Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@18:24:32 GMT

بم رنگ قرمز به خود گرفت

تاریخ انتشار: ۴ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۹۰۳۴۰

بم رنگ قرمز به خود گرفت

ایسنا/کرمان رئیس دانشگاه علوم پزشکی بم گفت: متاسفانه به دلیل عدم رعایت پروتکل های بهداشتی، وضعیت کرونایی شهرستان بم از سطح زرد به قرمز تغییر کرد.

دکتر مازیار اویسی چهارم مردادماه در جلسه ستاد کرونای شهرستان بم با اعلام این خبر اظهار کرد: سویه جدید ویروس کرونا قدرت سرایت بیشتری دارد و یک نفر می تواند ۱۸ نفر  را مبتلا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی عدم رعایت پروتکل های بهداشتی را علت افزایش بیماری دانست و افزود: پروتکل ها ۲۹ درصد در بین مردم، ۳۹ درصد در صنوف و ۵۱ درصد در ادارات رعایت می شود.

اویسی خاطرنشان کرد: ادارات و صنوف باید  رعایت پروتکل ها و استفاده از ماسک و فاصله گذاری مجدد را در دستور کار خود قرار بدهند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی بم گفت: در پیک های قبلی بیماری کرونا شهرستان بم و ادارات و صنوف بالای ۹۹ درصد پروتکل های بهداشتی را رعایت می کردند که سویه جدید و انتقال بالا باعث شد که وضعیت شهرستان از زرد به قرمز تبدیل شود.

وی با اشاره به اهمیت واکسیناسیون افزود: در صورت اعلام آمادگی ادارات و یا هر سازمانی، تیم واکسیناسیون را به محل اعزام تا در محل  واکسیناسیون انجام بدهیم و برای رفاه  حال مردم به دلیل گرما عصرها هم این مهم انجام می شود و چنانچه استقبال از طرف مردم باشد ساعات تزریق واکسناسیون  بیشتر می شود.
اویسی با اشاره به سیر صعودی تعداد مبتلایان به کرونا گفت: اکثر فوتی ها یا واکسیناسیون کامل نداشتند یعنی کمتر از شش ماه از دوز یادآور گذشته بود و  یا بیماری زمینه ای ( فشار خون، قلب و ... ) داشتند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی شهرستانها بم کروناویروس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۹۰۳۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رویکرد دولت سیزدهم خدمت شبانه‌روزی و جهادی به مردم است

ایسنا/لرستان سرپرست فرمانداری معمولان گفت: مدیرانی که نمی‌توانند خود را با شعارها و برنامه های دولت در جهت خدمت جهادی و بدون منت به مردم هماهنگ کنند آماده رفتن باشند.

محمد ناظری امروز هشتم اردیبهشت در بازدید سرزده از ادارات این شهرستان بیان کرد: تاکیدات مکرر دولت سیزدهم در خدمت به مردم بایستی سرلوحه کاری مدیران و کارکنان ادارات باشد و در جهت افزایش رضایتمندی مردمی تمام تلاش و توان خود را به کار گیرند.

وی افزود: قابل پذیرش نیست مردم برای پیگیری مطالبه و حل‌ مشکل خود به ادارات مراجعه کنند و پاسخ یا پیگیری قابل لمسی از سوی مجموعه اداری مشاهده نکنند.

ناظری اضافه کرد: در صورتی که محرز شود اهمال کاری در روند حل مشکلات مراجعه کنندگان در اداره‌ای وجود دارد با جدیت برخورد خواهیم کرد.

وی خدمت بدون منت به مردم را وظیفه خود و تمام مدیران برشمرد و ادامه داد: خدمت بدون منت به مردم یعنی اینکه مدیر برای احصاء مشکلات در میدان باشد و خودش تمام موضوعات را در لحظه بررسی کند و در کوتاهترین زمان به فکر چاره اندیشی و رفع مشکل باشد.

سرپرست فرمانداری شهرستان معمولان گفت: پیرو خط مشی ریاست جمهوری و استاندار لرستان وظیفه ما و تمام مدیران نوکری مردم است، مدیرانی که نمی‌توانند خود را با شعارها و برنامه های دولت در جهت خدمت جهادی و بدون منت به مردم هماهنگ کنند آماده رفتن باشند.

ناظری با بیان اینکه خدمت به مردم توفیق الهی است، بیان کرد: هر پست مدیریتی زمانی به پایان می‌رسد و تمام مدیران بایستی به نحوی خدمت کنند که در زمان پایان مسئولیت در پیشگاه الهی و مردم سربلند باشند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پایش معادن شهرستان تفت
  • پلمب یک واحد قصابی به دلیل عدم رعایت ضوابط بهداشتی در رامهرمز
  • همه ادارات شهرستان دشتی باید کتابخانه داشته باشند
  • هم‌افزایی با ادارات استان و شهرستان برای تحقق شعار سال ۱۴۰۳
  • نهضت ملی مسکن در شهرستان جویم تسریع شود
  • مصدومیت ۱۴ نفر بر اثر واژگونی مینی‌بوس در جاده سنندج _ سقز
  • جمع آوری ۱۰۰ معتاد متجاهر در چناران
  • رویکرد دولت سیزدهم خدمت شبانه‌روزی و جهادی به مردم است
  • گوشت اینگونه ۶۳.۵ درصد گران شد
  • دشمن با نشانه رفتن حجاب قصد ضربه به روح و روان جامعه را دارد