Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی روز سه شنبه در جلسه شورای مدیران دادگستری استان با تاکید بر لزوم نظارت بر بنگاههای معاملاتی املاک و خودرو با هدف کاهش پرونده‌های ورودی به دادگستری از این منابع افزود: دادستانها، حفاظت و اطلاعات دادگستری و معاونت پیشگیری، باید اقدامات پیشگیرانه در جهت کاهش پرونده های این منبع داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تاکید کرد: علاوه بر تدوین برنامه در راستای کاهش این موضوع، افرادی هم که بیشترین فراوانی ورود پرونده به دادگستری‌ها را دارند باید شناسایی و رصد شوند.

مقام عالی قضایی استان با بیان اینکه در چهار ماهه نخست امسال، نسبت به مدت مشابه سال قبل، شاهد افزایش سه درصدی ورودی پرونده ها به دستگاه قضایی هستیم، گفت: برای رسیدن به وضعیت مطلوب، تا پایان ۶ ماهه اول، باید کار و تلاش جهادی موثری صورت بگیرد.

صادقی نیارکی با تاکید بر کاهش موجودی پرونده ها، اتقان آراء و کاهش ورودی پرونده به دادگاه‌ها اظهار داشت: مدیران و روئسای حوزه های قضایی، برنامه ریزی‌های لازم جهت تحقق این امر برای سه ماهه دوم سال که یک ماه آن نیز سپری شده است، انجام دهند.

وی تصریح کرد: حوزه هایی که در راستای اجرای سیاست‌های ابلاغی دستگاه قضایی گامهای موثری بردارند مورد تشویق قرار خواهند گرفت.

رییس شورای قضایی استان زنجان، استفاده از فناوری های نوین در دستگاه قضایی استان را اولویت و رویکردی مهم برشمرد و افزود: نوبت دهی برای ملاقات های مردمی مدیران و روسای حوزه های قضایی باید کاملاً بصورت الکترونیکی انجام شود.

صادقی نیارکی به کسب رتبه بسیار خوب در کارنامه قضایی قضات استان اشاره کرد و گفت: این امر باعث مسرت و خوشحالی و نشانگر سلامت قضات استان است که جای تقدیر دارد.

در این نشست ضمن ارائه گزارش مدیران از اقدامات و برنامه های حوزه خود، از قضات و کارمندان نمونه کشوری، با اهداء لوح تجلیل شد.

کد خبر 5547832

منبع: مهر

کلیدواژه: دادگستری زنجان بنگاه معاملات املاک اسماعیل صادقی نیارکی بوشهر ویروس کرونا کرمانشاه بیست و نهمین سفر استانی دولت سیلاب آمار کرونا خطبه های نماز جمعه شیوع کرونا اردبیل ماه محرم مدیریت بحران جهرم سنندج استهبان پرونده ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۸۹۴۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعلیق عضو شورای شهر بندر امام‌خمینی به اتهام آدم‌ربایی

ایسنا/خوزستان رئیس دادگستری بندر امام خمینی(ره) گفت: عضو شورای شهر بندر امام با دستور قضایی تا اطلاع ثانوی از حضور در شورای شهر تعلیق شد.

عزیز مراد حسین‌پور اظهار کرد: با توجه به ارجاع پرونده عضو شورای شهر به شعبه ۱۰۲ کیفری بندر امام خمینی (ره) مبنی بر اتهام آدم‌ربایی (ربودن شهردار)، صدور قرار نظارت قضایی با موضوع منع اشتغال به فعالیت عضویت در شورای شهر و موارد نظیر آن برای متهم صادر شد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی دادگستری بندرامام خمینی (ره)، وی افزود: امنیت روانی جامعه خط قرمز دستگاه قضایی است و القاب و عناوین افراد به هیچ وجه مانع اجرای قانون در مورد آنان نخواهد شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • محرومیت چند مدیر و مدیر برنامه از فصل آینده در فوتبال ایران
  • تشکیل پرونده قضایی برای ضاربان آمر به معروف در کاشمر
  • تعلیق فعالیت یکی از اعضای شورای شهر بندر امام (ره)
  • پرونده قضایی برای ضاربان یک آمر به معروف در کاشمر تشکیل شد
  • تعلیق عضو شورای یک شهر به اتهام دزدیدن شهردار!
  • تعلیق عضو شورای شهر بندر امام‌خمینی به اتهام آدم‌ربایی
  • رسیدگی به ۵۳ فقره پرونده دادگستری مازندران با هدف تکریم ارباب رجوع
  • ورودی آب به سد زاوین کلات بیش از سه برابر شد
  • تشکیل پرونده قضایی برای ضاربان شهید الداغی در کاشمر
  • اثرگذاری دانشگاه در کاهش آسیب های اجتماعی با تولید مقالات علمی