Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، علی اکبر بسطامی شامگاه سه شنبه در جشنواره شب‌های گردشگری ضمن تبریک فرارسیدن سالروز عملیات مرصاد و تنگه کوشک ایوان، از تلاش‌ها و زحمات مدیر و پرسنل اداره‌ کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی ایلام در برگزاری باشکوه این آیین قدردانی کرد.

بسطامی افزود: استان ایلام در دوران خوف و خطر همواره بلاگردان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده و امروز نیز مردم ایلام در کنگره عظیم اربعین میزبان میلیون‌ها دلداده اباعبدالله الحسین(ع) هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بسطامی با اشاره به لزوم استمرار اینگونه جشنواره‌ها، خاطرنشان کرد: برپایی جشنواره‌های مختلف به‌منظور معرفی قابلیت ها و جاذبه‌های استان، برای رونق صنعت گردشگری بسیار ضروری است.

گفتنی است جشنواره شب‌های گردشگری با محوریت منطقه غرب کشور و مشارکت چهار استان همدان، ایلام، کرمانشاه و لرستان از تاریخ دوم تا ششم مرداد ماه سال جاری در محل برج میلاد تهران، ویژه عموم هموطنان برگزار می‌شود.

برچسب‌ها مجلس شورای اسلامی ایلام میراث فرهنگی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی ایلام میراث فرهنگی مجلس شورای اسلامی ایلام میراث فرهنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۹۲۴۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش بین‌المللی معماری دست‌کند کشور در لرستان برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، عطا حسن‌پور امروز چهارشنبه در گفت‌وگو با رسانه‌ها با اشاره به برگزاری چهارمین همایش بین‌المللی معماری دست‌کند کشور در لرستان، اظهار داشت: این همایش بین‌المللی با موضوع تاب‌آوری در برابر مخاطرات، تغییرات اقلیمی و بلایا در آبان‌ماه سال جاری با حضور مهمانان و پژوهشگران داخلی و خارجی در خرم‌آباد برگزار خواهد شد.

وی اضافه کرد: این همایش بین‌المللی با همکاری پژوهشگاه میراث‌فرهنگی و گردشگری و اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی لرستان برگزار می‌شود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی لرستان، تصریح کرد: همایش یاد شده در محورهای مفاهیم و مبانی نظری، بستر فرهنگی و میراث ناملموس، بستر طبیعی در معماری دست‌کند، تجارب و حفاظت از معماری دست‌کند برگزار خواهد شد.

حسن‌پور، افزود: پژوهشگران، اساتید دانشگاه و علاقه‌مندان می‌توانند چکیده مقالات خود را دراین‌خصوص تا ۳۰ اردیبهشت به دبیرخانه این همایش بین‌المللی ارسال کنند.

کد خبر 6093859

دیگر خبرها

  • سفر یک روزه طلاب خراسان جنوبی به بافت تاریخی خوسف/شکوه معماری
  • سفره یک روزه طلاب خراسان جنوبی به بافت تاریخی خوسف/شکوه معماری
  • سالن کنسرت در ملایر ساخته می شود
  • تقویم رویدادهای گردشگری کشور بوی گل و گلاب گرفت
  • همایش بین‌المللی معماری دست‌کند کشور در لرستان برگزار می‌شود
  • افتتاح هتل و آغاز اجرای تله کابین خوشاکو در ارومیه
  • برگزاری جشنواره‌های ویژه گردشگری در اردبیل برنامه‌ریزی می‌شود
  • اقامتگاه سنتی گل‌سنگ دربند افتتاح شد
  • منطقه جهانی اورامان میزبان آیین سنتی کومسای می‌شود
  • مراسم آیینی سنتی کومسای در منطقه جهانی هورامان برگزار می‌شود