Web Analytics Made Easy - Statcounter

شما با کریم باقری بازی نکردید و نمی دانید داخل زمین چه فوتبالیست بزرگی بود. حالا یک عده به او انگ " مبصر" می زنند درحالی که تجربه کریم یا توانایی فنی او را نمی توان نادیده گرفت.

به گزارش مشرق، دراگان اسکوچیچ در یک برنامه تلویزیونی اعلام کرد علاقمند است دوباره با کریم باقری در تیم ملی همکاری کند. پس از این مصاحبه سرمربی تیم ملی، برخی پیشکسوتان، کارشناسان و رسانه ها انتقاد کردند که اسکوچیچ به خاطر ضعف خودش دنبال مبصر برای تیمش می گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خداداد عزیزی ضمن انتقاد از این صحبت ها می گوید:" این کلمه " مبصر" توهین به کامل ترین فوتبالیست تاریخ ایران از نظر من است. شما با کریم باقری بازی نکردید و نمی دانید داخل زمین چه فوتبالیست بزرگی بود. حالا یک عده به او انگ " مبصر" می زنند درحالی که تجربه کریم یا توانایی فنی او را نمی توان نادیده گرفت. متأسفانه مشابه همین رفتار هم با حمید استیلی می شود. اگر این دو از فوتبال پول نگیرند چه کسانی باید بگیرند؟ به نظر من مطرح کردن این بحث ها اصلا قشنگ نیست."

برخی کارشناسان هم نگران درگیری های این دو دسته از ملی پوشان در اردوی بعدی تیم ملی هستند. خداداد عزیزی اما در این خصوص نظر جالبی دارد و می گوید:

من یاغی بودم اما خواستار اخراج یا ابقای یک سرمربی تیم ملی نشدم. وقتی دیدم بلاژوویچ قبل از بازی های مقدماتی جام جهانی ۲۰۰۲ آن رفتار را با من می کند خیلی راحت با او دست دادم و خداحافظی کردم. مصاحبه هم کردم و گفتم که او سیاهباز است اما هرگز نگفتم از لحاظ فنی قبولش ندارم یا اینکه باید برود تا مربی مورد علاقه من سرمربی تیم ملی شود.

هیچ وقت گزینه به فدراسیون برای تیم ملی معرفی نکردم و این رفتارهای امروزی برخی ملی پوشان را درک نمی کنم! به نظر من در اردوی تیم ملی هیچ اتفاقی نمی افتد. این فوتبالیست ها اهل کتک کاری نیستند و نسل ما دعوایی بود! از شوخی گذشته در تورنمنتی مثل جام جهانی خود بازیکن حواسش جمع جمع است که دست از پا خطا نکند. این بچه ها برای آینده حرفه ای خود هم که شده در جام جهانی حاشیه درست نخواهند کرد. مطمئن باشید!

خداداد عزیزی ضمن انتقاد از رسانه‌ها در رابطه با مطرح شدن اسم کارلوس کی‌روش به عنوان جانشین احتمالی دراگان اسکوچیچ گفت: کارلوس کی‌روش از نظر من الان یک مهره سوخته است. هرچند با مصر نایب قهرمان آفریقا شد اما نتوانست این تیم را با محمد صلاح و بازیکنان بزرگش به جام جهانی برساند. در تیم ملی کلمبیا هم ناموفق بود. او ۸ سال در ایران فرصت داشت و ۲ جام جهانی را تجربه کرد. او نتوانست تیم ما را به مرحله دوم ببرد یا اینکه در دو دوره حضورش روی نیمکت ایران در جام ملت‌های آسیا تیم ما را به فینال برساند. ۸ سال زمان کمی برای یک مربی نیست و ما به اندازه کافی به او فرصت دادیم.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: اگر بنا بر کنار گذاشتن اسکوچیچ بود که به شخصه با آن مخالف بوده و هستم، بهترین گزینه علی دایی می‌توانست باشد. علی دایی آدم باهوشی است و این مسئولیت سنگین را در این شرایط سخت نپذیرفت. گفتم که این نظر من بود و باید خودش تصمیم می‌گرفت. البته هیئت رئیسه در نهایت حکم به ابقای دراگان اسکوچیچ داد که به نظر من تصمیم درستی بود.

منبع: روزنامه خبر ورزشی

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو تحولات اوکراین قیمت خداداد عزیزی کریم باقری دراگان اسکوچیچ تیم ملی فوتبال ایران جام جهانی ۲۰۲۲ قطر خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت سرمربی تیم ملی کریم باقری جام جهانی نظر من

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۹۱۰۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال ۲۰ هزار میلیارد ریالی مازندرانی ها از طرح کالابرگ و فجرانه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران در آیین گرامیداشت هفته کار و کارگر در شهرستان نور با بیان اینکه تاکنون ۸۰ درصد مردم مازندران از کالابرگ خود استفاده کردند، گفت: استقبال ۲۰ هزار میلیارد ریالی مازندرانی ها از طرح کالابرگ الکترونیک و طرح فجرانه، نشاندهنده عملکرد مطلوب دولت در این بخش است.

علی باقری با بیان اینکه۱۲ هزار و ۶۰۰ مجوز مشاغل خانگی از ابتدای فعالیت دولت سیزدهم تاکنون در این استان صادر شده است، افزود: یکهزار و ۵۴۰ میلیارد ریال تسهیلات در این بخش به متقاضیان واجد شرایط پرداخت شده است.

او لازمه تحقق جهش تولید با مشارکت مردم را توجه بیش از پیش به تعاونی‌ها دانست و ادامه داد:‌ توسعه اقتصاد روستاها و شهرها با محوریت تعاونی ها زودتر محقق می شود

علی باقری گفت: حمایت از تعاونی ها اولویت اصلی دولت است و تسهیلات و خطوط اعتباری به سمت تعاونی ها سوق داده می شود 

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران از مردم خواست با جمع کردن سرمایه های خرد و تشکیل تعاونی برای خود و جامعه شغل ایجاد کنند. 

او با بیان اینکه در هفته کار و کارگر بیش از ۳۰۰ ویژه برنامه پیش بینی شده است، گفت: ۱۱۰ هزار کارگاه‌ بزرگ و کوچک در ا استان وجود دارد که بازرسان اداره کار در چند ماه گذشته از ۶ هزار و ۲۰۰ کارگاه‌ها بازرسی کردند.

باقری گفت: میزان تعهد اشتغال پارسال مازندران ۴۹ هزار و ۹۰۰ شغل بود که ۱۲۴ درصد آن محقق شده است.

دیگر خبرها

  • به بهانه الکلاسیکوی ایران؛ بریس نیکبخت و ضربه سر کریم باقری مقابل سپاهان / فیلم
  • چرا حسن باقری نمی‌خواست فرمانده عراقی کشته شود؟
  • یک آمریکایی گزینه هدایت کره جنوبی شد
  • استقبال ۲۰ هزار میلیارد ریالی مازندرانی ها از طرح کالابرگ و فجرانه
  • پرواز شهرکرد به عسلویه برقرار شد
  • تماس‌های غیررسمی پرسپولیس با سرمربی تیم‌ملی
  • نمایندگان پارلمان عراق خواستار اخراج سفیر آمریکا شدند
  • شکست جادوگر بریتانیایی پس از توهین به وفایی
  • یاغی سابق: استقلال این مدلی صدر را از دست می دهد | بازیکنان ذخیره پرسپولیس دلسرد شده اند
  • برای صعود به جام جهانی تمام تلاش خود را می کنیم