Web Analytics Made Easy - Statcounter

 نایب رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با اشاره به بررسی گزارش عملکرد چهار ماهه منابع و مصارف بودجه سال ۱۴۰۱ گفت: بیش از ۸۰ درصد و در برخی موارد ۹۵ درصد از درآمدهای مالیاتی در سال ۱۴۰۱ نسبت به قانون مصوب، محقق شده است.

محسن زنگنه در تشریح نشست روز سه‌شنبه کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس، گفت: در جلسه امروز گزارش عملکرد چهار ماهه منابع و مصارف بودجه عمومی و هدفمندی یارانه‌ها و وضعیت تخصیص اعتبارات هزینه‌ای و تملک دارایی‌های سرمایه‌ای قانون بودجه سال ۱۴۰۱ کل کشور با حضور رییس سازمان برنامه و بودجه بررسی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم تربت حیدریه، مه ولات و زاوه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به بررسی درآمدهای مالیاتی، نفتی و سایر درآمدها و... در نشست امروز، افزود: به صورت میانگین در همه درآمدها در سال جاری نسبت به چهار ماهه نخست سال ۱۴۰۰ رشد بیش از ۵۰ درصدی داشتیم.

وی اضافه کرد: هرچند در حوزه درآمدهای نفتی نسبت به سال ۱۴۰۰ از رشد چند صد درصدی برخوردار بودیم اما در این حوزه نسبت به قانون فاصله بسیاری داریم.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم با اشاره به درآمدهای مالیاتی، ادامه داد: بیش از ۸۰ درصد و در برخی موارد ۹۵ درصد از منابع مالیاتی نسبت به قانون مصوب، محقق شده است.

نائب رییس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات درباره هزینه‌های انجام گرفته در سال ۱۴۰۱، توضیح داد: علاوه بر پرداخت حقوق و دستمزد در چهار ماهه ابتدایی سال، حدود ۳۹ همت بابت تسویه اصل اوراق مالی دولت قبل و حدود ۱۴.۵ همت نیز بابت سود اوارق پرداخت شده است./ایرنا

 

منبع: فردا

کلیدواژه: محسن زنگنه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۹۱۹۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرزین برای ارائه گزارش عملکرد منابع و مصارف نظام بانکی در سال ۱۴۰۲ به کمیسیون اقتصادی می رود

امتداد - اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس در هفته جاری در نشست مشترکی با رئیس کل بانک مرکزی، عملکرد منابع و مصارف نظام بانکی در سال ۱۴۰۲ را بررسی می‌کنند.    

به گزارش پایگاه خبری امتداد ، جلسات اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در هفته جاری برگزار می‌شود. دستور جلسات این کمیسیون به شرح زیر است:

 

یکشنبه

بررسی طرح یک فوریتی اصلاح برخی احکام مالیاتی جهت تسهیل فعالیت‌های اقتصادی کشور در سال جهش تولید با مشارکت مردم

الف: ارائه گزارش دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد تجاری صنعتی و ویژه اقتصادی در ارتباط با آخرین وضعیت اقدامات انجام شده در خصوص اجرای حکم قانونی موضوع بند الف ماده ۱۰ قانون مالیات بر ارزش افزوده مصوب ۳ اردیبهشت ۱۴۰۰

ب: بررسی گزارش لایحه توسعه محدوده منطقه آزاد تجاری صنعتی انزلی اعاده شده از شورای محترم نگهبان

گزارش مورخ ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد تجاری صنعتی و ویژه اقتصادی

دوشنبه

نشست کمیسیون با سازمان توسعه تجارت و نیز بازدید از نمایشگاه اکسپو

سه‌شنبه

بررسی گزارش عملکرد منابع و مصارف نظام بانکی در سال ۱۴۰۲ و برنامه پیشنهادی سال ۱۴۰۳ به همراه بررسی گزارش آثار سیاست‌های انقباضی بانک مرکزی در سال ۱۴۰۲ با حضور رئیس کل بانک مرکزی و مدیران عامل بانک‌های دولتی و خصوصی

چهارشنبه

جلسه هیئت رئیسه کمیسیون در خصوص بررسی اخبار روز و نحوه رسیدگی به طرح‌ها و لوایح و امور نظارتی./

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • فرزین برای ارائه گزارش عملکرد منابع و مصارف نظام بانکی در سال ۱۴۰۲ به کمیسیون اقتصادی می رود
  • سازمان مالیاتی موظف به ارسال درآمدهای اشخاص غیرتجاری به وزارت تعاون شد
  • عواقب بند س تبصره ۶ قانون بودجه | وقتی برای معافیت‌ها سقف تعیین شود چه می‌شود؟
  • بودجه گروگان بورسی‌ها/زنگنه:کاهش معافیت‌های مالیاتی بدعت است
  • تراز منابع و مصارف مشمول بودجه استان زنجان مثبت شد
  • مجلس بخش دوم لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ را بررسی می‌کند
  • بررسی لایحه جداول بودجه ۱۴۰۳ در دستور کار هفتگی مجلس قرار خواهد گرفت
  • رشد ۲۳ درصدی منابع ۶۰۰ هزار میلیاردی بودجه، برای مصارف حمایتی
  • رشد۲۳ درصدی منابع ۶۰۰ هزار میلیاردی بودجه، برای مصارف حمایتی
  • گزارش مرکز پژوهش‌های مجلس از میزان تخصیص بودجه عمومی به رسانه‌ها در لایحه بودجه ۱۴۰۳/ صداوسیما ۲۴ هزار میلیارد تومان