Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/همدان شهردار همدان از آماده شدن سایت موزه میدان امام(ره) برای بهره برداری به همت شهرداری همدان در آستانه سفر رئیس‌جمهور خبر داد.

به گزارش ایسنا و به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری همدان، سیدمسعود حسینی با اشاره به سفر ریاست جمهوری به همدان و اقدامات مدیریت شهری گفت: احداث سایت موزه میدان امام(ره) در آبان‌ماه سال ۱۳۹۹ به شهرداری منطقه یک واگذار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مساحت تقریبی سایت موزه ۱۲۰۰ مترمربع و مساحت سالن موزه ۳۰۰ متر مربع است و پروژه در حال حاضر با صددرصد پیشرفت فیزیکی و با اعتبار ۱۲۵ میلیارد ریال آماده افتتاح است.

حسینی با اشاره به اینکه شهرداری منطقه یک همدان کارفرمای این پروژه است، ادامه داد: از جمله اقدامات تکمیلی صورت گرفته سایت موزه مربوط به آماده سازی برای اجرای اسکلت سالن موزه، نصب اسکلت سالن موزه، اجرای سیستم ذوب برف، اجرای نما، اجرای سنگ پله‌های شمالی، تکمیل نمای آجری و سنگ فرش کف و سنگ پله‌ها بود که به طور کامل انجام شده است. 

شهردار همدان با اشاره به ظرفیت بالای همدان در حوزه گردشگری تاریخی، مذهبی و پزشکی، گفت: با افتتاح پروژه سایت موزه میدان امام(ره) علاوه بر جذب گردشگر، پیاده‌راه به مکانی برای گردهمایی شهروندان و برگزاری مراسم فرهنگی و اجتماعی تبدیل می شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سفر سفر استانی رئیسی موزه استانی فرهنگی و هنری سایت موزه میدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۸۸۷۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح اقامتگاه سنتی دربند در مهدیشهر

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ سرپرست اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان افزود: این اقامتگاه در زمینی به مساحت ۱۴۰۰ مترمربع و ۲۳۰ متر زیربنا  دارای دو سوئیت اقامتی است.
اخلاقی با بیان اینکه اقامتگاه سنتی با سرمایه‌گذاری ۴ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسیده است، افزود: با به بهره‌برداری رسیدن این واحد زمینه اشتغال ۶ نفر به‌صورت مستقیم  فراهم شده است .

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از سامانه گرمسیری ۹۰ هزار تن به محصولات زارعی استان اضافه می‌کند
  • بهره برداری از باند دوم پل هادی آباد کارون
  • افتتاح اقامتگاه سنتی دربند در مهدیشهر
  • فاز سوم کمربندی نسیم شمال قزوین آماده بهره‌برداری
  • ۸۱ پروژه بهداشت و درمان گیلان آماده بهره برداری
  • پیاده‌راه‌های همدان از زیباترین پیاده‌راه‌های کشور است
  • ایستگاه مترو اتریش سال آینده بهره برداری می شود | این ایستگاه کجاست؟
  • میدان جی مسدود خواهد شد
  • سرانجام ساخت فاز تکمیلی بزرگراه یادگار امام
  • اجرای ۱۰ طرح راه سازی در استان همدان