Web Analytics Made Easy - Statcounter

جذب مهاجم خارجی جدید پرسپولیس و حاشیه های آن سوژه 60 ثانیه فوتبال ایران بود...

پرسپولیس همچنان مهاجم جدید جذب نکرده است.

به گزارش طرفداری، بازی اسم و فامیل در پرسپولیس برای جذب مهاجم جدید همچنان ادامه دارد؛ ابتدا ماجرای طولانی جذب کاسیانو و مصدومیت این بازیکن که گفته شد یحیی قید جذبش را زده و بعد هم زمزمه هایی درباره اینکه یحیی بالاخره به خواسته مدیریت تن داده و راضی به جذب شیخ دیاباته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعد از این اتفاق، در فضای مجازی شایعه شد عمر السوما جدیدترین بازیکنی است که به یحیی پیشنهاد شده است. البته این موضوع خیلی زود تکذیب و اعلام شد با توجه به پیشنهاد خوبی که عمر السوما از تیم های حوزه خلیج فارس دارد، به ایران نمی آید.

حالا از صبح امروز نام جدیدی پیرامون باشگاه پرسپولیس مطرح شده است. گفته می شود گابریل پوودا، مهاجم 24 ساله برزیلی که در سری بی بازی می کند بازیکنی است که با سرخ ها به توافق رسیده و احتمالا به زودی سرخ پوش می شود.

باید منتظر ماند و دید در نهایت این اتفاق رخ می دهد یا نه.

 

اخبار داغ 

حسن یزدانی رکورددار تاریخ کشتی ایران می شود؟ شرط عجیب باشگاه استقلال برای بازیکنان لیست مازاد ریکاردو ساپینتو انصراف چلسی از خرید ژول کونده به دلیل قد کوتاه او! مصدومیت پل پوگبا از ناحیه مینیسک خارجی زانو

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۸۸۵۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس قسط سوم یحیی را پرداخت نکرد

باشگاه پرسپولیس به دلیل مشکلات مالی هنوز نتوانسته است به تعهدات مالی‌اش در قبال سرمربی سابقش عمل کند.

به گزارش مشرق، بعد از جدایی یحیی گل‌محمدی از پرسپولیس، این مربی با باشگاه پرسپولیس به توافق رسید تا مطالباتش را در سه قسط دریافت کند اما با اینکه که قسط اول از سوی پرسپولیس پرداخت شد، قسط دوم و سوم پرداخت نشده است.

بررسی‌های ایسنا در این زمینه نشان می‌دهد، دیروز (۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) موعد پرداخت قسط سوم بوده است که این کار انجام نشده است. این در حالی است که بر اساس توافق طرفین، در صورت پرداخت‌نشدن قسط سوم در زمان مشخص‌شده، گل‌محمدی می‌تواند حدود پنج میلیارد تومان به عنوان جریمه دریافت کند. این یعنی اگر گل‌محمدی از پرسپولیس شکایت کند، علاوه بر پرداخت دو قسط، باید پنج میلیارد تومان هم جریمه بدهد.

منبع: ایسنا

دیگر خبرها

  • مهاجم اسبق پرسپولیس برای بازی با قرمز‌ها برمی‌گردد
  • مهاجم اسبق پرسپولیس آماده بازی با قرمزها
  • مهاجم اسبق پرسپولیس برای بازی با قرمزها برمی‌گردد
  • افزایش خارجی‌های پرسپولیس مقابل سپاهان/ترکیب احتمالی سرخپوشان
  • باانگیزه‌ترین پرسپولیسی در تقابل با سپاهان
  • پرسپولیس قسط سوم یحیی را پرداخت نکرد
  • به وقت انتقام در حساس‌ترین بازی‌؛ عیسی به مورایس رسید
  • مورد عیسی آل‌کثیر؛ جذاب‌تر از پرسپولیس - سپاهان
  • به وقت انتقام؛ عیسی به مورایس رسید
  • تکلیف قهرمان لیگ همین فردا معلوم می‌شود! | اگر یحیی مانده بو چنین نتایجی کسب نمی شد