Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت هواپیمایی قطر ایرویز اعلام کرد، بلافاصله پس از دریافت هواپیماهای جدید، ایرباس‌های A۳۸۰ این شرکت را زمین‌گیر می‌کند.

به گزارش خبرنگار اقتصاد بین‌الملل ایران اکونومیست به نقل از بلومبرگ، اکبر البکر، مدیرعامل شرکت هواپیمایی قطر ایرویز، گفت خرید ایرباس های  A۳۸۰ بزرگترین اشتباه بوده است.

وی گفت: بلافاصله پس از دریافت هواپیماهای جدید ایرباس A380 هواپیمایی قطر را زمین گیر خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام قطری تاکید کرد: هواپیماهای پهن پیکر ایرباس ۳۸۰ در بلندمدت جایی در قطر ایرویز نخواهند داشت.

البکر تاکید کرد: به خاطر زمین‌گیر بودن هواپیمای A350 هواپیمایی قطر، ناشی از دستور سازمان هواپیمایی این کشور، و کمبود ظرفیت پرواز، وی مجبور بوده تا با هزینه‌های بالا هواپیمای A۳۸۰ را همچنان عملیاتی نگه دارد.

وی گفت من به ظرفیت و حجم آنها نیاز داشتم و بلافاصله پس از دریافت هواپیماهای جدید و تامین ظرفیت کافی، ما هواپیمای ۳۸۰ را کنار خواهیم گذاشت.

به گفته البکر، از آنجا که تولید هواپیماهای ایرباس 380 در شرکت سازنده متوقف شده، تأمین قطعات یدکی آنها نیز بسیار سخت شده است. این شرکت هم اکنون 8 فروند ایرباس 380 دارد که 7 فروند آنها را عملیاتی نگه داشته و یکی را برای استفاده از قطعات یدکی زمین‌گیر نگه داشته است.

 

منبع: خبرگزاری فارس

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: هواپیمایی قطر زمین گیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۸۸۷۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از محل جدید اعزام و آماده سازی پروازهای هواپیمایی کیش

ایسنا/هرمزگان محل جدید اعزام و آماده سازی پروازهای هواپیمایی کیش در سالن پایانه جدید مسافربری فرودگاه کیش به بهره برداری رسید.

 ابوالفضل اسناوندی مدیرعامل شرکت هواپیمایی کیش با قدردانی از آماده شدن و تجهیز سریع و به موقع محل جدید اعزام و آماده سازی پروازها (دیسپچ) در کیش، گفت: امیدواریم با جابجایی انجام شده، تاخیر پروازها کاهش پیدا کند و تشریفات پیش از پرواز و بررسی پروازها افزایش یابد.

در این مراسم مدیرکل فرودگاه بین المللی کیش و جمعی از معاونین و مدیران شرکت هواپیمایی کیش حضور داشتند.

دیسپچ به مراحل اعزام و آماده سازی یک پرواز گفته می‌شود و دقیقا همراه با رعایت دقیق مقررات و قوانین فنی و ایمنی به همراه رعایت نکات سازمان‌های بین المللی برای پرواز است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • همکاری شرکت هواپیمای اتحاد امارات با کام‌ایر افغانستان
  • لغو پرواز‌های شرکت هواپیمایی ایران ایر تهران - ایلام و بالعکس
  • وقتی آلفونسو دیویس پیش از ورود به زمین به اشتباه پیراهن الکساندر پاولوویچ را برتن می کند! / فیلم
  • پروازهای تهران به ایلام لغو شد
  • لغو پروازهای شرکت هواپیمایی ایران‌ ایر تهران - ایلام و بالعکس
  • لغو پروازهای شرکت هواپیمایی ایران‌ایر تهران-ایلام و بالعکس
  • سپهران کم تاخیرترین ایرلاین فرودگاه نجف شد
  • ظریف: یکی از دلایل موافقت آمریکا با برجام، کاستن از حضور خود در منطقه بود / اعراب منطقه و اسرائیل به همین دلیل با برجام مخالف بودند؛ نمی‌خواستند شاهد کاهش حضور آمریکا در منطقه باشند / خیال می‌کنیم اگر در روندی شرکت نکنیم شکل نمی‌گیرد / در کاسپین این اشتبا
  • بهره برداری از محل جدید اعزام و آماده سازی پروازهای هواپیمایی کیش
  • ثبت پتنتی که انتقال حرارت در کشتی‌ها و هواپیماهای پرسرعت را تسهیل می‌کند