Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-28@17:29:12 GMT

تیراندازی در مراسم عروسی کوهدشت/ یک نفر مجروح شد

تاریخ انتشار: ۴ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۸۸۹۶۴

تیراندازی در مراسم عروسی کوهدشت/ یک نفر مجروح شد

فرمانده انتظامی کوهدشت با بیان اینکه یک نفر بر اثر تیراندازی در یک مراسم عروسی این شهرستان مجروح شد، گفت: عامل این تیراندازی شناسایی و دستگیر شده‌ است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کوهدشت، سرهنگ علی امانی ظهر امروز در جمع خبرنگاران این شهرستان اظهار داشت: مجروح‌ شدن یک نفر بر اثر تیراندازی در یکی از مناطق کوهدشت به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اعلام شد و رسیدگی به این موضوع  در دستور کار پلیس قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به بررسی‌های انجام‌شده توسط مأموران پلیس کوهدشت افزود: مراسم عروسی‌ در فاصله 150 متری منزل شخص مجروح در حال برگزاری بوده که یکی از مهمانان این مراسم حین شادی اقدام به تیراندازی هوایی می‌کند.

رسم غلط تیراندازی در عروسی منجر به مرگ جوان مرودشتی شددستگیری 2 شرور مسلح در قصرقند/ عاملان تیراندازی به منزل شهروند زابلی در دام پلیس افتادندعاقبت تیراندازی در یک عروسی/ عروس به کما رفت

فرمانده انتظامی کوهدشت عنوان کرد: یک نفر از شهروندان که در حال قدم‌زدن در حیاط منزلش بوده بر اثر تیراندازی سهوی در مراسم عروسی مجروح و توسط اورژانس 115 به بیمارستان این شهرستان منتقل می‌شود.

وی با بیان اینکه وضعیت جسمانی فرد مجروح مساعد است، بیان کرد: مأموران پلیس کوهدشت عامل تیراندازی را با اقدامات پلیسی شناسایی و  دستگیر کردند و یک قبضه سلاح برنو از وی کشف شد.

امانی با اشاره به اینکه تیراندازی در مراسم‌های جشن و عزا از رسوم غلط است که بیشتر اوقات وقوع حوادث تلخ را در پی دارد، گفت: همه ما باید با فرهنگ‌سازی درست این گونه رسوم را ریشه‌کن کنیم تا شاهد حوادث ناگوار نباشیم.

فرمانده انتظامی کوهدشت تصریح کرد: شهروندان هرگونه خریدوفروش سلاح، مهمات و سایر جرایم را از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/644/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مراسم عروسی یک نفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۸۸۹۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصویر) عکس‌هایی از جشن عروسی دختر ناصرالدین‌شاه؛ ۱۳۰ سال قبل

در اینجا تصاویری از جشن عروسی اخترالدوله دختر ناصرالدین شاه قاجار را ملاحظه می‌کنید؛ این مراسم در سال ۱۲۷۳ شمسی یعنی درست ۱۳۰ سال قبل برگزار شد.

به گزارش فرادید؛ عزیزالسلطان، ملقب به ملیجک دوم، برادرزادۀ یکی از همسران شاه به نام امینه اقدس بود و در ایام کودکی در نزد ناصرالدین شاه ارج و قرب خارق‌العاده‌ای داشت؛ به طوری که محبت شاه نسبت به او از محبتی که به فرزندان خود داشت بیشتر به چشم می‌آمد.

عزیزالسلطان در سن ۱۶ سالگی با اخترالدوله دختر ناصرالدین شاه ازدواج کرد؛ جشن ازدواج این دو نفر یکی از مفصل‌ترین و گران‌ترین عروسی‌های آن زمان بود که در کاخ‌های مختلف و به مدت چند روز برگزار شد. در این مراسم اقشار مختلف مردم از درباریان، روحانیون و مردم عادی حضور داشتند.

دو عکس نخستی که ملاحظه می‌کنید در کاخ گلستان گرفته شده‌اند و مربوط به مهمانان درباری و مقامات حکومتی و نزدیکان آن‌ها هستند.

عکس سوم نیز حضور جمعی از روحانیون را در این مراسم نشان می‌دهد. این عکس در عمارت بهارستان گرفته شده؛ همان ساختمانی که بعد‌ها به عنوان مجلس شورای ملی مورد استفاده قرار گرفت.

دیگر خبرها

  • تکرار یک رسم غلط ٢ نفر قربانی گرفت
  • تیراندازی در عروسی جان دو نفر را در عنبرآباد گرفت
  • دستگيری عاملان نزاع دسته جمعی در کوهدشت
  • تیراندازی در عروسی؛ تکرار یک رسم غلط ٢ قربانی گرفت
  • تیراندازی در عروسی/ تکرار یک رسم غلط ٢ نفر قربانی گرفت
  • تیراندازی در عروسی دو نفر را به کام مرگ فرستاد
  • رسم غلط تیراندازی در عروسی عنبرآبادی‌ها دو قربانی برجای گذاشت 
  • دو زن قربانی تیراندازی در مراسم عروسی
  • تیراندازی در عروسی ۲ قربانی گرفت
  • (تصویر) عکس‌هایی از جشن عروسی دختر ناصرالدین‌شاه؛ ۱۳۰ سال قبل