Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-05-06@00:08:27 GMT

روند انتخاب شهرداران شفاف می شود

تاریخ انتشار: ۴ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۹۰۲۲۹

روند انتخاب شهرداران شفاف می شود

سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها از تصویب کلیات طرح انتخاب شهرداران در جلسه امروز این کمیسیون خبر داد.

علی حدادی در گفت‌وگو با ایران اکونومیست؛ ضمن تشریح جلسه امروز کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها، بیان کرد: در جلسه امرور کمیسیون  کلیات طرح انتخاب شهرداران مورد بحث و بررسی قرار گرفت و در نهایت به تصویب کمیسیون رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این طرح قبل از ثبت نام شوراها، داوطلبان شهرداری باید ثبت نام کنند تا استعلامات لازم انجام شود. در ادامه شوراها به ترتیب سه گزینه برای شهرداری معرفی می‌کنند و بدین ترتیب روند انتخاب شهرداران شفاف خواهد شد.

وی اظهار کرد: بر اساس این طرح مردم ضمن این‌که به شوراها رای می‌دهند، با واسطه شهرداران را هم انتخاب می‌کنند که این مهم موجب رفع برخی نگرانی‌ها و مسائل خواهد شد. با این حرکت مشارکت مردم در انتخاب شهرداران رقم می‌خورد. در جلسات آینده جزییات این طرح مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

منبع: خبرگزاری ایسنا برچسب ها: انتخاب شهردار ، کمیسیون شوراها و امور داخلی

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: انتخاب شهردار کمیسیون شوراها و امور داخلی انتخاب شهرداران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۹۰۲۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسه پرسش و پاسخ دانشجویی برگزار شد

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از کهگیلویه و بویراحمد، به همت بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج جلسه آموزشی با موضوع ازدواج، عشق، سواد عاطفی و انتخاب برگزار شد.

در جلسه موضوعاتی از جمله معیارهای مناسب ازدواج، ازدواج موفق و عوامل موثر بر انتخاب صحیح ازدواج با هدف آشنایی دانشجویان، همچنین افزایش سطح آگاهی دانشجویان در زمینه برنامه خودمراقبتی و موضوعات مرتبط با سلامت، تشکیل گروه‌های همسان دانشجویی، انتقال مطالب آموزشی به دیگر دانشجویان و جلب همکاری دانشجویان در انجام فعالیت‌های بهداشتی مطرح شد.

صیادیان خواه سخنران این جلسه افزود: سن دوران دانشجویی یک سن طلایی است. اگر این فرصت از دست رفت، امکان ازدواج و ریسک‌پذیری فرد کاهش پیدا می‌کند و چالش‌ها و مشکلاتی برای این نسل پیش می‌آورد. مشکلاتی از قبیل اینکه شاید فرد ازدواج نکند یا موقعیت ازدواج نداشته باشد. بنابراین شکل‌گیری و برنامه‌ریزی ستاد ازدواج دانشگاهیان برای این بود اتفاق مازادی با همراهی دستگاه‌های دیگر که هر کدام با ارائه خدماتی کاربردی و اثرگذار پای کار این حوزه بیایند.

خبرنگار: فائزه صداقت

انتهای خبر/

کد خبر: 1229512 برچسب‌ها ازدواج و طلاق

دیگر خبرها

  • اعلام آخرین وضعیت انتخاب سرمربی تیم ملی بسکتبال و واکنش به نحوه جدایی دمیر
  • انتخاب شهردار نمونه بر اساس ایجاد درگاه ارتباطی، بازرسی و ارزیابی عملکرد
  • ضرورت سنجش کیفی روند نظارت بازرسان بر بازار
  • جلسه کمیسیون دائمی هیأت امنای مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد
  • کاربرد انواع ریسه ال ای دی در دکوراسیون داخلی
  • جلسه پرسش و پاسخ دانشجویی برگزار شد
  • حفاظت از داده‌های شخصی کاربران مهمترین عامل اعتماد به سکو‌های داخلی
  • ۷۰ درصد ظرفیت شهرک صنعتی شورمست غیرفعال است
  • جوکار: طبق قانون شفافیت قوای سه گانه آراء نمایندگان باید در دسترس عموم قرار گیرد
  • جلوگیری از واردات واکسن‌های دامی دارای مشابه داخلی