Web Analytics Made Easy - Statcounter

با امضای تفاهم‌نامه‌ای شرکت‌های فعال در حوزه نانو در صورت دارا بودن شرایط، در پارک نوآوری و فناوری صنعت نفت مستقر خواهند شد.

به گزارش ایسنا، در حاشیه رویداد رینکست، تفاهم‌نامه‌ همکاری میان پارک نوآوری و فناوری صنعت نفت و ستاد نانو منعقد شد. هدف از اجرای این تفاهم‌نامه جذب و پذیرش شرکت‌ها در این پارک نوآوری است، به گونه‌ای که در صورت انطباق موضوع فعالیت‌های شرکت‌های معرفی شده با محورهای موضوعی مورد قبول پارک، این شرکت‌کها با شرایط ویژه‌ای جذب خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این تفاهم‌نامه، تسریع در فرآیند پذیرش شرکت‌ها، کمک به توسعه بازار محصولات در شبکه شرکت‌های وزارت نفت، بررسی امکان قرار گرفتن در اولویت دریافت خدمات و تسهیلات اعطایی پارک از جمله شرایط شرکت‌ها برای جذب در پارک نوآوری و فناوری صنعت نفت است.

محورهای همکاری‌های مشترک میان این پارک و ستاد نانو شامل مواردی چون معرفی شرکت‌های موفق در برنامه "رینکست" برای استقرار در پارک مطابق با دستورالعمل پذیرش در این پارک، شناسایی، اولویت‌بندی و معرفی محصولات فناورانه از سوی برنامه رینکست به پارک، در اولویت قرار دادن نیازهای فناورانه معرفی شده از سوی پارک در این برنامه و کمک به تجاری سازی محصولات و فناوری‌های شرکت‌های نانویی معرفی شده از سوی ستاد نانو به پارک می‌شود.

استفاده از ظرفیت نهادهای واسط فناوری در قالب برنامه شبکه تبادل فناوری ستاد نانو جهت هماهنگی با پارک و احصای نیازهای شرکت‌های صنایع نفتی جهت بررسی و معرفی ظرفیت‌های فناورانه بومی از دیگر محورهای همکاری در این تفاهم‌نامه است.

بر اساس این تفاهم‌نامه تایید و امضای این تفاهم نامه برای طرفین تعهد حقوقی و مالی ایجاد نکرده و اجرای پروژه‌ها و خدمات مصوب مستلزم انعقاد قراردادهای جداگانه و بر اساس روال اداری طرفین است که در آن وظایف هر یک از ظرفین در اجرا، میزان و نحوه تامین هزینه‌ها و چگونگی ارائه خدمات و اجرای پروژه‌ها، تبیین خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تفاهمنامه پارک نوآوری و فناوری صنعت نفت تفاهم نامه پارک نوآوری ستاد نانو صنعت نفت شرکت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۸۹۶۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تفاهم‌نامه همکاری صندوق‌های حمایت از صنایع پیشرفته و ضمانت صادرات امضا شد

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری علم و فناوری آنا، تفاهم‌نامه صندوق حمایت از صنایع پیشرفته و صندوق ضمانت صادرات با هدف تامین مالی شرکت‌های صادراتی در صنایع پیشرفته به امضا رسید.

سمانه توکلی مدیر بازاریابی و امور مشتریان صندوق ضمانت صادرات در مراسم این تفام‌نامه که امروز در محل نمایشگاه اکسپو برگزار شد، گفت: مشارکت در زمینه تعریف مدل‌های جدید حمایتی و تامین مالی با محوریت صادرات و صدور ضمانتنامه‌های مشترک جهت حمایت از شرکت‌های صادراتی دانش‌بنیان و بنگاه‌های فعال در صنایع پیشرفته از اهداف این تفاهم‌نامه است.

وی افزود: استفاده از ظرفیت‌های حمایتی و وثایق ترجیحی برای شرکت‌های دانش‌بنیان و همکاری در زمینه اعتبارسنجی شرکت‌ها از اهداف این تفاهم‌نامه همکاری است.

توکلی عنوان کرد: همچنین تسهیل ارائه خدمات هر دو صندوق به ذی‌نفعان فعال در زمینه صادرات و صنایع پیشرفته در اولویت برنامه‌های امسال هر دو مجموعه قرار گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: همکاری در زمینه انتقال دانش فنی و تبادل تجارب و اطلاعات در ارزیابی ریسک و توسعه زمینه‌های آموزشی و پژوهشی، مشارکت در تامین مالی طرح‌های صادراتی با نرخ ترجیحی و حمایتی و هدایت جامعه هدف صنایع پیشرفته بالقوه به استفاده از ظرفیت‌های بیمه‌ای و ضمانت‌نامه‌ای صندوق ضمانت صادرات برای شرکت‌های صادراتی از دیگر اهداف این تفاهم‌نامه است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • امضای تفاهم‌نامه‌ همکاری شرکت ملی نفت برای توسعه میدان‌های گازی
  • امضا تفاهم‌نامه‌ همکاری شرکت ملی نفت برای توسعه میدان‌های گازی
  • شرکت ملی نفت برای توسعه میدان‌های گازی تفاهم‌نامه‌های همکاری امضا می‌کند
  • تفاهم‌نامه همکاری ستاد توسعه اقتصاد دانش‌بنیان و پالایشگاه نفت آبادان امضا شد
  • سه تفاهم‌نامه همکاری بین‌المللی در بخش کشاورزی امضا شد
  • انعقاد تفاهم‌نامه تأمین ناوگان اتوبوسرانی مشهد
  • تفاهم‌نامه همکاری صندوق‌های حمایت از صنایع پیشرفته و ضمانت صادرات امضا شد
  • معرفی نیروی مستعدجویای کار به شرکت‌های حاضر در نمایشگاه ایران هلث
  • حمایت ایرانسل از رویداد استارتاپی «هوش مصنوعی از داده تا ثروت»
  • برگزاری مسابقه«سنتز سبز نانوذرات نقره به کمک عصاره لیمو»