Web Analytics Made Easy - Statcounter

ترکیب هیئت رئیسه فدراسیون نجات غریق و غواصی در مجمع عمومی و سالیانه این فدراسیون مشخص شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  مجمع عمومی و سالیانه فدراسیون نجات غریق و غواصی امروز (۴ مرداد) به ریاست سید محمد پولادگر معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و با حضور مهدی حیدری رئیس فدراسیون و سید عبدی افتخاری به عنوان نماینده کمیته ملی المپیک برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



آرش فرهادیان سرپرست دفتر امور مشترک فدراسیون ها، شادی قیاسی نایب رئیس بانوان و مرتضی محسنی نایب رئیس فدراسیون، محمد رواسی زاده دبیر کل فدراسیون و دبیر مجمع و همچنین حراست فدراسیون‌های ورزشی از دیگر افراد حاضر در مجمع بودند.

در آغاز این مجمع مهدی حیدری ضمن قدردانی از وزارت ورزش و حمایت‌های سید حمید سجادی وزیر ورزش و سید محمد پولادگر معاون وی، از تامین اعتبار لازم برای پرداخت حقوق سال گذشته منجیان به عنوان نتیجه این حمایت‌ها یاد کرد.

وی همچنین اشاره ای به طرح فدراسیون برای تجهیز و ایمن سازی اماکن ورزشی داشت که با حمایت وزارت ورزش ‌و در پی دستور ریاست جمهوری، بودجه ویژه ای برای آن تخصیص پیدا کرد.

رئیس فدراسیون نجات غریق و غواصی در ادامه؛ گزارش عملکرد و فعالیت‌های سال ۱۴۰۰ این فدراسیون شامل دوره‌های آموزشی (بخش‌ها و سطوح مختلف)، مجامع انتخاباتی و عمومی هیئت‌های استانی، مسابقات قهرمانی کشور، حضور در مجمع فدراسیون جهانی غواصی و تسویه حساب با این فدراسیون، اردوی تیم ملی برای شرکت در مسابقات قهرمانی جهان در هر دو بخش آقایان و بانوان را به عنوان اولین دستورالعمل مجمع ارائه کرد.

پس از گزارش نماینده حسابرس مستقل فدراسیون، یامحمدی سرپرست خزانه داری فدراسیون گزارش مربوط به امور مالی، دارایی و صورت حساب دوره عملکرد سالیانه فدراسیون (۱۴۰۰) را ارائه کرد.

در غیاب بازرس قانونی فدراسیون که به دلیل ابتلا به کرونا شرایط حضور در مجمع را نداشت؛ محمد رواسی زاده، دبیر مجمع گزارش مربوط به وی و حوزه فعالیتش را به عنوان سومین دستورالعمل مجمع تشریح کرد.

ارائه و بررسی برنامه عملیاتی و تقویم ۱۴۰۱ فدراسیون بر اساس گزارشی که پیش از این فدراسیون در اختیار هیئت‌های استانی قرار داده بود، دیگر دستورالعمل مجمع بود.

در ادامه با رای اعضای مجمع، تمام گزارش‌های ارائه شده به تصویب رسید.

رای گیری برای انتخاب اعضای هیئت رئیسه شامل نایب رئیس بانوان، خزانه دار، کارشناس خبره مردان و‌ نماینده هیئت‌های استانی انجام شد.

بر اساس رای گیری انجام شده از میان کاندیدا‌ها ترکیب هیئت رئیسه به این شرح معرفی شد:

نایب رئیس بانوان: خانم شادی قیاسی (۴۲ رای)
خزانه دار: سونیا یامحمدی (۴۱ رای)
کارشناس خبره آقایان: سیروس احمدی (۴۱ رای)
نماینده هیئت‌های استانی: نقی کریمیان (۳۴ رای)

منبع: دانا

کلیدواژه: فدراسیون نجات غریق هیئت های استانی نایب رئیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۹۰۹۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روسای کمیسیون‌های داخلی فدراسیون تنیس مشخص شدند

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس، در کمیسیون داوران، سامان حسنی به عنوان رییس این کمیسیون و برای یک سال انتخاب شد. همچنین وی با رای اعضای این کمیسیون به عنوان نماینده داوران عضو مجمع فدراسیون تنیس به مدت دو سال انتخاب شد. ندا کاظمی نیز به عنوان نماینده داوران عضو مجمع فدراسیون تنیس به مدت دو سال انتخاب شد.

در کمیسیون مربیان، سیدامیر برقعی به عنوان رئیس این کمیسیون به مدت یک سال انتخاب شد، همچنین وی به عنوان نماینده مربیان عضو مجمع فدراسیون تنیس انتخاب و معرفی شد. فرشید زیدی به عنوان نماینده مربیان، پونه طوافی و مونا نوریان به عنوان نماینده مربیان زن عضو مجمع فدراسیون تنیس انتخاب با رای اعضا انتخاب شدند.

در کمیسیون ورزشکاران، حمیدرضا نداف به عنوان رئیس این کمیسیون به مدت یک سال انتخاب شد. در این کمیسیون با رای اعضا، وی به عنوان نماینده ورزشکاران عضو مجمع فدراسیون تنیس به مدت دو سال انتخاب شد.

همچنین فرساد شاهی و حسام یزدی نماینده مربیان مرد، آیلین صدیق‌زاده، مشکات الزهرا صفی و الهه ربیعی به عنوان نماینده ورزشکاران زن عضو مجمع فدراسیون تنیس به مدت دو سال انتخاب شدند.

کد خبر 6092102

دیگر خبرها

  • اضافه شدن ۳ نامزد به لیست شورای ائتلاف برای انتخابات مجلس در ۲۴ ساعت آینده
  • مجمع عمومی سالانه «فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی» برگزار شد
  • انتخاب رییس هیات قایقرانی خوزستان
  • جوان مازندرانی عضو هیأت رئیسه فدراسیون وزنه‌برداری شد
  • واکنش فدراسیون فوتبال به تغییر نام استقلال!
  • واکنش فدراسیون فوتبال به تغییر نام استقلال، VAR و جانشین حمید مطهری
  • توضیحات اصولی درباره انتخاب سرمربیان، VAR و جانشین مطهری
  • رئیس اینجاست: در شهر مدعی اول میزبانی بزرگ
  • روسای کمیسیون‌های داخلی فدراسیون تنیس مشخص شدند
  • جلالی: ۳ گزینه سرمربیگری را برای هر رده ملی در نظر داریم