Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه جزئیات زمان برگزاری مرحله استانی چهل و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم را اعلام کرد.

به گزارش ایسنا، بر اساس اعلام این مرکز، با توجه به پایان برگزاری مرحله شهرستانی این دوره از مسابقات و بر اساس معیارها و شاخص هایی از جمله کمیت و کیفت برگزاری مسابقات در مرحله شهرستانی و همچنین سطح فنی متسابقین، استانها  به ۳ طیف «الف»، «ب» و «ج» و زمان برگزاری مسابقات در چهار بازه زمانی تقسیم بندی شده که این امر باعث افزایش نظارت ها و دقت در پایش استان ها و استفاده از ظرفیت داوران استان های مختلف به دلیل عدم تداخل تاریخ ها خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسابقات از تاریخ ۲۲ مرداد ماه تا تاریخ ۳۱ شهریور در سراسر کشور به شرح زیر برگزار خواهد شد:

استانهای قم، ایلام، سمنان، خراسان شمالی، سیستان و بلوچستان، مرکزی و بوشهر از تاریخ ۲۲/۰۵/۱۴۰۱ تا تاریخ ۳۱/۵/۱۴۰۱،

استانهای اصفهان، گیلان، خوزستان، البرز، آذربایجان غربی، خراسان جنوبی و همدان از تاریخ ۱/۶/۱۴۰۱ تا تاریخ ۱۰/۰۶/۱۴۰۱

استانهای تهران، آذربایجان شرقی، یزد، کهگیلویه و بویراحمد، کردستان، فارس، گلستان، کرمانشاه و زنجان ازتاریخ ۱۱/۶/۱۴۰۱ تا تاریخ ۲۰/۶/۱۴۰۱

استانهای خراسان رضوی، قزوین، مازندران، اردبیل، هرمزگان، کرمان، لرستان و چهارمحال و بختیاری                             از ۲۱/۶/۱۴۰۱ تا تاریخ ۳۱/۶/۱۴۰۱

لازم به ذکر است به منظور بهره‌مندی شرکت کنندگان و عوامل اجرایی مسابقات از عزاداری حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) در روز  اربعین، ۳ روز قبل و ۲ روز بعد از اربعین حسینی مسابقه‌ای برگزار نخواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: مسابقات قرآنی سازمان اوقاف وامور خیریه ۱۴۰۱ تا تاریخ ۶ ۱۴۰۱

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۸۹۰۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاریخ دقیق برگزاری نوبت اول کنکور سراسری برای جاماندگان اعلام شد

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، به اطلاع داوطلبان آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ (نوبت اول) شهرستان زیرکوه از استان خراسان جنوبی می‌رساند، با توجه به وقوع سیل در این شهرستان و مسدود شدن مسیر تردد داوطلبان در روز برگزاری آزمون گروه‌های آزمایشی علوم‌ریاضی و علوم‌انسانی (صبح پنجشنبه به‌تاریخ ۱۴۰۳/۰۲/۰۶)، مقرر شد برای مساعدت با این داوطلبان مجدداً از آنها در روز جمعه به‌تاریخ ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ در همان حوزه امتحانی قبلی (شهرستان زیرکوه) با شرایط و ضوابط آزمون اصلی، آزمون مجدد به عمل آید.

کارت شرکت در آزمون این داوطلبان از روز سه‌شنبه به‌تاریخ ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ از طریق درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور قابل مشاهده و پرینت است و فرآیند آزمون از ساعت ۸:۰۰ صبح روز جمعه به‌تاریخ ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ شروع خواهد شد.

گفتنی است که همه داوطلبان گروه‌های آزمایشی علوم‌ریاضی و علوم‌انسانی شهرستان زیرکوه (اعم از حاضر یا غایب) می‌توانند در آزمون مجدد شرکت نمایند. بدیهی است آن دسته از داوطلبانی که در آزمون تاریخ ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ حاضر جلسه آزمون در گروه‌های آزمایشی علوم‌ریاضی و علوم‌انسانی بودند در صورت شرکت در آزمون مجدد، آزمون قبلی آنان (روز پنجشنبه به‌تاریخ ۱۴۰۳/۰۲/۰۶) باطل شده و نتیجه آزمون مجدد (به‌تاریخ ۱۴۰۳/۰۲/۲۱) برای آنها ملاک عمل قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شرکت دو میلیون و ۶۰۰ هزار دانش‌آموز در مسابقات قرآنی
  • اعلام زمان برگزاری کنکور برای سیل‌زدگان خراسان جنوبی
  • تاریخ دقیق برگزاری نوبت اول کنکور سراسری برای جاماندگان اعلام شد
  • برگزاری اولین دوره مسابقات کشوری علمی پژوهشی مفتاح کاپ در دانشگاه فردوسی مشهد
  • آزمون سراسری ارزیابی اعطای مدرک تخصصی قرآن کریم در خراسان شمالی برگزار می شود
  • برگزاری آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن در ۸۵ حوزه امتحانی
  • ثبت نام چهارمین دوره حفظ قرآن کریم دختران در آذربایجان شرقی
  • اعلام حوزه‌های آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن
  • آزمون نهایی طرح ملی «زندگی با آیه ها» در آستارا برگزار شد
  • معرفی اعضای شورای سیاست‌گذاری و دبیر جشنواره فیلم کوثر