Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-05-02@11:38:50 GMT

(ویدئو) ماجرای شایعه زایمان دوباره بهاره رهنما و علت طلاق اش

تاریخ انتشار: ۴ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۸۹۷۹۹

(ویدئو) ماجرای شایعه زایمان دوباره بهاره رهنما و علت طلاق اش

‍‍‍‍‍‍

فرارو- روز گذشته بود که برخی رسانه‌های داخلی مدعی شدند که بهاره رهنما دوباره عمل زایمان انجام داده و صاحب فرزندی شده است. اما بررسی‌ها نشان می‌دهد که این ویدیو مربوط به بیست و چهار سال قبل است و زایمان دوباره بهاره رهنما صرفا یک شایعه از سوی فیک نیوزها است.

به گزارش فرارو، اما شایعه زایمان دوباره بهاره رهنما از کجا شکل گرفت؟ در واقع دو روز قبل بود که بهاره رهنما، ویدیویی از زمان بارداری دخترش پریا قاسم‌‎خانی منتشر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ویدیویی که طبق گفته خودش بخشی از مستند او درباره مادران ایرانی است که قرار است بزودی اکران شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتشار این ویدیو باعث شد تا برخی شایعه زایمان مجدد او را منتشر کنند. اما با این وجود بهاره رهنما هنوز به این شایعات واکنشی نشان نداده است.

تایید طلاق بهاره رهنما از امیر خسرو عباسی

در طول ماه‌های گذشته بار‌ها بخشی از رسانه‌ها و کاربران مدعی طلاق بهاره رهنما از امیر خسرو عباسی همسر دوم اش شدند. ازدواجی که سال ۱۳۹۶ به وقوع پیوسته بود. اما هیچ گاه بهاره رهنما به شکل رسمی این موضوع را تایید نکرد. ولی در نهایت بهاره رهنما تصمیم به رسانه‌ای کردن این موضوع گرفت و در یک برنامه زنده اینستاگرامی موضوع طلاق از امیر خسرو عباسی را تایید کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

علاوه بر این بهاره رهنما در این برنامه اینستاگرامی ازدواج مجددش را هم رد کرده است.

منبع: فرارو

کلیدواژه: بهاره رهنما بهاره رهنما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۸۹۷۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پخش فیلم «رابطه» با بازی خسرو شکیبایی

آفتاب‌‌نیوز :

به نقل از روابط عمومی شبکه دو سیما، این فیلم سینمایی که زنده یاد خسرو شکیبایی در نقش معلم یکی از درخشان‌ترین نقش‌هایش را خلق کرد، داستان نوجوانی ناشنوا و لال به نام ناصر است که قادر به ایجاد رابطه با اطرافیان خود نیست. ناصر تحت فشار اطرافیان و خانواده از همه کس و همه چیز دلزده است، اما با تلاش‌های معلمش که او را به برقراری رابطه با اطرافیان تشویق می‌کند بالاخره به خود می‌آید، و سرانجام پس از آن که تا حدودی قدرت تکلم می‌یابد با دسته گلی به دیدار معلم می‌رود. این فیلم نمایش تاثیرگذاری از کوشش‌های عاشقانه یک معلم برای کمک به نوجوانی ناامید و دلزده است. 

«رابطه» به نویسندگی و کارگردانی پوران درخشنده محصول سال ۱۳۶۵ است که چهارشنبه، ۱۲ اردیبهشت حوالی ساعت یک و ۳۰ دقیقه از شبکه دو سیما پخش می‌شود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • بیک زاده: پیشنهاد منچسترسیتی به خسرو حیدری؟ من اگر جای او بودم می پذیرفتم! / فیلم
  • توصیه عجیب بهرام بیضایی به بهاره رهنما
  • (ویدئو) ماجرای نجات یک پرنده هما در پنجشیر افغانستان
  • همه ماجرای تغییر نام استقلال | ویدئو
  • (ویدئو) ماجرای سرقت لول‌های تریاک در سریال آینه عبرت | مواد مخدر آتقی واقعی بود!
  • (ویدئو) بهرام بیضایی به بهاره رهنما: بازیگری نکن!
  • (ویدئو) ماجرای کم شدن لول‌های تریاک در سریال آینه عبرت؛ مواد مخدر مصرفی آتقی واقعی بود!
  • پخش فیلم «رابطه» با بازی خسرو شکیبایی
  • (ویدئو) ماجرای خدمتی که عباس کیارستمی در دهه ۷۰ به سینمای ایران کرد چه بود؟
  • توصیه عجیب بهرام بیضایی به بهاره رهنما | ویدئو