Web Analytics Made Easy - Statcounter

کریمی گفت:بیش از یکصد دندانپزشک جهادی در رزمایش شهرستان دلیجان شرکت می کنند و در طی ۷ روز به مردم و خصوصا افراد تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) و بهزیستی خدمات ارائه می دهند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  دیار آفتاب؛ محسن کریمی فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی عصر امروز در آیین بازدید از اردوهای جهادی دندان پزشکی در دلیجان اظهار کرد: به برکت تفکر و فرهنگ بسیج ، امروز در گام دوم انقلاب فصل جدیدی از درخشش بسیج در همه ابعاد شروع شده و بسیج در همه عرصه ها پیشتاز و میدان دار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بسیج به معنای واقعی متکی به نصرت خدا، ولایتمدار و مردم باور است و برای تحقق بیانات مقام معظم رهبری و خدمت صادقانه به مردم صادقانه و مجاهدانه گام برمی دارد.

سردار کریمی با بیان اینکه یکی از عرصه های فعالیت بسیج اردوهای جهادی است و جهادگران بسیجی به عنوان سفیران کار و تلاش با حضور در مناطق محروم به مردم خدمت رسانی می کنند، گفت: حضور جهادگران در مناطق محروم امید آفرین است و نقش موثری در ترویج و توسعه گفتمان جهادی دارد.

وی با اشاره به اینکه در سطح استان مرکزی بیش از ۱ هزار و ۳۰۰ گروه جهادی به شکل تخصص محور در عرصه های مختلف سازماندهی شده ، افزود: گروه های جهادی در مقاطع مختلف سال در میدان خدمت به مردم حضور دارند ولی ایام تابستان به جهت اوقات فراغت استقبال از اردوهای جهادی بیشتر است.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی با بیان اینکه رزمایش های جهادی در تابستان با توجه به ظرفیت ها و شناسایی های انجام شده در مناطق مختلف برگزار می شود، گفت: یکی از مهمترین اقدامات جهادگران مسئله محوری و شناسایی مسائل بوم محلات است که طبق این مهم برای خدمت رسانی حضور پیدا می کنند.

وی افزود: در راستای برگزاری رزمایش های تابستانه جهادگران بسیجی از امروز اردو جهادی دندان پزشکی در شهرستان دلیجان شروع شده که رویکرد آن بهداشتی و درمانی است و جهادگران بسیجی که از پزشکان و دندانپزشکان متخصص هستند با حضور در شهرستان کمیجان به مردم و خصوصا افراد تحت پوشش خدمات بهداشتی و درمانی ارائه می دهند.

سردار کریمی ادامه داد: یکی دیگر از اقدامات جهادگران بسیجی در این رزمایش توزیع بسته های معیشتی و ارائه غذای گرم به مراجعین است که در اختیار جامعه هدف قرار می گیرد.

وی اضافه کرد: بیش از یکصد دندانپزشک جهادی در رزمایش شهرستان دلیجان شرکت می کنند و در طی ۷ روز به مردم و خصوصا افراد تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) و بهزیستی خدمات ارائه می دهند.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی بیان کرد: دستگاه هایی از جمله ستاد نماز جمعه، کمیته امداد، هلال احمر در کنار بسیج و سپاه شهرستان دلیجان در اردو جهادی دندان پزشکی مشارکت دارند و با توجه با اینکه ترمیم دندان یکی از نیازهای مهم افراد محسوب می شود و با ابتکار عمل و روحیه جهادی پزشکان خوشبختانه سطح استقبال مردم بسیار چشمگیر بوده است.

وی تاکید کرد: اقدام امروز جهادگران و پزشکان متخصص در دلیجان از نیازهای مهم مناطق محروم است و این عزیزان با حضور خود در سایر شهرستان ها منشا خدمات و خیرات فراوانی هستند

سردار کریمی خاطر نشان کرد: روزانه بیش از ۲۰۰ نفر از مردم و نیازمندان خدمات درمانی دندانپزشکی دریافت می کنند و اینگونه اقدامات در مناطق محروم قطعا بسیار موثر و منشا خیرات فراوانی است و امروز باید ارائه اینگونه خدمات مورد توجه خیرین و سایر افرادی که توانایی دارند مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: شهرستان دلیجان جهادگران بسیجی جهادی دندان مناطق محروم استان مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۹۲۱۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز اردوی راهیان نور بسیج دانشجویی در کرمانشاه

افتتاحیه مراسم راهیان نور بسیج دانشجویی استان کرمانشاه امروز چهارشنبه هم‌زمان با برگزاری برنامه‌های بزرگداشت عملیات غرورآفرین بازی‌دراز برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، مراسم افتتاحیه راهیان نور بسیج دانشجویی استان کرمانشاه امروز _چهارشنبه نوزدهم اردیبهشت_ با حضور مسئولان استانی در آمفی‌تئاتر دانشکده ادبیات دانشگاه رازی با حضور یک‌هزار نفر از دانشجویان سراسر استان برگزار شد.

قاسم امجدیان، فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی استان کرمانشاه در حاشیه این مراسم، اظهار کرد: برنامه راهیان نور کشور هر ساله در استان کرمانشاه با صعود سراسری راهیان نور سراسر کشور به ارتفاعات بازی‌دراز اردیبهشت آغاز می‌شود.

وی اضافه کرد: در این راستا هر ساله در بسیج دانشجویی، مراسم افتتاحیه را با نام و یاد شهدا در قالب برگزاری یادواره شهدا برگزار می‌کنیم.

فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی استان کرمانشاه تصریح کرد: دانشجویان بسیجی امروز و بعد از برگزاری مراسم، از دانشگاه رازی برای شرکت در مراسم بزرگداشت عملیات بازی‌دراز، راهی سرپل ذهاب خواهند شد.

کد خبر 751782

دیگر خبرها

  • آغاز اردوی راهیان نور بسیج دانشجویی در کرمانشاه
  • دیدارفرماندار،فرمانده سپاه و گروهای جهادی با امام جمعه کرخه
  • افتتاح نمایشگاه اقتصاد مقاومتی در دلیجان
  • برگزاری ۱۵ عنوان برنامه در هفته بسیج سازندگی
  • فعالیت بیش از ۷۰۰ گروه جهادی در چهارمحال و بختیاری
  • فعالیت بیش از ۱۵۰ گروه جهادی در آستارا
  • واکسیناسیون رایگان بیش از ۱۰ هزار راس دام در بافق
  • ارائه ۹میلیاردی خدمات بسیج سازندگی در اردستان
  • ۱۷ اردیبهشت‌ماه سالروز تشکیل بسیج سازندگی
  • ارائه خدمات رایگان پزشکی و بهداشتی در لاران