Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-30@04:47:14 GMT

محکومیت ذوب آهن و پدیده در کمیته تعیین وضعیت

تاریخ انتشار: ۴ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۸۹۹۵۱

آرای جدید کمیته وضعیت اعلام شد

کمیته وضعیت بازیکنان آرای خود را در خصوص تعدادی از پرونده های مطروحه صادر کرد.

به گزارش طرفداری و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، آرای صادره به شرح زیر است:

*با توجه به شکایت میلاد کمندانی از باشگاه پدیده، این باشگاه به پرداخت مبلغ 3 میلیارد و 150 میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 68 میلیون و 670 هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

*در پرونده شکایت امیرمحمد پناهی از باشگاه ذوب آهن، این باشگاه به پرداخت مبلغ 5 میلیارد و 200 میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 135 میلیون و 378 هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم گردید.

*در پی شکایت باشگاه پدیده از هیات فوتبال خراسان رضوی، کمیته وضعیت درباره شکایت باشگاه پدیده علیه هیات فوتبال خراسان رضوی، قرار عدم استماع صادر کرد.

*با توجه به شکایت مجتبی جادری از باشگاه مس نوین کرمان، این باشگاه به پرداخت مبلغ 250 میلیون و 580 هزار ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 5 میلیون و 462 هزار و 644  ریال بابت هزینه دادرسی در حق جادری محکوم شد. همچنین کمیته وضعیت نسبت به دعوان خواهان به میزان 109 میلیون و 420 هزار ریال قرار رد صادر کرد.

*در پرونده شکایت باشگاه پدیده از میلاد کمندانی مبنی بر فسخ قرارداد، کمیته وضعیت نسبت به دعوای خواهان علیه کمندانی بابت فسخ غیرموجه و مجازات ورزشی و غرامت به میزان 10 میلیارد ریال قرار رد صادر کرد.

آرای صادره ظرف مدت 7 روز از تاریخ ابلاغ در کمیته استیناف فدراسیون فوتبال قابل تجدیدنظرخواهی خواهد بود.

اخبار داغ 

محمدحسین میثاقی از میرشاد ماجدی هم عبور کرد؛ تا رییسی، رفیقتم! مرد هزار چهره در تمرین استقلال / عکس انصراف چلسی از خرید ژول کونده به دلیل قد کوتاه او! حضور سر الکس فرگوسن در جلسه کریستیانو رونالدو و سران منچستریونایتد / عکس

منبع: طرفداری

کلیدواژه: باشگاه پدیده کمیته وضعیت ریال بابت هزار ریال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۸۹۹۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محکومیت ۲۳۶ میلیاردی مدیرعامل یک کارخانه آرد

به گزارش خبرگزاری مهر، رضا قشلاقی گفت: پرونده ۳۹۴ هزار و ۶۷۲ کیلوگرم عرضه خارج از شبکه آرد به ارزش ۲۳ میلیارد و ۶۸۰ میلیون ریال در شعبه اول بدوی تعزیرات حکومتی شهرستان کردکوی رسیدگی شد.

وی افزود: شعبه با توجه به مدارک موجود در پرونده، اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر الزام توزیع آرد در شبکه رسمی، واحد متخلف را به پرداخت ۲۳۶ میلیارد و ۸۰۳ میلیون ریال جزای نقدی معادل ۱۰ برابر ارزش تخلف محکوم کرد.

قشلاقی گفت: بازرسان جهاد کشاورزی شهرستان کردکوی در بازرسی از کارخانه تولید آرد، این تخلف را کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

کد خبر 6091848

دیگر خبرها

  • جریمه دیرکرد بابت وام مددجویان کمیته امداد دریافت نمی شود
  • سقف تراکنش‌های بانکی بانک رفاه کارگران افزایش یافت
  • شکایت بازیکنان از دو باشگاه در کمیته تعیین وضعیت تایید شد
  • محکومیت ۲۳۶ میلیاردی مدیرعامل یک کارخانه آرد
  • واکنش رضا جباری بابت شکایت باشگاه پرسپولیس
  • حمایت بانک مسکن از خانواده‌ها با پرداخت بیش از ۴۴ هزار فقره تسهیلات در سال ۱۴۰۲
  • آغاز حراج جدید شمش طلا فردا ۹ اردیبهشت ماه
  • ◄ تعیین حق توقف کامیون ها وظیفه سازمان راهداری است/ محکومیت شورای عالی هماهنگی ترابری
  • ۴ هزار و ۱۹۳ نفر از دانشجویان متاهل وام تحصیلی دریافت کردند
  • دادرس: استقلال بابت حکم کمیته انضباطی نمی‌تواند اعتراض کند/محرومیت حسینی و اسماعیلی فر قطعی است