Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون هنری وزارت ارشاد گفت: تلاش می‌شود از طریق هم‌افزایی با مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی، هنرمندان رشته‌های مختلف هنری و حوزه‌های نمایشی را به پلتفرم ها و سکوهای انتشار محتوای دیجیتال پیوند دهیم تا بتوانیم هنر و فضای دیجیتال را هر چه بیشتر به هم پیوند دهیم.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط‌عمومی مرکز توسعه فرهنگ و هنر، محمود سالاری معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، در حاشیه‌ی آیین اختتامیه جشنواره فرهنگی هنری یاریگران زندگی گفت: در وزارت ارشاد، مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی، متولیِ بخش دیجیتال است و امیدواریم با همکاری معاونت هنری و این مرکز در جهت حمایت از هنرمندان عرصه‌های مختلف به بهتر دیده شدن هنر آنان کمک کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او درباره دومین دوره جشنواره «یاریگران زندگی» اظهار کرد: تمام تلاش وزارت ارشاد و دوستان در ستاد مبارزه با مواد مخدر و بخش‌های مختلفی که در حوزه کاهش آسیب‌های اجتماعی کار می‌کنند، این است که بتوانیم به وسیله هنر و با کمک هنرمندان و برگزاری جشنواره‌های این‌چنین به کاهش آسیب‌های اجتماعی، به‌خصوص در حوزه مواد مخدر کمک کنیم.
سالاری بیان کرد: امیدوارم برای سال آینده بتوانیم با گسترده کردن چتر این جشنواره در کل کشور و پای کار آوردن رسانه‌های متعدد، هنرمندان بیشتری را با این موضوع درگیر کنیم. چراکه یکی از معضلاتِ جدی جامعه‌ی ما و نگرانی خانواده‌هاست.
او نسبت‌به برگزاری این رویداد در سالِ آتی ابرازِ امیدواری کرد و گفت: امیدوارم برای سال آتی بتوانیم محورهای دیگری را مانند آسیب‌های خانواده آسیب‌های روحی روانی خانواده‌های درگیر با مواد مخدر را به این جشنواره اضافه کنیم و موضوعات جدیدی را در قالب‌های هنری به این جشنواره اضافه کنیم.
معاون وزیر ارشاد در اختتامیه دومین جشنواره فرهنگی هنری «یاریگران زندگی»، با تاکید بر این‌که همه‌ی کارها و فعالیت‌های ما باید در حوزه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی شکل بگیرد، بیان کرد: امیدوارم همه با هم در هم‌افزایی و همدلی این فعالیت را آن‌چنان ادامه دهیم که تولید محتوای هنری در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی همه‌گیر شده و در جای‌جای کشور، جوانان و نوجوانان نسبت به آسیب‌های اجتماعی آگاه شوند و اگر در این حوزه‌ها فعالیت می‌کنند، بایستی شرایطی ایجاد کنیم که روی همین سِن از آن‌ها تقدیر شده و حمایت شوند.

سالاری خطاب به مدیران ستاد مبارزه با مواد مخدر صراحتاً اعلام کرد: معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی آمادگی کاملِ آموزش هنر در تمام رشته‌ها را برای هر تعداد از نفرات که درگیر مواد مخدر شده‌اند، در سراسر کشور دارد.
او گفت: در حال حاضر در 21 استان کشور آموزش رایگان هنر برای همه اقشار وجود دارد و هر زمان ستاد مبارزه با مواد مخدر صلاح بداند در هر نقطه از کشور برای آموزش آسیب‌دیدگان مواد مخدر اقدام خواهیم کرد.


