیشب برای من پک خودشان را فرستادند. پایین ترین قیمتی که پیشنهاد دادند، 30میلیون تومان برای یک بازی با اقامت در کیش و سفر به دوحه، است. البته قرار است کمتر شود. فکر می‌کنم اقامت در کیش سه شب است. این پکی است که یکی از فعالان بخش خصوصی کیش پیشنهاد داده  است و قرار شده صحبت کنیم تا کمی کاهش پیدا کند.

وی افزود:

هفته پیش با دوستان در وزارت راه، در مورد سفر یک روزه و با هواپیمایی ایران صحبت کردیم. قول دادند این نهایی شود که امکان اعزام 5هزار نفر برای هربازی در روز وجود داشته باشد. البته  خودشان می‌توانند اسکان را هم داشته باشند. وزرات راه در حال پیگری است که رفت و برگشت روزانه محقق شود. ظرفیتی که اعلام کردند 5هزار نفر هوایی و 2هزار نفر دریایی است. امیدواریم این اتفاق بیفتد. ضمن اینکه هفته گذشته وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نظر سنجی در مورد قیمت بلیت‌ها انجام داده، جالب است که 42درصد مردم گفتند 10میلیون و نزدیک به 30درصد هم گفتند زیر 10میلیون باشد. یعنی برای قیمت بلیت بالای 10میلیون عملا کمتر از 20درصد مردم علاقه‌مند بودند. ما هم تلاش می‌کنیم تعداد زیادی از مردم بتوانند استفاده کنند.

معاون فرهنگی وزارت ورزش در مورد اینکه آیا فکری برای اسکان و محل اقامت مسافران جام جهانی شده، گفت:

مساله این است که اساسا نیاز به اسکان نباشد. رفت و برگشت اتفاق بیفتد. اگر ظرفیت هوایی و حمل و نقل ما 7هزار نفر باشد، تقریبا تعداد بلیت هایمان هم همین حدود است. یعنی تقریبا 7هزار بلیت بیشتر نداریم. باید از امکانات کیش  وقشم و دیگر جزایر هم استفاده کنیم. قیمتی که فعالان بخش خصوصی کیش دادند، از نظر ما بالا است. از نظر خودشان پایین است. امیدواریم همراهی کنند و این عدد زیر 20میلیون قرار بگیرد.

کلهر در مورد اقدامات فرهنگی وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال در ایام جام جهانی، گفت:

اقدامات فرهنگی را به داخل و خارج کشور تقسیم کردیم. در داخل قرار است در مورد فضای عمومی و رسانه‌ای کشور و همچنین امکان پخش در محیط‌های عمومی صحبت کنیم. در همان نظر سنجی وزارت ارشاد 80درصد مردم گفتند دوست دارند بازی‌ها را در خانه ببینند. 2درصد برای پارک‌ها و 7درصد برای سینماها بود.

وی افزود:

بخشی از اقدامات ما هم در مناطق آزاد است که کارگروهی در نظر گرفته شده است. برای کشور قطر هم اقدامات ما دو بخش است. یک بخش درون کاسه ورزشگاه اعم از لیدرها، پرچم‌ها، لباس هواداری، مسائل مربوط به سکو و اعزام خبرنگاران و عکاسان است. این را با همکاری فدراسیون فوتبال انجام می‌دهیم. 65 خبرنگار و عکاس رسانه‌هایشان مشخص شده، الان در مرحله اعلام خبرنگار هستند. بلیت‌هایشان تامین شده تا تخصیص پیدا کند. قرار شده برای لیدرها با همکاری سازمان لیگ و حجت الله بهمنی، بین 15 تا 20 نفر انتخاب و اعزام شوند تا در مسابقات سکو را مدیریت کنند

کلهر تصریح کرد:

بخش دیگری هم به تامین مچ بند، سربند و لباس هواداری مربوط می‌شود که این را بنیاد مد و لباس وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی قرار شده در طراحی کمک کند. تامین آن هم با همکاری فدراسیون فوتبال انجام شود.

