Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش قدس آنلاین، در این مراسم که صبح فردا با حضور جمعی از مسئولان ملی، استانی و شهری برگزار می‌شود، دو زمین چندمنظوره ورزشی شهید دارایی و شهید اصلانی واقع در شهرک شهید رجایی و بلوار توس مشهد به بهره‌برداری خواهد رسید.
افزایش سرانه ورزشی مناطق کم‌برخوردار
مدیر عامل موسسه تربیت بدنی بنیاد کرامت رضوی در این باره گفت: آستان قدس رضوی با هدف افزایش سرانه ورزشی مناطق کم‌برخوردار شهر مشهد مقدس و انجام رسالت محرومیت زدایی، دو پروژه ورزشی جدید را که توسط موسسه تربیت بدنی آماده‌سازی شده، در دو منطقه شهرک شهید رجایی و بلوار توس افتتاح خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


یک زمین چمن مصنوعی و یک زمین چندمنظوره
 علیرضا تاج فیروز درباره جزئیات این پروژه‌ها گفت: پروژه اول، مرحله جدید مجموعه ورزشی آستان قدس رضوی در شهرک شهید رجایی که شامل یک زمین چمن مصنوعی مینی‌فوتبال و یک زمین چندمنظوره والیبال و بسکتبال است.
به گفته تاج فیروز، مجموع مساحت این دو زمین ۲۳۰۰ مترمربع است و برای تجهیز آنها ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان هزینه شده است.
سه زمین ورزشی برای اهالی توس
 وی درباره پروژه بلوار توس مشهد نیز گفت: زمین چندمنظوره ورزشی در مجاورت گود مهدی‌آباد واقع در توس ۵۵ نیز، شامل زمین چمن مصنوعی مینی‌فوتبال، زمین چمن مصنوعی فوتسال، و زمین‌های چند منظوره والیبال و بسکتبال است.
تاج‌فیروز افزود: مساحت این پروژه نیز ۳۶۴۰ متر مربع بوده و برای تجهیز این زمین‌ها نیز ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان هزینه شده است.
شایان ذکر است این پروژه‌ها توسط بنیاد کرامت رضوی با مشارکت بنیاد علوی و شهرداری مشهد آماده بهره‌برداری شده است. انتهای پیام منبع: آستان نیوز

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: مشهد زمین ورزشی آستان قدس رضوی زمین چمن مصنوعی زمین چندمنظوره یک زمین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۸۸۶۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث «مشهد - گلبهار - چناران» سرعت می‌گیرد

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان رضوی، گفت: عملیات احداث قطار «مشهد - گلبهار - چناران» سرعت می‌گیرد و با برنامه‌ریزی مدون و تامین اعتبار باید تلاش کنیم مسیر تونل را هم موازی با خط یک به جلو ببریم - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، یعقوبعلی نظری، استاندار خراسان رضوی به همراه جواد خدایی، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری و جمعی از مسئولان از پروژه ملی قطار «مشهد - گلبهار - چناران» بازدید به عمل آورد.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان رضوی در حاشیه این بازدید افزود: در برنامه امروز استاندار خراسان رضوی، تقاطع به تقاطع و نقاط حساس مسیر قطار «مشهد-گلبهار-چناران» بازدید شد.

داعی با بیان این مطلب که عملیات احداث قطار «مشهد-گلبهار-چناران»سرعت می‌گیرد افزود: با برنامه‌ریزی مدون و تامین اعتبار باید تلاش کنیم مسیر تونل را هم موازی با خط یک به جلو ببریم و مترو را تحویل بهره‌برداران اصلی یعنی مردم بدهیم.

گفتنی است، پروژه قطار حومه‌ای «مشهد - گلبهار - چناران» در سال 84 به تصویب شورای هماهنگی ترافیک کشور رسید و در سال 91 عملیات اجرایی آن آغاز شده است. بر این اساس حد فاصل 40 کیلومتری مشهد تا گلبهار از این طریق سهل‌الوصول‌تر شده و در ادامه چناران نیز به این پروژه افزوده شده تا شبکه ریلی مشهد و استان به‌ نحوی به خط‌آهن مشهد - گرگان متصل شود.

انتهای پیام/282/

دیگر خبرها

  • احداث «مشهد - گلبهار - چناران» سرعت می‌گیرد
  • نواخته شدن زنگ سپاس معلم در مشهد
  • افتتاح ۱۶ پروژه شاخص در مجموعه صفه، اقدامی موثر در ارتقای صنعت گردشگری
  • شورای شهر مشهد با پیگیری ویژه رفع کمبود پارکینگ اطراف حرم را به سرانجام برساند
  • افتتاح چند هزار میلیارد پروژه شهری طی دهه کرامت در قم
  • کمبود ۳۰ درصدی فضای ورزشی در کهریزک/ خانه کشتی افتتاح می‌شود
  • پیگیری ویژه شورای شهر مشهد برای رفع کمبود پارکینگ اطراف حرم رضوی
  • ۶ محله در حاشیه مشهد میزبان رویداد یکصدا ایران شدند
  • اعزام ۱۴ هزار خوزستانی زائر اولی به مشهد در دولت سیزدهم
  • خدمات مشاوره‌ای در ۱۷ نقطه حاشیه شهر مشهد ارایه شد