Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی با گفتن این که این رژیم توافق هسته‌ای را صرفا توافقی می‌داند که به طور موقت موجب به تعویق افتادن پیشرفت هسته‌ای ایران می‌شود، مدعی شد رژیم صهیونیستی می‌تواند به برنامه هسته‌ای ایران «آسیبی جدی» برساند.

به گزارش ایسنا به نقل از روزنامه صهیونیستی تایمز آو اسراییل، بنی گانتس، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی امروز با تکرار ادعاهای ضدایرانی‌اش گفت، اسرائیل توان وارد کردن آسیبی جدی به برنامه هسته‌ای ایران را دارد و هشدار داد که احیای توافق هسته‌ای برای متوقف کردن فعالیت‌های هسته‌ای ایران فقط تاکتیکی برای به تعویق انداختن آن خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گانتس در یک نشست در کانال ۱۳ این رژیم، مدعی شد: ایران یک مشکل جهانی است. فقط مشکل مختص اسراییل نیست.

او در پاسخ به این که آیا رژیم صهیونیستی توان متوقف کردن یا ایجاد تاخیر در توسعه هسته‌ای ایران را دارد یا نه،‌ گفت: ما توان این را داریم که به طور جدی به این برنامه هسته‌ای آسیب بزنیم و آن را به تاخیر بیاندازیم.

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی درباره تمایل جو بایدن، رییس جمهور آمریکا برای احیای توافق هسته‌ای گفت که این «فکر بی‌اساس و اشتباهی» نیست.

او افزود: ما هنوز از این توافق که به دلیل تعویقی موقت، توافق بدی خواهد بود، رضایت نداریم.

گانتس مدعی شد، انتظار ندارد در آینده‌ای نزدیک توافق انجام شود.

منبع: فرارو

کلیدواژه: گانتس توافق هسته ای ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۹۰۶۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گوترش حماس و اسرائیل را به آتش‌بس فراخواند

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، گوترش امروز سه‌شنبه با اشاره به اینکه وضعیت غزه روز به روز بدتر می‌شود، از سران رژیم صهیونیستی و حماس که در حال حاضر در مذاکرات فشرده برای دستیابی به توافق آتش‌بس شرکت می‌کنند، خواست به توافق دست یابند.

او در گفتگو با خبرنگاران در نیویورک گفت: به خاطر مردم غزه، به خاطر اسرا و خانواده‌های آنها در اسرائیل، و به خاطر منطقه و کل جهان، دولت اسرائیل و رهبری حماس را قویا تشویق می‌کنم که اکنون به توافق برسند.

دبیرکل سازمان ملل ابراز نگرانی کرد که بدون توافق، «جنگ، با همه پیامدهای آن چه در غزه و چه در سراسر منطقه، به طور تصاعدی بدتر خواهد شد.»

گوترش در خصوص برنامه رژیم صهیونیستی برای تجاوز به رفح بیان کرد که حمله نظامی به آنجا وضعیت غیرقابل تحملی خواهد داشت و جان هزاران غیرنظامی دیگر را می‌گیرد و صدها هزار نفر را مجبور به فرار می‌کند.

وی اضافه کرد که علاوه بر این، تأثیر مخربی بر فلسطینیان غزه خواهد داشت و پیامدهای جدی در کرانه باختری اشغالی و در سراسر منطقه خواهد داشت.

آنتونیو گوترش همچنین از همپیمانان رژیم صهیونیستی نیز دعوت کرد این رژیم متقاعد کنند به رفح حمله زمینی نکند.

او در اینباره گفت: «همه اعضای شورای امنیت و بسیاری از دولت‌های دیگر به وضوح مخالفت خود را با چنین عملیاتی اعلام کرده‌اند. من از همه کسانی که بر اسرائیل نفوذ دارند می‌خواهم هر کاری که در توان دارند برای جلوگیری از آن انجام دهند.»

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بلینکن وارد سرزمین های اشغالی شد
  • گوترش حماس و اسرائیل را به آتش‌بس فراخواند
  • قول نتانیاهو به بن گویر برای حمله به رفح
  • وزیر خارجه انگلیس: ایران منطقه را بی ثبات می کند
  • دومینوی حادثه برای مقامات اسرائیلی؛ پای بنی‌گانتس شکست
  • ادعای وزیر خارجه انگلیس علیه ایران
  • سومین حادثه برای مقامات صهیونیست؛ پای بنی‌گانتس شکست
  • عضو کنست صهیونیستی: هیچ چیز مهمتر از بازگشت اسرا نیست
  • عضو ارشد کابینه جنگ رژیم صهیونیستی: آزادی اسرای اسرائیلی مهم‌تر از حمله به رفح است
  • جدیدترین موضع‌گیری لاپید درباره توافق با حماس