Web Analytics Made Easy - Statcounter

 یکی از بزرگترین شرکت‌های معاملات اوراق بهادار جهان موسوم به یوروکلیر Euroclear، فاش کرد که از دارایی‌های روسیه که تحت تحریم‌ها مسدود شده‌اند، سود زیادی به دست آورده است. در گزارش این شرکت درباره عملکرد شش ماهه اول سال که روز دوشنبه منتشر شد، آمده است: در نتیجه تحریم‌های اعمال شده توسط ایالات متحده علیه روسیه، اتحادیه اروپا و سایر مناطق.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. رقم پول نقد در ترازنامه به دلیل پرداخت‌های مسدود شده روسیه و انباشته شدن بازپرداخت سهام افزایش یافته است.

تفریح کودکانه سردار ازمون در روسیه! +عکس

این بیانیه همچنین می‌افزاید: درآمد بهره‌ای که از دارایی‌های مسدود شده در نتیجه تحریم‌های روسیه نگهداری می‌شود 110 میلیون یورو (حدود 112 میلیون دلار) بوده است.

این شرکت مستقر در بلژیک معاملات اوراق بهادار انجام شده در مبادلات اروپایی را رسیدگی و تسویه می‌کند. یوروکلیر همچنین به عنوان یک سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار برای موسسات مالی عمده در بازارهای اروپایی عمل می کند.

تهمینه میلانی به روسیه می‌رود!

در ماه ژوئن گزارش شد که این شرکت حدود 27 میلیارد دلار اوراق بهادار متعلق به افراد روسی را مسدود کرده است.

بر اساس داده‌های وزارت خزانه‌داری آمریکا، پس از اعمال تحریم‌های بین‌المللی علیه روسیه، یک کارگروه چند ملیتی 30 میلیارد دلار از وجوه افراد تحریم‌شده روسیه و 300 میلیارد دلار از دارایی‌های بانک مرکزی روسیه را مسدود کرده است.

مصدومیت شدید سردار آزمون در لیگ روسیه

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: روسیه اروپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۹۲۴۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترسیم نظم نوین منطقه در اجلاس امنیتی سن‌پترزبورگ

در روزهای اخیر علی اکبر احمدیان دبیر شورای عالی امنیت ملی، بنابر دعوت نیکولای پاتروشف دبیر شورای امنیت ملی فدراسیون روسیه، در رأس یک هیات بلندپایه‌ امنیتی برای شرکت در دوازدهمین "نشست بین‌المللی مقامات عالیرتبه مسئول در امور امنیتی" و "نشست دبیران شوراهای امنیت ملی کشورهای عضو بریکس” عازم شهر سن‌پترزبورگ روسیه شده است.
شرکت در این اجلاس مهم از جانب جمهوری اسلامی ایران به لحاظ روند تحولات منطقه‌ای به خصوص بعد از عملیات وعده صادق اهمیت بالایی دارد.
ایران در روند شکل‌گیری نظم نوین منطقه، می‌کوشد با همکاری سایر کشورها با روند تروریسم، به ویژه تروریسم دولتی اسرائیل مقابله کند.
ایران و روسیه در ماه‌های اخیر هردو قربانی تروریسم بوده‌اند و بنابراین اجلاس امنیتی سن پطرزبورگ نسبت به اجلاس امنیتی مونیخ که شرکت‌کنندگان در آن عمدتا حامی تروریسم هستند، حائز اهمیت است.
در این اجلاس ۱۱۰ کشور از  پنج قاره جهان که نشان از اهمیت این اجلاس و توجه به رویکردهای تازه امنیتی برپایه همکاری دارد. مذاکرات دبیر شورای عالی امنیت ملی کشورمان با مقامات دیگر کشورها در حاشیه این اجلاس که بصورت دوجانبه با مقامات برخی از کشورها از جمله هند، برزیل، سوریه، عراق و سایر کشورها انجام شد، نمونه‌ای از همین تعاملات محسوب می‌شود.
این اجلاس امنیتی درحالی برگزار می‌شود که منطقه در آتش جنگ‌افروزی صهیونیستها می‌سوزد و نیاز به اتحاد جهانی برای مقابله با این جنگ‌طلبی دارد. شرایط جدید منطقه به‌ویژه بعد از عملیات وعده صادق، نگاه‌ها را به ایران دوخته که چگونه تحولات تازه را مدیریت می‌کند.
به این ترتیب، حضور ایران در اجلاس امنیتی سن‌پترزبورگ را باید اتفاقی مهم در چارچوب نظم نوین منطقه‌ای و جهانی توصیف کرد و یادداشتهای تفاهم امنیتی حاشیه آن را به مثابه شکل دهنده آینده به بررسی نشست.

دیگر خبرها

  • ۱۳۵ چاه غیرمجاز در کرمانشاه مسدود شد
  • احتمال خروج توتال از پروژه ال‌ان‌جی روسیه
  • توقیف دارایی‌های روسیه دلارزدایی را تسریع می‌کند
  • بلژیک از سود دارایی مسدود شده روسیه اف-۱۶ به اوکراین ارسال می‌کند
  • روسیه دارایی‌های بزرگترین بانک آمریکایی را مسدود کرد
  • دارایی‌های بزرگترین بانک آمریکایی در این کشور مسدود شد
  • تداوم تحریم‌های آمریکا علیه ایران به بهانه پهپادی و جنگ روسیه و اوکراین
  • حملات پهپادی ویرانگر اوکراین به کارخانه های فولاد روسیه/ اعلام تحریم های جدید آمریکا علیه ایران به بهانه جنگ اوکراین
  • ترسیم نظم نوین منطقه در اجلاس امنیتی سن‌پترزبورگ
  • صادرات خدمات فنی و مهندسی با هدف خنثی‌سازی تحریم‌ها افزایش یافت