Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@23:29:46 GMT

اجتماع گروه های واکنش اضطراری محله برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۴ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۸۸۵۷۶

اجتماع گروه های واکنش اضطراری محله برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، گردهمایی بزرگ دوام شامل جمعی از شهروندان عضو گروه‌های واکنش اضطراری محله (دوام) با هدف ترویج فرهنگ ایمنی، خود امدادی و دگر امدادی و جلب مشارکت شهروندان در مدیریت حوادث و سوانح روز چهارشنبه ۵ مرداد با حضور جمعی از مدیران شهری و اعضای شورای شهر تهران و با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در محل مرکز همایش‌های بین‌المللی برج میلاد برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در جریان اجتماع دوام، داوطلبان حاضر در مراسم با امضای بیانیه‌ای تحت عنوان ایمنی شهر تهران آمادگی خود را برای پشتیبانی از اقدامات قرارگاه ایمنی کالبدی شهر تهران که چندی پیش در شهر تهران آغاز به کار کرد، اعلام می‌دارند.

همچنین تقدیر از اعضای گروه‌های دوام که در اجرای پویش جهادی واکسیناسیون شهرداری تهران در سطح مناطق و محلات نقش فعال و مؤثر داشته‌اند و پخش فیلم مستند از دیگر بخش‌های پیش بینی شده این گردهمایی است.

کد خبر 5547879 مهشید جعفری معظم

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرداری تهران آتش نشانی شورای شهر تهران شهرداری تهران شورای شهر تهران علیرضا زاکانی شورای شهر هلال احمر جمهوری اسلامی ایران سیلاب اربعین حسینی آلودگی هوا شهردار تهران گردشگری سازمان بازرسی کل کشور حج تمتع قوه قضاییه حجاج ایرانی شهر تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۸۸۵۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجتماع امام رضایی‌ها در کرج برگزار می‌شود

ایسنا/البرز رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج از برنامه‌ریزی برای برگزاری اجتماع امام رضایی‌ها در ورزشگاه انقلاب کرج خبر داد.

به گزارش ایسنا، امیر اشتری روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت در نشست خبری «اجتماع ۲۰ هزار نفری امام رضایی‌های کرج» اظهار کرد: این اجتماع جمعه  ۲۸ اردیبهشت از ساعت ۴ الی ۷ عصر در زمین چمن ورزشگاه انقلاب برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: برای برنامه ریزی جهت برگزاری هرچه بهتر این رویداد فرهنگی- مذهبی ۱۲ کمیته تشکیل شده و از نمایندگان تشکل‌ها و ادارات مختلف کرج دعوت به عمل آمده تا در جلسات مربوطه شرکت کنند.

وی توضیح داد: البته با توجه به اینکه همه مردم علاقه خاصی به امام هشتم شیعیان دارند، بیشتر بر مشارکت گروه‌های مردمی در این اجتماع متمرکز شده است و قطعا شاهد حضور اقشار مختلفی در این رویداد خواهیم بود.

این مسئول اضافه کرد: برنامه ریزی لازم برای برقراری امنیت، شکل پذیرایی، نحوه حمل و نقل شرکت کنندگان و ... صورت گرفته و امیدواریم شاهد حضور حداکثری مردم در این اجتماع باشیم.

رئیس ستاد مردمی اجتماع ۲۰ هزار نفری امام رضایی‌ها توضیح داد: در این رویداد شاهد بخش‌های مختلفی چون برپایی غرف فرهنگی، نقاشی، عکاسی و ... هستیم و علاوه بر این، از مهمانان ویژه برای حضور در این اجتماع دعوت می‌شود

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اجرای طرح همیاران آرامش اجتماعی در قزوین
  • گردهمایی «دختران دانشجو» در قم برگزار ‌می‌شود
  • اجتماع امام رضایی‌ها در کرج برگزار می‌شود
  • دادستان تهران به مشکلات جمعی از شهروندان رسیدگی کرد
  • ساخت پارکینگ‌های محلی منطقه‌ای و ارتقاء ایمنی شهروندان در دستور کار شهرداری منطقه۱۶ باشد
  • اجتماع حمایتی جمعی از مردم لنگرود برای اجرای طرح نور پلیس
  • گردهمایی بزرگ دختران دانشجو در قم برگزار می شود
  • آغاز طرح بازآفرینی شهری محله جامی اصفهان
  • شهرداری در حوزه بافت فرسوده چه کرد؟
  • فراخوان نوجوانان تهرانی برای شرکت در مسابقه «هم‌سُرا»