Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@19:08:52 GMT

رزمی کاران همدانی ۱۱ مدال رنگارنگ کشوری کسب کردند

تاریخ انتشار: ۴ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۸۸۸۰۶

رزمی کاران همدانی ۱۱ مدال رنگارنگ کشوری کسب کردند

«علیرضا صفی زاده» روز سه شنبه در گفت وگو باخبرنگار ایرنا اظهار داشت: مسابقات سبک هاپکیدو ITH قهرمانی کشور با حضور ۲۱ استان در تهران برگزار شد و همدان در بخش تیمی پس از مشهد و شیراز بر سکوی سوم قرار گرفت.

وی اضافه کرد: در این پیکارها و در بخش انفرادی ابراهیم علی بخشی، امیر عباس احدی، محمد اسماعیل وصالی منزه، مهدی زمانی قطب، و عباس بیکجانی موفق به کسب مدال طلا شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صفی زاده بیان کرد: همچنین امیرعباسی و ابوالفضل ترکمانی مدال‌های نقره این دوره از مسابقات را به دست آوردند و سجاد زنگنه، سینا زارعی، محمد جواد مهرابی و امیرعباس جعفری نسب نشان‌های برنز را به دست آوردند.

کمیته هاپکیدو استان زیر نظر هیات ورزش‌های رزمی فعالیت می‌کند.

هم اکنون ۱۰ هزار ورزشکار در رشته‌های مختلف رزمی استان همدان فعالیت دارند.

برچسب‌ها استان همدان همدان فدراسیون ورزش های رزمی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استان همدان همدان فدراسیون ورزش های رزمی استان همدان همدان فدراسیون ورزش های رزمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۸۸۸۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش کشتی‌گیر کهگیلویه و بویراحمد در رقابت‌های بین‌المللی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، چهل و چهارمین دوره رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی جام تختی روز‌های ۶ و ۷ اردیبهشت‌ماه با حضور کشتی‌گیرانی از کشورمان و تیم‌های ارمنستان، سوریه و عراق در سالن شهرک نفت اهواز برگزار شد. حسین بیژنی کشتی‌گیر وزن ۵۵ کیلوگرم هم‌استانی در این رقابت‌ها توانست با غلبه بر کشتی‌گیرانی از کرمان، تهران و خوزستان به فینال مسابقات برسد. وی در فینال علی‌رغم شایستگی فراوان در برابر کشتی‌گیر قدر خوزستان شکست خورد و در جایگاه دوم این مسابقات قرار گرفت. حسین بیژنی در سال ۱۴۰۲ برای اولین‌بار کشتی استان را در مسابقات قهرمانی بزرگسالان فرنگی کشور صاحب یک مدال برنز کرد و همچنین در این مسابقات برای اولین بار ورزش کشتی استان را صاحب یک مدال کرد و افتخار دیگری را برای ورزش استان رقم زد. حسین بیژنی قهرمانی ارتش‌های ایران، نایب قهرمان امید‌های کشور، قهرمان بسیج کشور و نفر سوم بزرگسالان فرنگی کشور را در کارنامه ورزشی خود دارد. وی در باشگاه دانشگاه آزاد دهدشت زیر نظر مربیان پرتلاش خود سجاد جوشن، آرش هادی پور و افتخاری تمرین می کند.

دیگر خبرها

  • اختتامیه جشنواره جوان ایرانی، پرچمدار پیشرفت + تصویر
  • معرفی جوانان برتر همدان در جشنواره جوانان برتر ایران زمین
  • تجمع دانشجویان همدانی در حمایت از آزادی خواهی دانشجویان جهان
  • نخستین دوره مربیگری سطح یک اسکواش در همدان برگزار می‌شود
  • تجلیل از باستانی کاران شهرستان اسدآباد
  • در سال ۱۴۰۲ در ورزش خراسان رضوی چه گذشت؟
  • پیام تبریک کاظمی‌پور درپی تاریخ‌سازی بانوی دوومیدانی‌کار ایران
  • سفره همدانی‌ها با نان سبوس‌دار کامل می‌شود
  • درخشش کشتی‌گیر کهگیلویه و بویراحمد در رقابت‌های بین‌المللی
  • پیام تبریک وزیر ورزش به مناسب قهرمانی ووشو