Web Analytics Made Easy - Statcounter

پائولو دیبالا در آاس رم معارفه شد.

پائولو دیبالا، مهاجم 28 ساله آرژانتینی در انتقالی آزاد به آاس رم پیوست.

طرفداری | به گزارش وب سایت گل ایتالیا، پائولو دیبالا امروز در باشگاه آاس رم معارفه شد و در اولین کنفرانس خبری خود در این باشگاه شرکت کرد. پائولو دیبالا در این کنفرانس خبری در مورد مسائل مختلفی صحبت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مهاجم آرژانتینی در مورد فتح اسکودتو با رم گفت:

فکر می کنم هنوز برای صحبت در مورد اسکودتو خیلی زود است. همه تمایل و انگیزه فوق العاده ای دارند، رم سال گذشته جام بسیار مهمی را فتح کرد تا در آینده جاه طلبی های بیشتری داشته باشد. رم در سال های اخیر به لطف بازیکنانی که به این باشگاه آمدند و مورینیو، رشد زیادی داشته است. هدف ما پیروزی در تمام بازی هاست؛ فکر می کنم تیم هایی در کورس فتح اسکودتو از ما جلوتر هستند. تماس آقای مورینیو مرا بسیار خوشحال کرد. اولین سوالی که از او پرسیدم، این بود که هدف ما چیست. همیشه سعی می کنم بهترین عملکردم را داشته باشم و تجربه ام را به تیم منتقل کنم.

اینتر؟

آیا با حرف های ماروتا احساس کردم به من خیانت شده است؟ از زمانی که قراردادم با یوونتوس به پایان رسید، مدیربرنامه من با تیم های بسیاری صحبت کرد. رابطه بسیار خوبی با ماروتا دارم و احساس نکردم که به من خیانت شده است.

 انتقادات نسبت به فصل گذشته؟

طبیعی است که انتقاداتی وجود داشته باشد. وقتی در تیمی مانند یوونتوس بازی می کنید، همیشه از شما چیزهای بیشتری خواسته می شود. دوست داشتم گل های بیشتری بزنم و دقایق بیشتری بازی کنم اما با توجه به این که چه سالی را گذراندم و سال چگونه برای من به پایان رسید، آمار و ارقامم در بین بهترین ها بود.

زانیولو؟

همه ما نیکولو را می شناسیم، این که چه ویژگی هایی دارد و چه کارهایی از دست او بر می آید. فرصت این را داشتم که با او صحبت کنم اما تصمیم با اوست. ما می دانیم او چه چیزهایی می تواند به ما اضافه کند اما من نمی توانم در آینده او دخالتی داشته باشم.

شماره 10؟

می دانیم آخرین نفری که پیراهن شماره 10 رم را پوشید چه کسی است و من احترام زیادی برای او قائلم. این پیراهن بسیار مهمی برای هواداران است. برای من شماره 21 به خاطر تیم ملی و چیزهایی که در یوونتوس بردم، بسیار مهم است و امیدوارم این شماره ای باشد که با آن در رم پیروز و قهرمان خواهم شد. سپس در آینده خواهیم دید که شماره ام تغییر می کند یا خیر. الان با شماره 21 بسیار خوشحالم.

اخبار داغ 

محمدحسین میثاقی از میرشاد ماجدی هم عبور کرد؛ تا رییسی، رفیقتم! مرد هزار چهره در تمرین استقلال / عکس انصراف چلسی از خرید ژول کونده به دلیل قد کوتاه او! حضور سر الکس فرگوسن در جلسه کریستیانو رونالدو و سران منچستریونایتد / عکس

منبع: طرفداری

کلیدواژه: پائولو دیبالا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۹۰۶۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) اولین صحبت‌های مادر «یسنا» درباره مفقود شدن دخترش

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 با گذشت ۹۶ ساعت از ناپدید شدن یسنا چهارساله در مزارع روستای یلی بدراق کلاله، هنوز هیچ ردی از دختربچه‌ای به نام یسنا به دست نیامده و جست‌وجو‌های زمینی و هوایی بیش از ۳۰۰ امدادگر و افراد محلی بی‌نتیجه مانده است. در ادامه فیلمی از توضیحات مادر یسنا درباره زمان مفقود شدن دخترش را مشاهده می‌کنید. او گفته است: «عده‌ای با احساسات من بازی کردند.» 

منبع: خبر آنلاین

tags # اخبار حوادث سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • (ویدئو) اولین صحبت‌های مادر «یسنا» درباره مفقود شدن دخترش
  • درخواست یک مقام طالبان برای به بهره‌برداری رسیدن مسیر چابهار-افغانستان
  • روایت دو بازیگر زن از تحقیرشان توسط مردم
  • دانشگاه جزیره جدا از جامعه نیست/در آینده‌ای نزدیک شاهد تحولات بزرگی در جهان خواهیم بود
  • پیش بینی بارش رگبار باران در استان یزد
  • صحبت های جیمی کرگر در مورد آینده محمد صلاح در دوران جدید لیورپول / فیلم
  • کالا‌ها و خدمات ورزشی شناسنامه دار شدند
  • رئیس جمهور هفته آینده به قم سفر می‌کند
  • افتتاح مرکز خدمات سرمایه گذاری قم هفته آینده با حضور رئیس جمهور
  • رئیسی هفته آینده به قم سفر می‌کند