Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@20:07:45 GMT

مجهز شدن ۲۲۱۰ واحد نانوایی به کارتخوان جدید در اردبیل

تاریخ انتشار: ۴ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۸۸۹۴۶

مجهز شدن ۲۲۱۰ واحد نانوایی به کارتخوان جدید در اردبیل

به گزارش خبرنگار مهر، علی نوبخت بعدازظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به کسب رتبه چهارم استان اردبیل در نصب کارت‌خوان جدید به نانوایی‌ها اظهار کرد: در استان ۲ هزار و ۲۱۰ واحد نانوایی به کارت‌خوان جدید متصل شده است که ۹۳ درصد نانوایی‌های استان را شامل می‌شود.

وی با بیان اینکه نصب کارت‌خوان جدید در نانوایی‌ها هیچ تأثیری در کیفیت پخت، رعایت زمان پخت و کاهش صف‌های طولانی ندارد، گفت: نانوایی‌ها ملزم به رعایت ساعت پخت اعلام شده هستند و شهروندان می‌توانند عدم رعایت ساعت پخت و هرگونه تخلف دیگر را به سامانه ۱۲۴ اطلاع دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی دولتی استان اردبیل با بیان اینکه آرد مورد نیاز نانوایی‌های استان به اندازه کافی تأمین شده است، تصریح کرد: ۲ هزار و ۶۲۴ واحد نانوایی فعال هستند که ۱۷ واحد نانوایی در اردبیل به صورت شبانه روزی در حال فعالیت هستند.

نوبخت همچنین افزود: هیچ مشکلی در ذخیره‌سازی و تأمین به موقع گندم مورد نیاز کارخانه‌های آرد در استان وجود ندارد و ما تلاشمان بر این است تا شرایط مطلوبی را در فرآیند خرید گندم شاهد باشیم.

وی بیان تصریح کرد: سیاست مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها اقدامی مؤثر و تصمیمی راهبردی برای تحقق عدالت اجتماعی، حمایت از دهک‌های پایین جامعه، مبارزه با فساد، رانت و اصلاح ساختار اقتصادی زنجیره گندم، آرد و نان است.

کد خبر 5547889

منبع: مهر

کلیدواژه: مهر علی نوبخت اردبیل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 2 نانوایی بازرسی نانوایی ها آرد نانوایی بوشهر ویروس کرونا کرمانشاه بیست و نهمین سفر استانی دولت سیلاب آمار کرونا خطبه های نماز جمعه شیوع کرونا ماه محرم مدیریت بحران جهرم اردبیل سنندج استهبان واحد نانوایی نانوایی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۸۸۹۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه ۲۳ میلیارد ریالی مدرسه غیرانتفاعی متخلف

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز اردبیل علی رحیمی‌آذر گفت: به دنبال شکایت شهروندان بابت پرداخت اضافی پیش ثبت‌نام یکی از مدارس غیرانتفاعی در اردبیل، این واحد آموزشی به دلیل تکرار تخلفات به ۲۳ میلیارد ریال جریمه محکوم شد.
وی تصریح کرد: هم استانی‌ها باید موارد گرانفروشی را در پیش ثبت‌نام مدارس به تعزیرات حکومتی گزارش دهند تا از طریق سامانه اینترنتی ۱۳۵ تعزیرات حکومتی شکایت‌ها را پیگیری کرده و نسبت به تشکیل پرونده و برخورد تعزیراتی اقدام قانونی انجام شود.
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل گفت: هرگونه دریافت مبلغ وجه اضافی در پیش ثبت‌نام مدارس غیرقانونی است و هیچ یک از واحد‌های آموزشی حق ندارند مبالغ مازادی را دریافت کنند.
رحیمی‌آذر افزود: دریافت هر مبلغی بالاتر از میزان قانونی در پیش ثبت‌نام مدارس طبق مصوبه آموزش و پرورش تخلف بوده و متخلفان تحت عنوان گران‌فروشی محکوم خواهند شد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: در کنار رصد دقیق فعالیت‌های آموزشی، همکاران ما در شهرستان‌های مختلف در صورت تخلف رخ داده از سوی واحد‌های آموزشی نسبت به تشکیل پرونده اقدامات قانونی در برخورد با متخلفان در دستور کار خواهد بود.

دیگر خبرها

  • فراهم شدن امکان پرداخت زکات از کارتخوان نانوایی‌ها در یزد
  • جریمه ۲۳ میلیارد ریالی مدرسه غیرانتفاعی متخلف در اردبیل
  • جریمه ۲۳ میلیارد ریالی مدرسه غیرانتفاعی متخلف
  • فراهم شدن امکان پرداخت زکات از کارتخوان نانوایی‌ها
  • گندمکاران یزد نگرانی بابت تحویل گندم نخواهند داشت
  • سفره همدانی‌ها با نان سبوس‌دار کامل می‌شود
  • رعایت نظم درساعت فعالیت نانوایی ها‌ی بهاباد
  • نظم درساعت فعالیت نانوایی ها‌ی بهاباد رعایت شود
  • قدردانی از متصدیان سه واحد نمونهٔ بهداشتی در مه ولات
  • نوسازی و رفع ایراد دستگاه‌های کارتخوان اتوبوس‌ها در پایتخت