Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایران آنلاین، «سیدعمار حکیم» رهبر جریان حکمت ملی عراق، در دیدار «محمد شیاع السودانی»، نامزد نخست‌وزیری آینده عراق، ضمن تبریک انتخاب وی برای این مسئولیت از جانب چارچوب هماهنگی نیروهای سیاسی شیعه برای وی آرزوی موفقیت در انجام ماموریت آتی کرد.

 در این دیدار که در دفتر رهبر جریان حکمت ملی عراق در بغداد انجام شد، حکیم ضمن تاکید دوباره بر عدم مشارکت این تشکل سیاسی در دولت آینده، خواهان تشکیل دولت ملی و توانمند برای عملی کردن مطالبات دارای فوریت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین بر ضرورت تعیین اولویت‌ها در برنامه‌ای مختصر و مفید و استفاده از نیروهای شایسته و پاکدست به دور از سهمیه‌بندی تاکید کرد.

حیکم همچنین خواستار حضور میدانی و ارتباط دائم با مردم و توجه به وضعیت استان‌ها و متنوع کردن منابع درآمد کشور و ادامه اقتدار امنیتی و حفظ دستاوردهای کنونی و رعایت تعادل در روابط داخلی و خارجی شد و تأکید کرد که مصلحت عراق را در اجرای سیاست درهای باز به روی همگان با لحاظ کردن منافع ملی و حاکمیت ارضی است.

/انتهای پیام
 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۹۰۹۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماکرون: اروپا در معرض نابودی قرار دارد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فرانس ۲۴، «امانوئل ماکرون» رئیس جمهور فرانسه در سخنرانی امروز خود در دانشگاه سوربن تاکید کرد که اروپا در معرض نابودی و فروپاشی قرار دارد.

وی افزود: با توجه به متغیرهای ژئواستراتژیک و تغییر قواعد بازی کشورهای جهان، اروپا با خطر افول و نابودی رو به رو است. ما خواهان تدوین راهبرد جدید برای اروپای قدرتمند بر اساس استقلال در حوزه‌های مختلف از جمله دفاع مشترک، دیپلماتیک، انرژی و علوم هستیم.

ماکرون اضافه کرد: قواعد بازی به دلیل حضور قدرت‌هایی مثل ایران و روسیه تغییر کرده است.

وی در خصوص لزوم استقلال یافتن از آمریکا تاکید کرد: ما خواهان یک اروپای قدرتمند هستیم که بتواند امنیت خود را تضمین کرده و استقلال راهبردی خود را باز پس گیرد. هر تصمیمی که وجود دارد باید در شرایط کنونی و نه یک دهه آینده اتخاذ شود. ما شاهد تضعیف اقتصاد کشورهای اروپایی در مقایسه با چین و آمریکا هستیم.

کد خبر 6088619

دیگر خبرها

  • جریان حکمت عراق ۲هزار نسخه کتاب به کتابخانه‌های عمومی اهدا کرد
  • توضیح دبیرکل اتاق بازرگانی ایران و عراق درباره بازار دلار
  • مقام ارشد حماس: اگر کشور فلسطین تشکیل شود سلاح‌ها را زمین می‌گذاریم
  • مقام ارشد حماس : اگر کشور فلسطین تشکیل شود سلاح‌ها را زمین می‌گذاریم و به یک حزب سیاسی تبدیل خواهیم شد
  • حمله به رفح به یک درگیری سیاسی در اسرائیل تبدیل شده است
  • طرح حماس برای تشکیل دولت اضطراری بر اساس قاعده توقف جنگ
  • شرط حماس برای خلع سلاح : تشکیل کشور فلسطین در مرزهای 67 و پایان اشغال
  • ماکرون: اروپا در معرض نابودی قرار دارد
  • تشکیل یک استان جدید در کمیسیون سیاسی دولت تصویب شد
  • تصویب تشکیل استان تهرانِ شرقی در کمیسیون سیاسی دولت