معاون وزیر ارشاد فعالیت در حوزه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی ناشی از مصرف مواد مخدر را باقیات‌الصالحات و امر به معروف و نهی از منکر دانست و گفت: اگر باور دینی و ملی داریم و نگران نسل آینده کشور هستیم باید اینجا سپر بیاندازیم.   
دومین جشنواره «یاریگران زندگی» در بخش فرهنگی و هنری با نگاه فرهنگی و پیشگیری از آسیب‌های احتماعی با محورهای مهارت‌های زندگی شامل خودآگاهی، مهارت‌های ارتباطی، مهارت حل مسئله، مهارت تصمیم‌گیری، مهارت مقابله با هیجانات منفی، روش‌های کنترل استرس، مهارت تفکر خلاق و همچنین مهر والدین به فرزندان و عشق به والدین برگزار شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: جشنواره یاریگران زندگی محتوای هنری دیجیتال پیشگیری از آسیب آسیب های اجتماعی یاریگران زندگی مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۹۱۶۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی چهره هنر انقلاب اسلامی در خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، محمد شهباز گهرویی گفت: فرآیند انتخاب چهره سال ۱۴۰۲ هنر انقلاب خوزستان بر اساس شاخص‌هایی، چون خلق اثر با انتشار وسیع یا اکران موفق در سال گذشته، تأثیرگذاری اجتماعی، تلاش ویژه درباره آموزش هنر به هنرمندان جوان انقلابی، تجربه مؤثر در جریان‌سازی فرهنگی هنری همسو با انقلاب اسلامی و واکنش هنرمندانه، تأثیرگذار و سریع به اتفاقات و رویداد‌های روز کشور به انجام می‌شود.

وی افزود: انتخاب اولیه و معرفی کاندیدا‌ها در رشته‌های داستان، شعر، نمایش، موسیقی، عکس، طنز، ادبیات پایداری، خوشنویسی، نقاشی، گرافیک، نگارگری، کاریکاتور، مجسمه‌سازی، تصویرسازی، فیلم داستانی، مستند، انیمیشن و پژوهش انجام خواهد شد.

رئیس حوزه هنری خوزستان اظهار کرد: چهره سال ۱۴۰۲ هنر انقلاب اسلامی با یک نظرخواهی سراسری از هنرمندان، فعالان فرهنگی و رسانه‌ای آغاز و پس از برگزاری این نظرسنجی نام تعدادی از هنرمندان به‌عنوان نامزد‌های اولیه عنوان «چهره سال هنر انقلاب» مشخص و به کمیته انتخاب نامزد‌های نهایی چهره سال هنر انقلاب خوزستان ارائه می‌شود.

رئیس حوزه هنری خوزستان بیان مرد: آیین اختتامیه هفته هنر انقلاب اسلامی و معرفی چهره سال ۱۴۰۲ هنر انقلاب خوزستان روز شنبه ۸ اردیبهشت ماه ساعت ۱۹ در تالار مهتاب اهواز برگزار می‌شود. 

دهمین سال است که حوزه هنری انقلاب اسلامی معرفی «چهره سال هنر انقلاب» را با مشارکت هنرمندان و فعالان عرصه فرهنگ و هنر در دستور کار خود قرار داده است.

سال گذشته «فاطمه طیوب» به‌عنوان چهره هنر انقلاب خوزستان معرفی شد.

دیگر خبرها

  • فارس و بوشهر زیر ذره‌بین دفتر موسیقی رفتند
  • سفر به ۲ کشور منطقه در روزهای آینده / درباره «اقبال لاهوری» فیلم با کیفیت می‌سازیم
  • سفر به ۲ کشور منطقه در روزهای آینده / فیلم با کیفیت درباره «اقبال لاهوری» می‌سازیم
  • جشنواره صنایع دستی از دستاوردهای هنرمندان کشور
  • ساز هنرمندان جنوب کرمان بر سکوهای بین‌المللی کوک می‌شود
  • نهضت پلاتوسازی در دستور کار است/ برگزاری المپیاد هنر
  • انتشار آگهی در سکوهای اینترنتی به شرط ثبت‌نام در سامانه املاک و اسکان
  • راهیابی هنرمندان چهارمحال و بختیاری به جشنواره ملی موسیقی خلیج فارس
  • معرفی چهره هنر انقلاب اسلامی در خوزستان
  • نگهداری مواد مخدر توسط فرزند معاون سابق قوه قضائیه؟ | افشای راز خودروهای مازراتی، پورشه و بنز در جلسه دادگاه | عصبانیت آقازاده از انتشار اعترافات!