Web Analytics Made Easy - Statcounter

طی مراسمی با حضور مشاور وزیر امور اقتصادی و دارایی در امور ایثارگران از مدیرعامل بانک مسکن تقدیر بعمل آمد.

به گزارش ایران اکونومیست به نقل از پایگاه خبری بانک مسکن – هیبنا، طی مراسمی با حضور حجت الاسلام لطف الله ثقفی، مشاور وزیر امور اقتصادی و دارایی در امور ایثارگران از دکتر محمود شایان، مدیر عامل بانک مسکن به پاس خدمات قابل توجه این بانک به ایثارگران و خانواده شهدا با اعطای لوح تقدیری، تجلیل بعمل آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مراسم سید محسن فاضلیان عضو هیات مدیره و معاون امور اعتباری بانک و مهدی سندگل نظامی مدیر امور روابط عمومی و حوزه مدیریت حضور داشتند.

حجت الاسلام ثقفی ضمن اعطای این لوح از توجه ویژه مدیرعامل بانک مسکن به فرهنگ ایثار و شهادت قدردانی کرد و گفت: شاهد ارایه خدمات قابل توجهی به ایثارگران و خانواده معزز شهدا در بانک مسکن هستیم.

در ادامه لوح تقدیر رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران از سوی مشاور وزیر امور اقتصادی و دارایی در امور ایثارگران به دکتر محمود شایان اهدا شد.

در بخشی از متن تقدیرنامه امیر حسین قاضی‌زاده هاشمی رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران از مدیرعامل بانک مسکن آمده است:

«تلاش‌هایتان در راستای زنده نگه داشتن نام و یاد شهدای گرانمایه ستودنی و خدمات‌رسانی به خانواده معزز آن‌ها در خور توجه و شایسته تقدیر است. اینجانب از اقدامات موثر جنابعالی در پیگیری امورات ایثارگران و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در سازمان مربوطه تقدیر و تشکر به عمل می‌آورم.»

 

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: مدیرعامل بانک مسکن امور ایثارگران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۸۹۲۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقرار ناوگان امور اجرایی بنیاد مسکن در امامزاده ابراهیم

حامد دائمی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در پی حادثه آتش سوزی در روستای امامزاده ابراهیم (ع) ناوگان امور اجرایی و ماشین آلات عمرانی جهت آوار برداری واحدهای آسیب دیده مستقر شدند.

دائمی افزود: آواربرداری بلافاصله پس از مشخص شدن حدود پلاک‌های مالکین و همچنین تعیین تکلیف شرکت‌های بیمه جهت پرداخت خسارت واحدهای آسیب دیده دارای بیمه آغاز می‌شود.

کد خبر 6095352

دیگر خبرها

  • استقرار ناوگان امور اجرایی بنیاد مسکن در امامزاده ابراهیم
  • توجه جدی به جهاد تبیین و بیان دستاوردهای جوانان نخبه کشور
  • پدر شهید جعفر بابازاده آسمانی شد
  • برخورد بدون اغماض با ترک فعل‌ها درباره خدمات‌دهی سلامت به والدین شهدا
  • دیدار رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با خانواده شهدا در قائم شهر
  • برخورد با ترک فعل‌ها درباره خدمات دهی سلامت به والدین شهدا
  • تعامل دانشگاه آزاد اسلامی و بنیاد شهید ایلام بی‌نظیر است
  • مستمری والدین شهدا افزایش یافت + جزییات
  • مستمری والدین شهدا افزایش یافت
  • به زودی دغدغه خانواده شهدا هرمز با احداث گلزار شهدا رفع خواهد شد