معاون فرهنگی وزارت ورزش در پاسخ به سوال دیگری مبنی براینکه آیا همفکری برای شعار و سرود تیم ملی صورت گرفته، عنوان کرد:‌

بله، اطلاعیه شعار توسط فدراسیون اعلام شده است. چند جلسه برگزار کردیم. همین امروز جلسه انتخاب شعار نهایی تیم برگزار می‌شود. احتمالا 3 شعار انتخاب می‌شود که در نهایت بعد از نظرخواهی از سرمربی و اعضای اصلی فدراسیون شعار اصلی انتخاب خواهد شد. 8هزار شعار پیشنهاد شده بود. از بین آن‌ها 100شعار انتخاب شد. از بین 100شعار سه شعار را با همکاری شورای فرهنگی عمومی و نهادهای فرهنگی انتخاب و به فدراسیون فوتبال پیشنهاد می‌کنیم.

او در مورد بحث حضور 7هزار تماشاگر در قطر و اینکه قرار بود برای 10هزار نفر رایزنی شود، گفت:

در حال رایزنی برای بلیت اضافه هستیم. طرف قطری اعلام کرده منتظر است ببیند وضعیت فروش بلیت‌ها به چه شکل خواهد بود و چه میزان ظرفیت آزاد وجود دارد. آخر شهریور می‌توانند قطعی بگویند. حتی به ما گفتند 15روز قبل از مسابقات هم این امکان وجود دارد که اگر ظرفیت خالی بود به ما اختصاص پیدا کند. 7هزار نفر قطعی شده، فدراسیون فوتبال هفته قبل باید فروش بلیت را شروع می‌کرد مشکلات فنی پیش آمد. امیدواریم هفته آینده این کار را شروع کنند.

اخبار داغ 

حسن یزدانی رکورددار تاریخ کشتی ایران می شود؟ شرط عجیب باشگاه استقلال برای بازیکنان لیست مازاد ریکاردو ساپینتو انصراف چلسی از خرید ژول کونده به دلیل قد کوتاه او! مصدومیت پل پوگبا از ناحیه مینیسک خارجی زانو

منبع: طرفداری

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال وزارت ورزش جام جهانی بلیت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۸۸۳۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطلاعیه باشگاه پرسپولیس درباره بلیت فروشی

با توجه به مطالب غیر واقع منتشر شده درباره بلیت فروشی بازی پرسپولیس و سپاهان از هفته بیست و پنجم لیگ برتر خلیج فارس، اطلاعیه‌ای از سوی باشگاه پرسپولیس منتشر شد.

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، به اطلاع هواداران عزیز می‌رساند؛ باشگاه پرسپولیس طبق روال همیشگی با انجام تکالیف خود، مقدمات آغاز بلیت‌فروشی بازی پیش‌رو را انجام داده است. به این ترتیب، به زودی بخش خرید بلیت این بازی در وبسایت اختصاصی فروش بلیت به نشانی footballeticket.ir برای هواداران فعال می‌شود.

همچنین مطلب منتشر شده در صفحه منتسب به وبسایت بلیت‌فروشی به هیچ‌ عنوان صحت ندارد. دست اندرکاران سامانه فروش بلیت نیز منتظر اخذ مجوزهای لازم از نهادهای ذیصلاح برای شروع بلیت‌فروشی هستند.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: بلیت فروشی دربی به روش قطره چکانی! (+عکس) بلیت فروشی در ورزشگاه آزادی ممنوع شد

دیگر خبرها

  • (عکس) برای اولین بار این جایگاه ورزشگاه آزادی برای پرسپولیس باز شد!
  • سخنگوی فدراسیون فوتبال: درخواست حواله خودرو برای قهرمانان فوتسال را پیگیری می کنیم
  • اصولی: بازی‌های دوستانه باعث شکل گیری شاکله تیم ملی فوتسال شد/ قرارداد شمسایی تمدید خواهد شد
  • اصولی: درخواست حواله خودرو برای فوتسالی‌ها را پیگیری می‌کنیم
  • بلیط فروشی بازی پرسپولیس و سپاهان آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط footballeticket.ir
  • بلیط فروشی بازی استقلال و تراکتور آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط ticket.tractor-club.com
  • واکنش باشگاه پرسپولیس به یک شایعه
  • اطلاعیه باشگاه پرسپولیس درباره بلیت فروشی
  • پرسپولیس خیال هوادارانش را راحت کرد
  • آغاز هفته نجوم با شعار «نجوم ایران، همبستگی و تعامل»