Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-02@03:14:00 GMT

مدافع فرانسوی PSG درخواست جدایی داد

تاریخ انتشار: ۴ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۹۰۱۱۰

مدافع فرانسوی PSG درخواست جدایی داد

به گزارش "ورزش سه"، پرسنل کیمپمبه، مدافع 26 ساله و بومی پاری سن ژرمن در سال های اخیر جایگاهی همیشگی و ثابت در ترکیب این تیم نداشته و قصد دارد در سال برگزاری جام جهانی، فرانسه را به مقصد یک لیگ خارجی ترک کند. دو باشگاه چلسی و یوونتوس در هفته های اخیر برای خرید پرسنل کیمپمبه از پاری سن ژرمن با آنها وارد مذاکره شده اند و خود این بازیکن نیز علاقمند به انتقال به تیمی دیگر برای فصل جدید است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نشریه تایمز در گزارشی مدعی شد چلسی برای تقویت خط دفاعی خود هنوز به نتیجه مورد نظر نرسیده و به نظر می رسد ژوئل کونده، مدافع فرانسوی سویا نیز راهی بارسلونا خواهد شد. توماس توخل از زمان حضور روی نیمکت پاری سن ژرمن رابطه خوبی با پرسنل کیمپمبه داشته و خواهان انتقال او به لیگ برتر شده است. یوونتوس نیز بعد از جدایی ماتیس دی لیخت و جورجیو کیه لینی، تا امروز فقط موفق به جذب گلیسون برمر شده و مکس آلگری علاقمند به جذب پرسنل کیمپمبه در فصل تابستان است. 

به نظر می رسد خود این بازیکن تمایل زیادی به جدایی دارد و حتی مدیر برنامه او با باشگاه چلسی نیز مذاکره کرده است. مدیران جدید پاری سن ژرمن از پیشنهادات 60 میلیون پوندی برای فروش این مدافع 26 ساله که از سال 2005 در آکادمی این باشگاه حضور دارد، استقبال خواهد کرد، اما چنین رقم هنگتی پروسه خرید پرسنل کیمپمبه را برای تیم های مذکور دشوار خواهد کرد.

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پرسنل کیمپمبه پاری سن ژرمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۹۰۱۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

متس هوملس بهترین بازیکن دیدار دورتموند و پاری سن ژرمن

مرد اول میدان در بازی دورتموند و پاری سن ژرمن، یک مدافع بود.

دیدار رفت دورتموند و پاری سن ژرمن در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۲۳/۲۴ با برتری ۱-۰ زنبورها خاتمه یافت. متس هوملس که تاثیر زیادی در استحکام فاز دفاعی دورتموند و ثبت کلین شیت خانگی داشت، در نهایت جلوتر از بازیکنانی چون نیکلاس فولکروگ و جیدون سانچو به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد.

از دست ندهید ????????????????????????

تونی کروس: پاس گلم جلوی بایرن خیلی خاص نبود شاهکار کارلتو؛ بازهم شکست‌ناپذیری مقابل بایرن بزرگترین بازیکنان ناکام تاریخ لیگ قهرمانان یحیی شکایت کند 5 میلیارد تومان جریمه می‌گیرد

دیگر خبرها

  • متس هوملس بهترین بازیکن دیدار دورتموند و پاری سن ژرمن
  • خلاصه بازی دورتموند 1-0 پاری سن ژرمن (لیگ قهرمانان اروپا - 2023/24)
  • گل نیکلاس فولکروگ به پاری سن ژرمن (دورتموند 1-0 پاری سن ژرمن)
  • یان ماتسن گزینه جانشینی آلفونسو دیویس در بایرن مونیخ
  • تیزر دورتموند برای جدال با پاری سن ژرمن در لیگ قهرمانان اروپا (2023/24)
  • خبر بد برای پاری سن ژرمن: احتمال غیبت نونو مندس در تقابل با دورتموند
  • تیزر پاری سن ژرمن برای جدال با دورتموند در لیگ قهرمانان اروپا (2023/24)
  • عشق تیاگو سیلوا به چلسی: یک روز به این تیم برمی‌گردم
  • سیلوا: دوران حضورم در چلسی به پایان رسیده است
  • رسمی؛ جدایی تیاگو سیلوا از چلسی در پایان فصل ۲۰۲۳/۲۴