Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-05-04@13:40:06 GMT

(تصاویر) آخرین نسل کادیلاک اسکالید؛ شگفت انگیز و خشن

تاریخ انتشار: ۴ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۹۰۱۸۲

(تصاویر) آخرین نسل کادیلاک اسکالید؛ شگفت انگیز و خشن

فرارو-به جرات می‌توان گفت که تعداد کمی خودرو وجود دارند که می‌توانند با آخرین نسل کادیلاک اسکالید برابری کنند.

به گزارش فرارو، این خودرو به تازگی با کیت بدنه جدید طراحی شده توسط شرکت روسی لارته دیزاین، ارائه شده است. این کیت که Esthete نامیده می‌شود، از یک جلوپنجره فیبر کربنی سبک وزن با طراحی مجدد صفحات و توری، اسپلیتر جلوی فیبر کربنی و دو چراغ مه شکن تشکیل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از همین فیبر کربن برای طراحی کاپوت خودرو نیز استفاده شده است. کاپوت کاملا جدید این خودرو به یک دریچه هوای بزرگ برای کمک به خنک کردن موتور مجهز شده است. در کناره‌های خودرو قوس چرخ‌های ورودی و چرخ‌های عقب فیبر کربنی به چشم می‌خورند که جذابیت خودرو را دو چندان کرده اند. در قسمت عقب کادیلاک اسکالید جدید، یک اسپویلر بزرگ، تزئینات کاملا جدیدی برای درب عقب، یک دیفیوزر جسورانه و اگزوز سفارشی مشاهده می‌شود.

از بخش‌های اصلاح شده می‌توان به آینه بغل‌های پوشیده شده با فیبر کربن و رینگ‌های چرخ دار فورج ۲۴ اینچی اشاره کرد. لارته دیزاین اعلام کرده که استفاده از کیت Esthete، گارانتی کارخانه‌ای اسکالید را باطل نحواهد کرد و نصب این کیت ۶ ساعت زمان می‌برد. این شرکت بخش‌هایی از نمای ورودی این خودرو را با چراغ‌های LED رنگارنگ تزئین کرده است و با این کار قصد دارد تا کادیلاک اسکالید جدید خود را نسبت به سایر خودرو‌ها متمایز کند.

منبع: appsforpcfree

منبع: فرارو

کلیدواژه: کادیلاک اسکالید کادیلاک اسکالید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۹۰۱۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پوشش بیمه‌ای تجهیزات دست و پای افراد قطع عضو

محمدمهدی ناصحی افزود: سازمان بیمه سلامت برای بیماران خاص نیازمند تجهیزات حرکتی، تا سقف ۲۵ میلیون تومان از محل صندوق بیماران خاص برای تهیه دست و پای کربنی پرداخت می‌کند.

وی ادامه داد: برای سایر افرادی که در سوانح و تصادفات دچار قطع عضو می‌شوند سهم هر دستگاه تقسیم شده و توافقاتی با محوریت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری صورت گرفته که بر اساس ابلاغ این معاونت سهم بیمه سلامت ۳۰ درصد و سهم سازمان بهزیستی ۳۰ درصد در نظر گرفته شده است که ما منتظر اجرایی شدن این مصوبه در سال جاری هستیم.

ناصحی گفت: قرار است سازمان بهزیستی متولی این امر باشد تا دست و پای کربنی که در شرکت‌های دانش بنیان داخلی تولید شدند بر اساس این مصوبه مورد حمایت قرار گیرند.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • خواص شگفت‌انگیز این میوه برای سلامت قلب
  • تصاویر شگفت‌انگیز از جاری شدن سیل در اصفهان و خرم‌آباد + ویدئو
  • شگفت‌انگیز: 2 ستاره ایرانی در فینال لیگ قهرمانان
  • ۷ تاثیر شگفت انگیز و باورنکردنی سفیده و زرده تخم مرغ برای پوست و مو
  • رونالدو، همچنان سوژه جذاب رسانه‌های بزرگ
  • پوشش بیمه‌ای تجهیزات دست و پای افراد قطع عضو
  • پوشش بیمه‌ای تجهیزات دست و پای کربنی
  • ببینید/«کیت انتقال ژن» چیست؟
  • اجرایی شدن پوشش بیمه‌ای دست و پای کربنی
  • کشف شگفت انگیز سرنخ‌های ژنتیکی افسردگی