Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کل مدیریت بحران سیستان و بلوچستان گفت: هفت روستا در دلگان دچار خاموشی شدند که تا ساعاتی دیگر برق این روستا‌ها وصل خواهد شد.

شهرکی افزود: سه مورد آب بردگی خودرو نیز گزارش شده که خوشبختانه با خسارت جانی همراه نبوده است.
مدیر کل مدیریت بحران استان ادامه داد: بر اثر طغیان رودخانه کاجو هم ارتباط ۳۳ روستا بالادست و پایین دست این رودخانه به مرکز شهرستان قصرقند قطع شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


محور‌های ایرانشهر به مهرستان، محور فنوج به اسپکه، محور قصرقند به نیکشهر، مسیر‌های خاش به سوران، سوران به مهرستان و خاش پسکوه، به علت آب گرفتگی و سیلابی شدن مسیر‌ها به صورت موقت مسدود است.
همچنین محور دلگان-زهکلوت Zehkaloot و محوردلگان به ایرانشهر از بامداد امروز به علت جاری شدن سیل و تخریب بستر راه تا اطلاع بعدی مسدود شده است.
حسنی فرماندار نیکشهر گفت: بارش‌ها بجز آبگرفتگی چند منزل مسکونی، تا کنون خسارتی نداشته است.
همچنین معاون اداره کل شیلات استان گفت: اسکله‌های گردشگری برای ورود گردشگران بسته شده است وبه تمامی صیادان هشدار داده شده که از، حضور درکنارساحل خودداری کنند.
بنابر اعلام مدیریت بحران استانداری هم با توجه به احتمال بسته شدن مسیر‌های ارتباطی در جنوب استان، به شهروندان توصیه شده برای ذخیره سازی اقلام ضروری تا ۷۲ ساعت اقدام کرده و قبل از انجام سفر از طریق سامانه تلفنی، اینترنتی و پیامکی ۱۴۱ از آخرین وضعیت راه‌ها مطلع شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سیلاب سیستان و بلوچستان مدیریت بحران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۹۱۸۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از سراوان تا پیچ شاه عباسی ترافیک ۱۲ کیلومتری داریم/مسدودی محور پونل - خلخال

ایسنا/گیلان مدیرکل راهداری گیلان گفت: در محور رشت - قزوین، حدفاصل سراوان تا پیچ شاه عباسی ترافیک ۱۲ کیلومتری داریم؛ محور پونل - خلخال نیز مسدود است.

غلامعلی نیک فهم امشب، ۱۵ فروردین ماه در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به وضعیت تردد در محورهای استان گیلان، اظهار کرد: با توجه به پایان تعطیلات و بازگشت مسافران شاهد ترافیک در محورهای خروجی استان هستیم.

وی با بیان اینکه در محور رشت - قزوین، حدفاصل سراوان تا پیچ شاه عباسی ترافیک ۱۲ کیلومتری داریم، افزود: در ورودی شهر رودبار نیز شاهد ترافیک سنگین ۱۰ کیلومتری هستیم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان با اشاره به ترفیک روان سایر محورهای استان، گفت: محور پونل - خلخال نیز مسدود است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • رفع تنش آب درجنوب سیستان وبلوچستان به مدت چهارسال
  • روستا‌های بالای ۱۰ خانوار بخش مرکزی گناوه برق‌رسانی می‌شوند
  • کمبود آب این استان بزرگ و کم آب تا ۴ سال آینده رفع می‌شود
  • وعده سخنگوی صنعت آب برای سیستان و بلوچستان/سدها لبریز شدند
  • شبکه آب ۲۸ روستای سیل‌زده جنوب سیستان و بلوچستان متصل شد
  • کمبود آب بلوچستان تا ۴ سال آینده رفع می شود
  • از سراوان تا پیچ شاه عباسی ترافیک ۱۲ کیلومتری داریم/مسدودی محور پونل - خلخال
  • ساخت سد کهیر از زیر آب رفتن کنارک و ۳۰ روستا جلوگیری کرد
  • ساخت سد کهیر از زیرآب رفتن کنارک و ۳۰ روستا جلوگیری کرد
  • گزارش آخرین وضعیت سیل در خراسان‌جنوبی