Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، مراسم قرعه‌کشی فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران به انجام رسید و بدین ترتیب سرخابی‌های پایتخت باید در هفته دوازدهم به مصاف یکدیگر بروند.

استقلال قرار است میزبان بازی هفته دوازدهم باشد و جدال هفته بیست و هفتم به میزبانی پرسپولیس به انجام خواهد رسید.

این ۲ تیم در تاریخ لیگ برتر تا به حال در این هفته مقابل یکدیگر قرار نگرفته بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش از این هفته‌های نهم، ششم و هشتم رکورددار میزبانی از این دیدار حساس بودند. شهرآورد پایتخت در این سه هفته خاص، چهار بار برگزار شده است.

بیشتر بخوانید:

حلالی: پرسپولیس وضعیت چندان بدی ندارد

سپس نوبت به هفته یازدهم می‌رسد. سه مرتبه نیز این هفته میزبان دربی بزرگ تهران بوده و هفته‌های هفتم و دهم با ۲ بار برگزاری در جایگاه بعدی قرار گرفته‌اند.

حالا هفته دوازدهم در کنار هفته‌های پانزدهم و چهارم قرار می‌گیرد. در این ۲ هفته هم فقط یک بار شهرآورد به انجام رسیده است. در لیگ نوزدهم این ۲ تیم در هفته چهارم رو در روی یکدیگر قرار گرفتند که زودترین تقابل‌شان در لیگ بود. جایی که پرسپولیس با هدایت گابریل کالدرون به برتری یک بر صفر دست یافت و تیم آندره‌آ استراماچونی را با شکست مواجه کرد. مهدی عبدی به کمک سیدحسین حسینی زننده تک گل آن مسابقه بود.

در لیگ چهاردهم نیز این ۲ تیم در هفته پانزدهم، یعنی هفته پایانی نیم‌فصل اول به مصاف هم رفتند که دیرترین مصاف‌شان بود. در آن مسابقه پرسپولیس با سرمربیگری حمید درخشان موفق شد استقلال را با نتیجه ۲ بر یک از پیش رو بردارد. مسابقه‌ای که آبی‌ها به واسطه فوت غلامحسین مظلومی با لباس مشکی به زمین آمدند. سجاد شهباززاده برای استقلال گلزنی کرد اما این گل توسط محمد نوری و امید عالیشاه پاسخ داده شد.

حالا باید دید جدال هفته دوازدهم با چه نتیجه‌ای به اتمام می‌رسد.

در ادامه به تفکیک رویارویی این ۲ تیم را در هفته‌های مختلف مشاهده می‌کنید:

لیگ اول: هفته نهم

لیگ دوم: هفته یازدهم

لیگ سوم: هفته هفتم

لیگ چهارم: هفته ششم

لیگ پنجم: هفته دهم

لیگ ششم: هفته هشتم

لیگ هفتم: هفته نهم

لیگ هشتم: هفته نهم

لیگ نهم: هفته نهم

لیگ دهم: هفته یازدهم

لیگ یازدهم: هفته هفتم

لیگ دوازدهم: هفته ششم

لیگ سیزدهم: هفته هشتم

لیگ چهاردهم: هفته پانزدهم

لیگ پانزدهم: هفته یازدهم

لیگ شانزدهم: هفته ششم

لیگ هفدهم: هفته دهم

لیگ هجدهم: هفته ششم

لیگ نوزدهم: هفته چهارم

لیگ بیستم: هفته هشتم

لیگ بیست و یکم: هفته هشتم

لیگ بیست و دوم: دوازدهم

انتهای پیام/

کد خبر: 1148855 برچسب‌ها پرسپولیس تهران استقلال

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: پرسپولیس تهران استقلال هفته هشتم لیگ هفته دوازدهم هفته نهم لیگ هفته ششم لیگ هفته یازدهم دهم لیگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۹۱۲۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام ترکیب سپاهان با یک تغییر عجیب

به گزارش ورزش‌سه، بر این اساس نفرات زیر از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه فولاد آرنا و در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی به مصاف استقلال آبی پوش ملاسانی می‌روند که هدایت آن بر عهده سیاوش اکبرپور است:

پیام نیازمند- میلاد زکی‌پور، هادی محمدی، سیاوش یزدانی، رامین رضاییان، محمد کریمی، برایان دابو، امید نورافکن، علی اصغر اعرابی، رضا شکاری و کاوه رضایی.

همانطور که مشخص است پیام نیازمند پس از چند مسابقه غیبت به دلیل مصدومیت بار دیگر در ترکیب اصلی سپاهان دیده می‌شود و جایگزین نیما میرزازاد شده است.

نکته قابل توجه دیگر در ترکیب سپاهان مقابل استقلال ملاثانی غیبت شهریار مغانلو آقای گل رقابت‌های لیگ برتر در ترکیب اصلی و حضورش روی نیمکت است و این تصمیم در حالی از سوی مورایس اتخاذ شده که رضا اسدی، محمد جواد حسین نژاد و فرشاد احمدزاده نیز به دلیل آسیب دیدگی امکان حضور در مصاف جام حذفی را پیدا نکرده‌اند. 

در سایر پست‌ها و مناطق زمین شاهد تغییر آنچنانی و غیر منتظره‌ای در ترکیب سپاهان نیستیم و حالا باید دید طلایی پوشان اصفهانی که در لیگ برتر به دو پیروزی پیاپی دست یافته‌اند آیا می‌توانند از مصاف یک هشتم نهایی جام حذفی برابر تیم دست اولی استقلال ملاثانی با پیروزی از زمین خارج شوند یا خیر.

دیگر خبرها

  • شایعه جدید برای آخرین بازی استقلال و پرسپولیس
  • پرسپولیسی‌ها به شیری در این بازی نگاه ویژه دارند
  • چالش سازمان لیگ در هفته آخر لیگ/ استقلال و پیکان بدون تماشاگر در ورزشگاه پاس قوامین
  • فرازبام به دنبال بقا/ دربی اصفهان در نقش‌جهان
  • تساوی بزرگان در دربی ایتالیا/ زور یووه و میلان به هم نرسید
  • محمودزاده: پرونده چای دبش لاپوشانی شد، در پرونده کاظم صدیقی هم کوتاهی شد /چرا تا قبل از عذرخواهی صدیقی ورودی به پرونده زمین خواری در ازگل نشد؟
  • جنگ زودهنگام بر سر صندلی «شماره یک» مجلس دوازدهم؛ همه در مقابل یک نفر؛ قالیباف!
  • بازی پرسپولیس - سپاهان جنگ واقعی است/ نکونام کار بزرگی کرده است
  • جنگ زودهنگام بر سر صندلی «شماره یک» مجلس دوازدهم /همه در مقابل یک نفر؛ قالیباف!
  • اعلام ترکیب سپاهان با یک تغییر عجیب