Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-امیر سرتیپ حیدری از یگان‌های مستقر در تیپ 164 متحرک هجومی پیرانشهر بازدید کرد و توان رزمی این تیپ را مورد پایش قرار داد.
به گزارش خبرگزاری آریا، امیر سرتیپ حیدری، فرمانده نیروی زمینی ارتش در بازدیدی که از یگان‌های مستقر در تیپ 164 متحرک هجومی پیرانشهر داشت از این شهرستان به عنوان یکی از مناطق عملیاتی در دوران دفاع مقدس یاد کرد که شهدای والامقامی در این منطقه جان خود را فدای این مرز و بوم کردند و گفت: آذربایجان غربی با وجود قرارگاه منطقه‌ای شمال غرب کشور یکی از قطب‌های اصلی و شاکله یگان‌های نیروی زمینی ارتش است و هدف از این سفر‌ها پایش وضعیت رزمی یگان‌های رزمی و یگان‌های مستقر در این تیپ‌هاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


امیر سرتیپ حیدری در بازدیدی که از دستاورد‌های رزمی این تیپ داشت، قرارگاه منطقه‌ای شمال غرب کشور را دارای توان رزمی بالایی دانست و اظهار داشت: دستاورد‌ها و ابتکار این یگان‌ها نشانه اوج آمادگی رزمی و نویدبخش آمادگی پایدار و خودکفایی در رسیدن به نهضت روی پای خود ایستادن طبق فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) است.
فرمانده نیروی زمینی ارتش ارتقاء مقام و منزلت کارکنان را یکی از اهداف مهم نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد و گفت در بازه زمانی کوتاه شاهد خانه‌دار شدن اکثر کارکنان خواهیم بود.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: رزمی نیروی زمینی ارتش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۸۹۵۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوبی سیستان و بلوچستان

ایسنا/سیستان و بلوچستان سرتیپ پاسدار " پاکپور " فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در معیت سردار " رضا شجاعی" فرمانده مرزبانی استان با حضور در میان مرزداران جنوبی استان ضمن قدردانی از زحمات شبانه‌روزی آنها، امنیت موجود در سرحدات کشور را مرهون تلاش‌های شبانه روزی مرزداران دانست.

فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شامگاه جمعه در این بازدید گفت: آنچه به ارزش کار مرزداران می‌افزاید خدمت به اسلام و مسلمین است که ضمن در پی داشتن رضایت مردم رضایت خدا را به همراه دارد.

ارزیابی توان رزمی و عملیاتی مرزداران و بازدید از تجهیزات و امکانات از دیگر برنامه‌های بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از هنگ مرزی جکیگور بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ۳۰ تفنگدار دریایی آمریکا زخمی شدند | ماهیت این حادثه فاش نشده است
  • سانحه برای هواناوهای ارتش آمریکا و جراحت ۳۰ ملوان و تفنگدار دریایی
  • فارین پالیسی: ایران و متحدانش بازدارندگی اسرائیل را نابود کردند
  • برگزاری دومین دوره مسابقات چندگانه رزمی علمداران ولایت در لرستان
  • بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوب شرقی
  • عکس | بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوبی سیستان و بلوچستان
  • تصاویری از فرمانده بلندپایه سپاه در مرزهای سیستان و بلوچستان
  • بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوبی سیستان و بلوچستان
  • بازداشت عوامل پشتیبان گروهک جیش‌الظلم
  • بازدید هیأت نظامی جمهوری آذربایجان از تیپ ۶۵ نوهد نیروی زمینی ارتش