Web Analytics Made Easy - Statcounter

دادستان عمومی و انقلاب قزوین با همراهی دادستان محمدیه با حضور در محل استقرار دوربین‌های اخذ عوارض آزادراه قزوین- کرج، از خاموش بودن این دوربین‌ها اطمینان حاصل کرد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، حسین رجبی دادستان عمومی و انقلاب قزوین گفت: شورای تامین استان در سال ۱۳۹۹ مصوبه‌ای در مورد انتقال و جابجایی دوربین‌های اخذ عوارضی آزادراه قزوین- کرج تصویب کرد، که متاسفانه هیچ اقدامی برای اجرای آن صورت نگرفته بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در مکاتبه مدیرکل امنیتی استانداری قزوین با دادستان مرکز استان مشکلات ناشی از دریافت عوارض روزانه از شهروندان بخش محمدیه و شهرک مهرگان که مجبورند برای تردد در مسیر قزوین از اتوبان عبور کنند، مطرح شد که به دلیل اهمیت موضوع بلافاصله نسبت به اجرای مصوبه برای انتقال دوربین‌های اخذ عوارض دستورات لازم به دستگاه‌های متولی صادر شد.

این مقام قضایی استان در ادامه بیان داشت: پس از صدور دستور اجرایی شدن مصوبه جابجایی دوربین‌ها به محل استقرار جدید، مسئولان مربوطه اعلام کردند؛ به علت هزینه‌های بالا در حال حاضر امکان جابجایی در زمان تعیین شده نیست؛ لذا دستگاه قضایی نیز در راستای احقاق حقوق مردم دستور خاموش شدن و قطع برق تمامی دوربین‌های نصب شده در محل را صادر کرد، که خوشبختانه در چند روز گذشته دوربین‌ها از ثبت عوارض خارج شده‌اند.

دادستان مرکز استان همچنین اعلام کرد: امروز در این بازدید سرزده اطمینان حاصل شد، که با قطع برق دوربین‌ها در این مسیر از مردم شهر محمدیه، ناحیه شهری مهرگان با حدود ۱۶۰ هزار نفر جمعیت، در تردد از این محدوده هیچ عوارضی دریافت نمی‌شود و به مردم اعلام می‌کنیم نگران نباشند و با این اقدام مشکل قریب به ۱۰ ساله شهروندان این مناطق مرتفع شد.

رجبی در خصوص بخشودگی جرائم گفت: پرداخت نشدن عوارض تمامی خودرو‌هایی که پلاک‌های قزوین را دارند از عوارض آزادراه قزوین- کرج در مکاتبه‌ای که با پلیس راهور صورت گرفت، معاف شده و بخشودگی شامل آن‌ها خواهد شد.

دادستان عمومی و انقلاب قزوین در پایان خاطرنشان کرد: طرح بخشودگی عوارضی شامل تمامی خودرو‌های پلاک قزوین است، که از سال ۹۹ تاکنون اقدام به پرداخت عوارضی در محور قزوین به کرج کرده‌اند.

مصطفی کرمی راد، دادستان محمدیه نیز در حاشیه این بازدید اظهار کرد: در بازدیدی که امروز به همراه دادستان قزوین از دوربین‌های عوارضی صورت گرفت، مطمئن شدیم که همه دوربین‌های عوارضی در این محدوده قطع است و هیچگونه عوارضی برای خودرو‌های در حال تردد از این مسیر اعمال نخواهد شد.

وی بیان کرد: پیگیری جابجایی دوربین‌های عوارضی به محل استقرار جدید و خارج از محدوده بخش محمدیه توسط دستگاه‌های متولی، اقدام بعدی دستگاه قضایی خواهد بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: حسین رجبی عوارض آزاد راهی آزادراه قزوین کرج دادستان دوربین های اخذ عوارض آزادراه قزوین دوربین ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۹۱۴۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آسفالت ریزی ۵ کیلومتر از آزادراه زنجان قزوین به اتمام رسید

تین نیوز

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان ابهر از اتمام آسفالت ریزی ۵ کیلومتر از آزادراه زنجان قزوین در دو لاین شمالی و جنوبی خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان، علی اصغر عطوفی، رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان ابهر گفت: ۵ کیلومتر از آزادراه زنجان قزوین به صورت تمام عرض در هر دو لاین شمالی و جنوبی با ۴۹ هزار تن آسفالت دانه باز از کیلومتر ۸۵ تا ۹۰ به دلیل خرابی بیش از حد انجام شد.

عطوفی افزود: از کیلومتر ۹۱ تا ۹۸ در روزهای آینده نسبت به روکش و اصلاح رویه آسفالتی اقدام خواهد شد، در سال گذشته ۳ کیلومتر از انتهای حوزه استحفاظی شهرستان ابهر در لاین های شمالی و جنوبی لکه گیری اساسی صورت گرفته است.

وی تصریح کرد: ۲.۵ کیلومتر از محور ترانزیت ابهر تاکستان نیز در لاین های شمالی و جنوبی اصلاح روکش با ۹ هزار تن آسفالت انجام شده که در صورت تخصیص بودجه و قیر امسال نیز در خصوص روکش آسفالت کمربندی ابهر خرمدره اقدام خواهد شد.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان ابهر گفت: در سال ۱۴۰۲ نسبت به روکش محور روستایی ابهر دولت آباد اقدام شده که مابقی در حدود ۷ کیلومتر در برنامه کاری امسال قرار است روکش شود و در سال ۱۴۰۲ نسبت به لکه گیری جزئی محورهای آزادراه، جاده های اصلی، فرعی و روستایی به مقدار ۸۵۰ تن با آسفالت گرم اقدام شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • لزوم جلوگیری از احداث ابنیه در مجاورت جاده‌های گیلان
  • ‌ ۵ کیلومتر از آزادراه زنجان_ قزوین‌ آسفالت شد
  • سفر به روستای گردشگری توآباد از لنز دوربین شهروند خبرنگار
  • انتقاد امام جمعه تبریز از عوارضی آزادراه سهند - تبریز
  • انتقاد امام جمعه تبریز از عوارضی آزادراه سهند-تبریز
  • تمدید تخفیف ۵۰ درصدی عوارض آزادراه تبریز- سهند برای ساکنان شهر جدید سهند 
  • ساخت یک کیلومتر راه اصلی به ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد
  • ترافیک سنگین در محورهای کرج - چالوس
  • مهار آتش‌سوزی انبار در شهر ری/ از سرایت آتش جلوگیری شد
  • آسفالت ریزی ۵ کیلومتر از آزادراه زنجان قزوین به اتمام رسید