Web Analytics Made Easy - Statcounter

صادق رئیسی کیا در خصوص یکی از بحث های داغ این روزهای فوتبال ایران در مورد انتخابات فدراسیون فوتبال توضیحات ویژه ای را ارائه کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا، صادق رئیسی کیا در خصوص این موضوع که آیا عدم ارایه تأییدیه اعضای مجمع عمومی در هنگام ثبت‌نام، مانع قانونی برای ثبت‌نام نامزد پست ریاست فدراسیون فوتبال، شناخته می‌شود، توضیحات جامعی را ارائه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیسی کیا در این خصوص این گونه توضیح داد: ثبت‌نام نامزد ریاست و عضویت در هیات رئیسه فدراسیون فوتبال مستلزم برخورداری نامزد از بلوغ و عقل و تابعیت ایرانی و سکونت در ایران و فقدان پیشینه کیفری مانع از تصدی است.  حتی درباره چنین شرایط و اوصافی که بسیار ذاتی هستند نیز ارایه مدارکی همانند تصویر کارت ملی و مدرک مثبته سکونت در ایران و مدرک مثبته عدم سوپیشینه کیفری لازم است و در همین مدارک هم اگر نقصی باشد کمیته بدوی انتخاباتی وظیفه دارد ظرف ۷ روز از تاریخ پایان ثبت‌نام، ابلاغیه رفع نقص مدرک برای نامزد، صادر کند و نامزد موظف است ظرف سه روز از تاریخ دریافت ابلاغیه رفع نقص، اقدام به رفع نقص از مدارک کند. 

با این تفاسیر به نظر من ، سایر مدارکی که نامزد باید ارایه کند از جمله تأییدیه اعضای مجمع عمومی از لحاظ سطح اهمیت از مدارکی که برشمردم کمتر هستند. 

وی در ادامه تصریح کرد: به اعتقاد من  نه کمیته بدوی انتخاباتی و نه دیگر ارکان و اجزای فدراسیون فوتبال مجاز نیستند ثبت‌نام نامزد را به صرف عدم وجود تاییدیه اعضای مجمع عمومی، ملغی کنند و نادیده بگیرند.  هر تصمیمی درباره رد یا تأیید ثبت‌نام نامزد باید صرفا از طریق کمیته بدوی انتخاباتی و صرفاً از طریق رای کمیته بدوی انتخاباتی ابراز شود نه از طریق اشخاص دیگر و نه از طریق نادیده گرفتن ثبت‌نام نامزد و نه از طریق مصاحبه در رسانه‌ها و نه از طریق اعلام نظر انفرادی.

انتهای پیام // 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: انتخابات فدراسیون فوتبال نامزدها ریاست فدراسیون کمیته بدوی انتخاباتی فدراسیون فوتبال ثبت نام نامزد نه از طریق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۸۸۳۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضبط برنامه تلویزیونی نامزد‌های انتخابات میان دوره‌ای مجلس

این برنامه ها‌ی تلویزیونی شامل برنامه‌های ۲۰ دقیقه‌ای تبلیغی و پاسخ به ۱۶ سوال از برنامه‌های اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، هنری، سیاسی و حمایتی است.

روز یک شنبه هم برنامه مناظره این دو نامزد انتخابات در قالب پاسخ به ۸ رویکرد مختلف در قالب ۳ برنامه یک ساعتی تهیه می‌شود.

این برنامه‌های تولید شده قرار است از روز پانزدهم تا بیست و یکم اردیبهشت از شبکه استانی هر روز چند نوبت پخش شود.

انتخابات میان دوره‌ای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی روز جمعه ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود.

در حوزه انتخابیه استان همدان و در شهرستان ملایر «حسین احمدی» و «احمد آریائی‌نژاد» با هم به رقابت خواهند پرداخت.

در دور اول انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان ملایر، حجت الاسلام احد آزادیخواه به عنوان منتخب اول حوزه انتخابیه معرفی شد.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • اعتراض فجرسپاسی به رای بازی جنجالی لیگ یک
  • سلیمانی: تعلیق مسابقات لیگ ۲ اهمیت جایگاه داوران را نشان داد
  • ضبط برنامه تلویزیونی نامزد‌های انتخابات میان دوره‌ای مجلس
  • زمان برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • فوتبال کلمبیا دنیا را شگفت زده کرد
  • رسوایی در کلمبیا: چاقو پرت کردند، قسر در رفتند!‏
  • برگزاری دومین نشست کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی AFC به ریاست تاج
  • تصمیم مهم کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی آسیا با ریاست تاج
  • جلسه فوتسال و فوتبال ساحلی AFC با ریاست مهدی تاج
  • پنج سناریوی عجیب انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا