Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@09:11:26 GMT

واکنش شدید اللحن جهاد اسلامی به جنایت جدید صهیونیستها

تاریخ انتشار: ۴ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۹۰۵۹۳

واکنش شدید اللحن جهاد اسلامی به جنایت جدید صهیونیستها

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری فلسطین الیوم، جنبش جهاد اسلامی فلسطین در بیانیه‌ای ضمن محکوم کردن جنایت تخریب منازل شهروندان فلسطینی توسط رژیم صهیونیستی، اعلام کرد که این اقدام تلاشی بیهوده برای ترمیم وجهه تخریب شده این رژیم در برابر مقاومت است.

در بیانیه جنبش جهاد اسلامی آمده است: تخریب منازل شهروندان فلسطینی، در امتداد سیاست مجازات دسته جمعی علیه ملت فلسطین صورت می‌گیرد و تلاشی بیهوده برای وجهه تخریب شده این رژیم در برابر مقاومت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جهاد اسلامی فلسطین افزود: تروریسم رژیم صهیونیستی برای جامعه جهانی آشکار شده است، ولی این تروریسم با هیچ واکنشی مواجه نمی‌شود.

در بخش دیگر بیانیه جهاد اسلامی فلسطین آمده است: تاکید می‌کنیم که تلاش‌های سران دشمن صهیونیستی، ایجاد توهم پیروزی برای جامعه صهیونیستی است و آنها با تخریب منازل نیروهای مقاومت در صدد ایجاد این توهم هستند.

جهاد اسلامی فلسطین تاکید کرد که ملت فلسطین با عزم راسخ به نبرد خود با دشمن و دفاع از حقوق مشروع خود در تمام اراضی اشغالی ادامه خواهد داد.

بیانیه مذکور افزود: ملت بردبار ما در طی ده‌ه ها نبرد با دشمن ثابت کرده است که سیاست تخریب منازل نخواهد توانست باعث تضعیف روحیه مقاومت در میان شهروندان فلسطینی شود.

جهاد اسلامی فلسطین خواستار همبستگی و همکاری میان ملت فلسطین، خانواده‌های شهدا و اسیران شد و بر گزینه مقاومت به عنوان تنها روش مهار رژیم صهیونیستی تاکید کرد.

کد خبر 5548071

منبع: مهر

کلیدواژه: جنبش جهاد اسلامی فلسطین رژیم صهیونیستی تخریب منازل فلسطینی ها روسیه اوکراین ایالات متحده امریکا عراق رژیم صهیونیستی ترکیه جنگ اوکراین سوریه فلسطین ایران کرانه باختری افغانستان اتحادیه اروپا سرگئی لاوروف جهاد اسلامی فلسطین تخریب منازل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۹۰۵۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شمار شهدای غزه به ۳۴ هزار و ۶۵۴ نفر افزایش یافت

وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد که شمار شهدای نوار غزه از هفتم اکتبر سال ۲۰۲۳ میلادی تاکنون، به ۳۴ هزار و ۶۵۴ نفر افزایش یافته است.

به گزارش مشرق، وزارت بهداشت فلسطین در غزه اعلام کرد که طی ۲۴ ساعت گذشته، دشمن صهیونیستی سه مورد جنایت علیه ساکنان این منطقه انجام داد که بر اثر آن ۲۶ نفر شهید و ۵۱ نفر نیز مجروح شدند.

وزارت بهداشت فلسطین همچنین افزود: در نتیجه حملات مستمر ارتش رژیم صهیونیستی علیه ساکنان نوار غزه، از هفتم اکتبر سال گذشته میلادی (۱۵ مهر ۱۴۰۲) تاکنون ۳۴ هزار و ۶۵۴ فلسطینی شهید و ۷۷ هزار و ۹۰۸ نفر نیز مجروح شدند.

پس از گذشت ۲۰۸ روز از تجاوز بدون نتیجه و دستاورد رژیم صهیونیستی به نوار غزه، این رژیم روزبه‌روز بیشتر در بحران‌های داخلی و خارجی خود فرو می‌رود.

رژیم اسرائیل طی این مدت دستاوردی غیر از قتل‌عام، ویرانی، جنایت‌های جنگی، نقض قوانین بین‌المللی، بمباران نهادهای امدادرسان و قحطی و گرسنگی در این منطقه نداشته است.

رژیم صهیونیستی این جنگ را بدون در نظر گرفتن هر دستاوردی در آینده، باخته و حتی پس از ۲۰۸ روز نتوانسته گروه‌های مقاومت در یک منطقه کوچک را که سال‌ها در محاصره است، شکست دهد و حتی همراهی افکار عمومی جهانی را به‌ خاطر ارتکاب جنایت‌های آشکار در غزه، از دست داده است.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • هیأت مذاکره‌کننده تل‌آویو در حال بررسی پاسخ حماس است
  • هشدار شدید اللحن حماس به تل آویو درباره حمله به رفح
  • حمله مقاومت اسلامی عراق به پایگاه هوایی رژیم صهیونیستی
  • جهاد اسلامی اقدام رژیم صهیونیستی در تعطیلی دفتر الجزیره را محکوم کرد
  • مقاومت اسلامی لبنان از تهدیدهای دشمنان هراسی ندارد
  • تداوم واکنش حزب‌الله لبنان به جنایت اخیر رژیم صهیونیستی
  • جهاد اسلامی: مذاکرات ساعت‌های سرنوشت‌سازی را طی می‌کند
  • واکنش مجمع جهانی بیداری اسلامی به سرکوب اعتراضات در دانشگاه‌های آمریکا
  • رژیم هایی که بیشترین نقش را در جنایت جنگی داشته‌اند درحال سرکوب دانشجویان هستند
  • شمار شهدای غزه به ۳۴ هزار و ۶۵۴ نفر افزایش یافت