Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-05-02@03:02:28 GMT

اعتماد بانک مسکن به شرکت‌های دانش‌بنیان

تاریخ انتشار: ۴ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۸۸۹۸۱

اعتماد بانک مسکن به شرکت‌های دانش‌بنیان

مدیرعامل بانک مسکن گفت: امروز دیگر، یک ساختمان یا یک شعبه با وسعت و مساحت بزرگ نمی‌تواند یک مزیت برای بانک باشد، بلکه خدمات فوری، بهنگام و برخط بهترین تبلیغ برای بانک است.

به گزارش ایران اکونومیست به نقل از خبرنگار پایگاه خبری بانک مسکن- هیبنا، دکتر محمود شایان در حاشیه آیین امضای تفاهم‌نامه همکاری مشترک بین بانک مسکن و اپراتور دانش‌بنیان آی‌تی‌‌ساز در نمایشگاه بورس، بانک و بیمه، با اشاره به نامگذاری امسال به «تولید؛ دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین» اظهار داشت: پس از فرمایشات رهبر معظم انقلاب، بانک مسکن بلافاصله این موضوع را سرلوحه کار خود قرار داد و تلاش کردیم تا در عمل، شعار سال که از سوی مقام معظم رهبری تعیین شده است را محقق کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به همین منظور جلسات کارشناسی و فنی بین معاونت فناوری اطلاعات و مدیران آی‌تی ساز برگزار شد.

وی افزود: خروجی جلسات منتج به این تفاهم‌نامه شد تا خدمات بانک مسکن از طریق دفاتر پیشخوان دولت و دفاتر ICT روستایی به مردم ارایه شود.

مدیرعامل بانک مسکن، ادامه داد: با توجه به توانمندی‌ها و امکانات شرکت آی‌تی ساز از جمله سامانه استعلام و احراز هویت و همچنین ارتباط با دفاتر پیشخوان دولت، می‌توان از این ظرفیت در جهت هدایت بانکداری سنتی به سمت بانکداری الکترونیک و در نهایت بانکداری دیجیتال بهره برد.

دکتر شایان، با تاکید بر اینکه بعد از شیوع کرونا بسیاری از فعالیت‌های مردم غیرحضوری شد، گفت: امروز دیگر، یک ساختمان یا یک شعبه با وسعت و مساحت بزرگ نمی‌تواند مزیتی برای بانک باشد، بلکه خدمات فوری، بهنگام و برخط، بهترین تبلیغ برای بانک است.

بر اساس این گزارش، در قالب این تفاهم‌نامه، مشتریان بانک مسکن در مناطق مختلف کشور از جمله مناطق روستایی، می‌توانند از خدمات بانک، از طریق ۷ هزار دفاتر پیشخوان دولت و دفاتر ICT روستایی سراسر کشور بهره‌مند شوند که در فاز اول این پروژه ارایه خدمات از طریق هزار دفتر خدماتی فراهم شده است.

این روند منجر به دسترسی مشتریان بانک مسکن در نقاط دور کشور به شعب این بانک، از طریق دفاتر مذکور می‌شود.

 

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: بانک مسکن برای بانک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۸۸۹۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور بیش از ۲۰۰ شرکت تولیدکننده و دانش بنیان در کنگره ارتقای کیفیت خدمات آزمایشگاهی

به گزارش انجمن دکترای علوم آزمایشگاهی تشخیص طبی ایران، شهروز همتی دبیر علمی پانزدهمین کنگره بین المللی و بیست و یکمین کنگره کشوری ارتقای کیفیت خدمات آزمایشگاهی تشخیص پزشکی ایران در حاشیه برگزاری این کنگره اظهار کرد: کنگره امسال از تاریخ ۱۱ تا ۱۴ اردیبهشت ماه در سالن همایش‌های برج میلاد برگزار می‌شود که در این کنگره، ۲۵ محور علمی وجود دارد و ۴۵کارگاه آموزشی برگزار خواهد شد.

وی افزود: در این کنگره و در بخش نمایشگاهی، بیش از ۲۰۰ شرکت تولید کننده و دانش بنیان حضور دارند .

همتی بیان کرد: هرسال کنگره یک رویکرد اصلی دارد ودر سنوات گذشته رویکرد اصلی کنگره کرونا  هوش مصنوعی بوده است، اما امسال نقش ومحوری کنگره، نقش آزمایشگاه‌ها در نظام سلامت است.

وی ادامه داد: مطالب علمی در کارگاه‌ها براساس نیازسنجی‌ها ارائه می‌شود و پیش بینی می‌شود ۸ هزار نفر از کنگره امسال بازدید کنند و ۳۵۰۰ نفر تاکنون در بخش علمی ثبت نام کرده اند که نسبت به سال گذشته افزایش مخاطب شاهد هستیم.

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی بهداشت و درمان

دیگر خبرها

  • تفاهم‌نامه همکاری اقتصادی بین استان‌های بوشهر و قزوین منعقد شد
  • هدیه زاکانی به معلمان تهرانی: خدمات رایگان فرهنگی و ورزشی را از طریق اپلیکیشن شهرزاد دریافت کنید
  • تمهیدات جدید بانک صادرات برای پشتیبانی از دانش‌بنیان‌ها اعلام شد
  • جدیدترین تمهیدات بانک صادرات برای پشتیبانی از دانش‌بنیان‌ها
  • حضور صد‌ها شرکت تولیدی و دانش بنیان در همایش ارتقای کیفیت خدمات آزمایشگاهی
  • جهش تولیدات صنعتی با کمک بخش نخبگانی از طریق تقویت حضور دانش‌بنیان‌ها در صنایع بزرگ
  • حضور بیش از ۲۰۰ شرکت تولیدکننده و دانش بنیان در کنگره ارتقای کیفیت خدمات آزمایشگاهی
  • ممنوعیت نقل و انتقال واحدهای طرح نهصمت ملی مسکن 
  • ایران و روسیه در حوزه دفاتر اسناد رسمی تفاهم نامه امضا کردند
  • تفاهم‌نامه همکاری ستاد توسعه اقتصاد دانش‌بنیان و پالایشگاه نفت آبادان امضا شد