Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر ارتباطات گفت: در سفر به روسیه قراردادهایی برای عرضه محصولات سخت‌افزاری از جمله مودم، سوئیچ و تجهیزات شبکه و محصولات نرم‌افزاری به روسیه امضا شد؛ اما عده‌ای همه این موارد را کنار گذاشتند و به حاشیه پرداختند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عیسی زارع‌پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در حاشیه بازدید از نمایشگاه هم‌افزایی مدیریت ایران 1401 در جمع خبرنگاران با اشاره به دستاوردهای سفر اخیر به روسیه گفت: اصل سفر این بود که دستاورد زیادی برای جمهوری اسلامی ایران داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ادامه داد: مایه افتخار است که محصولات ما به قدری با کیفیت است که شرکت‌های روسی که در بسیاری از حوزه‌ها سرآمد هستند از محصولات ما استفاده می‌کنند.

وزیر ارتباطات گفت: این موضوع در این سفر کلید خورد و برای بسیاری از محصولاتی که در این سفر برده بودیم قرارداد امضا شد و پیش‌پرداخت ارائه کردند.

وی در واکنش به انتشار عکسی که از این سفر جنجال‌برانگیز شد، گفت: یک عده به دنبال حاشیه‌اند و همه موارد را کنار گذاشته‌اند و به  حاشیه پرداخته‌اند.

وی اضافه کرد: شرکت‌های ایرانی زیادی محصولات خود را عرضه کردند که برخی از قبل هم با طرف روسی ارتباط داشتند. به طور کلی طی دو روز در این سفر، تفاهم‌نامه‌هایی منعقد شد و قراردادهایی برای ارسال محصولات ایرانی به بازار روسیه به امضا رسید.

وزیر ارتباطات افزود: این قراردادها هم در حوزه محصولات سخت‌افزاری از جمله مودم، سوئیچ و تجهیزات شبکه بود که به روسیه عرضه شود و هم در حوزه نرم‌افزار محصولات و توانمندی‌های خوبی داشتیم که عرضه شد و مورد استقبال قرار گرفت که البته این اول راه است.

زارع‌پور افزود: قصد داریم با تمام کشورهای همسایه این روابط را ادامه دهیم که سیاست دولت هم توسعه روابط با کشورهای همسایه است و بعد هم با همه کشورهایی که تمایل به همکاری داشته باشند ارتباط را ادامه خواهیم داد.

وی ادامه داد: محصولات ایرانی آنقدر با کیفیت است که در شبکه ایران کار می‌کند و این قابلیت را دارد که در شبکه دیگر هم استفاده شود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: وزیر ارتباطات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۹۰۸۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار زرد هواشناسی خوزستان درخصوص سامانه بارشی جدید

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، محمد سبزه زاری، مدیر کل هواشناسی خوزستان گفت: بررسی نقشه‌های پیش یابی هواشناسی، از اوایل روز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ سامانه بارشی در استان فعال می‌شود و تا روز سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ادامه دارد.

وی مخاطره‌های این سامانه بارشی را رگبار باران، رعدوبرق، وزش باد‌های متوسط تا نسبتاشدید و تندباد‌های لحظه‌ای و احتمال ریزش تگرگ عنوان کرد و افزود: اغلب مناطق استان به ویژه مناطق جنوبی و مرتفع شمالی و شرقی تحت تاثیر این سامانه قرار خواهند گرفت.

سبزه زاری با بیان اینکه روز سه شنبه نیمه شرقی استان به ویژه ارتفاعات تحت تاثیر این سامانه قرار می‌گیرند، ادامه داد: احتمال لغزندگی جاده ها، احتمال آبگرفتگی محدود معابر، احتمال جاری شدن روان آب، احتمال خسارت به سازه‌های موقت از جمله؛ بنرها، داربست‌ها و تابلو‌های تبلیغاتی و احتمال شکستن درختان کهنسال، احتمال تاخیر در پرواز و احتمال خسارت به محصولات و ماشین آلات کشاورزی وجود دارد.

مدیر کل هواشناسی خوزستان بر خودداری از عدم توقف در بستر و حاشیه رودخانه ها، احتیاط هنگام عبور از حاشیه رودخانه‌ها و مسیلها، احتیاط در فعالیت‌های کوهنوردی، جابجایی عشایر تاکید کرد.

وی گفت: دستگاه‌های اجرایی و امدادی باید آمادگی لازم داشته باشند و پاکسازی دهانه پلها، لایروبی کانال‌ها و آبرو‌ها انجام و از پارک خودرو‌ها در کنار درختان فرسوده و ساختمان‌های نیمه کاره شود، همچنین محصولات کشاورزی به انبار‌های استاندارد انتقال داده شوند.

دیگر خبرها

  • قرارداد سث رالینز با WWE تمدید شد
  • هشدار زرد هواشناسی خوزستان درخصوص سامانه بارشی جدید
  • با اختراع جدید سونی هرکجا که هستید خنک می‌شوید!
  • دستاورد مجموعه‌های دانش‌بنیان‌ ایرانی قابل تقدیر است
  • آمریکا در حال کار بر روی یک توافق امنیتی بلندمدت با اوکراین است
  • با اختراع جید سونی هرکجا که هستید خنک می‌شوید!
  • دستاورد سفر بذرپاش به امارات متحده عربی چه بود؟ 
  • اعتراف کی‌یف به دستاورد‌های نظامی روسیه
  • دستاورد جدیدی که سرعت اینترنت را 20 برابر می‌کند!
  • ویسی: فدراسیون و سازمان لیگ عرضه ندارند شورای امنیت وسط بیاید